Proiect Marketing - Dexter

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 18 în total
Cuvinte : 3606
Mărime: 57.41KB (arhivat)
Publicat de: Fabiana Martin
Puncte necesare: 6

Extras din proiect

Capitolul 1

Analiza pieţei

1.1 Identificarea pieţei

Piaţa reprezintă principalul câmp de acţiune al marketingului, cadru în care se verifică oportunităţile şi eficienţa tuturor activităţilor legate de conducerea procesului, dirijării profitabile a fluxului de bunuri, servicii şi idei de la producătorul lor până la utilizatorul final.

Agentul motor care pune în mişcare o piaţă şi o economie este consumatorul.

DEXTER este o societate cu sediul în judeţul Iaşi.

Piaţa vizată de firmă este localizată din punct de vedere geografic la nivelul judeţului Iaşi, având ca perspectivă lansarea produsului pe termen lung. Dacă în urma lansării produsului îmbunătăţit firma va obţine rezultatele dorite, vom avea în vedere, o extindere la nivelul întregii ţări.

Piaţa nonconsumatorilor absoluţi este reprezentată de persoanele alergice la gazul folosit (propan, butan) şi cele cu venituri extrem de mici.

Piaţa nonconsumatorilor relativi este formată din persoane care nu utilizează în prezent aragaze de voiaj, deja existente pe piaţă, dar pe care vom încerca să le atragem prin noua ofertă inovatoare, prin calitatea şi greutatea redusă a produsului, preţul accesibil dar şi prin funcţionalitatea anexă( climatizarea).

Piaţa actuală a concurenţei

Firmele concurente care deţin controlul pe piaţă sunt:Pocket Rocket, Simmerlite, Combo,WindPro).

1.2 Caracterizare ( profil consumatori)

Produsul pe care firma doreşte să-l propulseze pe piaţă este destinat persoanelor amatoare de excursii, drumeţii, camping-uri.

Aceşti oameni se caracterizează prin dinamism, spirit de aventură, iubitori ai naturii.

1.3 Segmentarea

Criterii Segmente

- Demografice

- Vârstă

- Venit lunar

- Mediu

16-40 (ani)

40-65 (ani)

Mic (400-600RON)

Mediu (600-800RON)

Mare (800-1000RON)

Rural

Urban

Tabelul numărul 1: Segmentarea pieţei

Caracterizarea segmentelor

Segmentul format de persoane între 16-40 ani sunt tinerii şi adulţii cărora le place să călătorească în mod regulat sau ocazional.

Segmentul format de persoane între 40-65 ani sunt iubitorii de natură, linişte şi relaxare. Ei aleg produsul nostru datorită greutăţii reduse al acestuia.

Firma se adresează persoanelor cu un venit mediu lunar cuprins între 400-1000RON. Menţionăm faptul că preţul produsului este mai mic decât preţul produselor similare de pe piaţă.

Segmentul persoanelor din mediul urban este mai semnificativ decât segmentul din mediul rural, acesta din urmă fiind mai slab informat despre caracteristicile produsului.

Preview document

Proiect Marketing - Dexter - Pagina 1
Proiect Marketing - Dexter - Pagina 2
Proiect Marketing - Dexter - Pagina 3
Proiect Marketing - Dexter - Pagina 4
Proiect Marketing - Dexter - Pagina 5
Proiect Marketing - Dexter - Pagina 6
Proiect Marketing - Dexter - Pagina 7
Proiect Marketing - Dexter - Pagina 8
Proiect Marketing - Dexter - Pagina 9
Proiect Marketing - Dexter - Pagina 10
Proiect Marketing - Dexter - Pagina 11
Proiect Marketing - Dexter - Pagina 12
Proiect Marketing - Dexter - Pagina 13
Proiect Marketing - Dexter - Pagina 14
Proiect Marketing - Dexter - Pagina 15
Proiect Marketing - Dexter - Pagina 16
Proiect Marketing - Dexter - Pagina 17
Proiect Marketing - Dexter - Pagina 18

Conținut arhivă zip

  • Proiect Marketing - Dexter.doc

Te-ar putea interesa și

Firma

A. ALEGETI O ORGANIZATIE REALA, PE CARE O CUNOASTETI, SAU UNA IMAGINARA (pondere 30%). 1. S.C. TRITICUM S.R.L – cresterea strutilor si vânzarea...

Programe de Marketing

True/False Indicate whether the sentence or statement is true or false. __F_ 1. Marketingul este un proces social si managerial prin care...

Analiza muncii ca bază a politicilor de resurse umane

Secţiunea 1. Introducere Domeniul managementului resurse umane a primit în zilele noastre o importanţă covărşitoare, fiind considerat ca una din...

Ai nevoie de altceva?