Proiect la relații publice - Expoaventuri - târg de pescuit și vânătoare

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 16 în total
Cuvinte : 2473
Mărime: 681.04KB (arhivat)
Publicat de: Eugen-Vlad Gheorghe
Puncte necesare: 5
Proiectul a fost prezentat in cadrul Facultatii de Economie Generala, Ase, la materia Relatii Publice

Extras din proiect

Revista “Aventuri la pescuit” este o revista ce se adreseaza iubitorilor de pescuit si vanatoare. Nu este doar o revista de pescuit, ci este este pur si simplu REVISTA PESCARILOR ROMANI. Scrisa "de la pescari pentru pescari" si scrisa pe apa nu in birou. In cei 5 ani de existenta, aventuri LA PESCUIT a modelat si dezvoltat piata de pescuit din Romania. In prezent, aventuri LA PESCUIT se identifica cu tot ce inseamna pescuit. Revista aventuri la pescuit este o publicatie a revistei cataventcu.Aventuri la pescuit -

o publicatie a grupului de presa Academia Catavencu

Academia Catavencu este o revista umoristica, infiintata in 1991, in Bucuresti, apare saptamanal, a fost creata ca organizatie culturala avand ca misiune declarata dezvoltarea gandirii critice a romanilor. Unul dintre scopurile principale ale organizatiei este acela de a imbunatatii rezistenta la manipulare politica in Romania post-comunista.

Titlul este ceea ce atrage in primul rand la aceasta revista saptamanala de satira. Catavencu este numele gazetarului santajist de la "Racnetul Carpatilor" ("O scrisoare pierduta"). Trimiterea la personajul lui Caragiale este autoironica si defineste stilul revistei.

Jurnalistic, ar fi o gazeta de pamflete. Numai ca "Academia Catavencu" este mai mult decat atat. Cel de-al doilea termen (Academie) este mai lamuritor. Umorul caustic al redactorilor este adesea cat se poate de serios.

Academia Catavencu poate fi considerata o revista de investigatie, ale carei dezvaluiri sunt prezentate, insa, intr-o forma ironica. Dezvaluirile nu vizeaza doar domeniul politic, ci si pe cel social sau lumea show-bizului. Metoda poate fi considerata potrivita pentru o societate in care cenzura, voluntara si involuntara, actioneaza la toate nivelele societatii. Din acest punct de vedere, "Academia Catavencu" este o publicatie tipica pentru perioada postcomunista.

Asadar, Academia Catavencu impreuna cu revista „Aventuri la pescuit” organizeaza cel mai mare targ de pescuit, vanatoare si activitati outdoor, datorita numarului mare de iubitori ai pescuitului si dorintei publicului de a se organiza un astfel de eveniment.

Obiectivele acestui targ sunt:

- Promovarea pescuitului si vanatorii ca si business;

- Promovarea si dezvoltarea turismului de vanatoare si pescuit;

- Prezentarea celor mai noi produse si echipamente atat distribuitorilor cat si pasionatilor vanatori si pescari;

- Promovarea zonelor deschise vanatorii, a lacurilor de pescuit, a destinatiilor cele mai atragatoare pentru pescuit si vanatoare atat din tara cat si internationale.

In cadrul acestui targ pasionatii pescuitului si vanatorii vor gasi o diversitate de produse necesare pentru practicarea acestor activitati, precum:

PESCUIT:

- Echipamente pentru pescuit

- Produse piscicole(alimente)

- Articole si echipamente de pescuit sportiv

- Momeli

- Confectii si îmbracaminte pentru pescuit sportiv si accesorii

- Publicatii de specialitate, reviste

- Turism de pescuit

VANATOARE:

- Articole si echipamente de vânatoare

- Articole: confectii de vânatoare si accesorii

- Bijuterii de vânatoare

- Produse din vânat (alimente)

- Produse ornamentale, mestesugaresti, trofee

- Turism de vânatoare

Preview document

Proiect la relații publice - Expoaventuri - târg de pescuit și vânătoare - Pagina 1
Proiect la relații publice - Expoaventuri - târg de pescuit și vânătoare - Pagina 2
Proiect la relații publice - Expoaventuri - târg de pescuit și vânătoare - Pagina 3
Proiect la relații publice - Expoaventuri - târg de pescuit și vânătoare - Pagina 4
Proiect la relații publice - Expoaventuri - târg de pescuit și vânătoare - Pagina 5
Proiect la relații publice - Expoaventuri - târg de pescuit și vânătoare - Pagina 6
Proiect la relații publice - Expoaventuri - târg de pescuit și vânătoare - Pagina 7
Proiect la relații publice - Expoaventuri - târg de pescuit și vânătoare - Pagina 8
Proiect la relații publice - Expoaventuri - târg de pescuit și vânătoare - Pagina 9
Proiect la relații publice - Expoaventuri - târg de pescuit și vânătoare - Pagina 10
Proiect la relații publice - Expoaventuri - târg de pescuit și vânătoare - Pagina 11
Proiect la relații publice - Expoaventuri - târg de pescuit și vânătoare - Pagina 12
Proiect la relații publice - Expoaventuri - târg de pescuit și vânătoare - Pagina 13
Proiect la relații publice - Expoaventuri - târg de pescuit și vânătoare - Pagina 14
Proiect la relații publice - Expoaventuri - târg de pescuit și vânătoare - Pagina 15
Proiect la relații publice - Expoaventuri - târg de pescuit și vânătoare - Pagina 16

Conținut arhivă zip

  • Proiect la Relatii Publice - Expoaventuri - Targ de Pescuit si Vanatoare.doc

Alții au mai descărcat și

Plan de relații publice

Etapa 1: Definirea problemei: - Intrebarea de baza: "Ce se intampla acum?" Cramele Recas este unul dintre cei mai apreciati producatori de vin...

Proiect la relații publice - Campania Bucureștiul Plânge

Contextul actual Fenomenul cu care se confruntă Bucureștiul din zilele noastre se poate explica exhaustiv prin intermediul tragediei comunelor sau...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Ai nevoie de altceva?