Extras din proiect
1.Firma si produsul
Firma S.C.SFY. S.R.L., cu sediul în Iasi, str. Tudor Vladimirescu, nr.8 este o firma producatoare de saniute, care incearcă să aducă pe piata romaneasca produse de o calitate superioara ce vor garanta siguranta 100% a copilului dumneavoastra.
Propunem lansarea pe piata a unei saniute sub numele “SAFE SLADE” cu urmatoarele caracteristici:
- sistem de supraveghere format din GPS si SCANNER ;
- spatar;
- centura de siguranta;
- placa de suport dotata cu burete;
- material plastic rezistent.
GPS-ul si SCANNERUL vor fi incorporate in placa de sustinere,pentru nu a incomoda copilul in manevrarea saniutei.Prin instalarea unui soft in calculator parintele va sti unde este copilul,si cu ajutorul SCANNERULUI va sti daca este ranit sau nu.
Mediul de marketing
Oportunitati Amenintari
- Extinderea pe piata in tarile nordice
- Incheierea de contracte cu cei care au partii private
- Aparitia unor produse similare
- Modificarea climei
- Concurenta interna si externa
2.Descrierea pietei
Tinand cont ca produsul nostru va avea un pret mai ridicat nisa de piata a produsului este mai restransa.
Ne adresam :
- persoanelor care au copii deoarece majoritatea persoanelor care au deja copii iau in calcul achizitionarea unei saniute pentru copilul lor;
- venit mai mare,de preferat peste 40 milioane – am considerat ca acesta ar fi destul de mare si cei ce vor cumpara isi vor permite sa o achizitioneze nesimtind o gaura prea mare in buget.
Piata intreprinderii:
Ne extindem in orasele mari deoarece aici locuiesc oamenii cu venturi mari si va fi mult mai usor sa ne facem publicitate si sa deschidem mai multe magazine.
Zonele de munte reprezinta de asemenea un loc important deoarece acolo se folosesc saniutele sau se inchiriaza pentru folosirea lor pe partii.
Clientii proprii:
- clientii care vor sa isi satisfaca un moft
- cei care au venituri mari
- parintii grijulii
I-am ales pe acestia deoarece ne bazam pe acea categorie de oameni care nu se uita la pret atunci cand vorbesc de siguranta copilului lor sau cei care vor cumpara o sanie doar pentru a-si satisface un moft – „Daca un prieten de familie are,eu de ce sa nu am?”.
Nonconsumatorii relativi:
- persoanele care nu au copii dar achizitioneaza pentru a face cadou – aici vorbim atat de persoanele singure ,dar care au prieteni cu copii sau pur si simplu fac un cadou cuiva din familie,dar si despre persoanele de varsta a treia ce au nepoti si dispun de venituri mari.
- persoanele cu venituri mici care nu isi vor permite sa achizitioneze produsul,dar poate in timp vor strange banii necesari.
Nonconsumatori absoluti:
- persoanele cu dizabilitati – acestia nu vor putea folosi saniuta deoarece nu au aceeasi mobilitate ca ceilalti si nici nu au voie.
3.Segmentarea pietei
Pentru a sublinia mai bine calitatile produsului am facut urmatoarea segmentare a pietei:
1.Grup de apartenenta:
- persoanele din showbiz
- parlamentarii
- V.I.P
- miliardari
Am considerat ca acestia dispun de veniturile necesare si nu se vor uita la bani ci se vor gandi doar la siguranta copilului.
2.Avantaje cautate:
- siguranta
- portabilitate
- durabilitate
- marime
- culoare
- confort
- antifurt
Preview document
Conținut arhivă zip
- Proiect la Marketing - SC Sfy SRL.doc