Proiect marketing - genți de voiaj

Proiect
7/10 (3 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 30 în total
Cuvinte : 7322
Mărime: 75.24KB (arhivat)
Publicat de: Septimiu Solomon
Puncte necesare: 11

Extras din proiect

CAP.I ANALIZA PIETEI

I1. Identificarea pietei.

Piata de referinta

In general, prin piata se intelege orice plasament in spatiu si orice fragment in timp in care pot fi intalniti potentiali parteneri de afaceri, vanzatori si cumparatori ai unor produse sau servicii de orice natura.

Marketing-ul, insa, nu are in vedere piata in general ci o anumita piata, care intr-un interval de timp dat are anumite dimensiuni, o anumita localizare spatiala, caracteristici socio-demografice si economice, deci o piata de referinta.

In cazul nostru, piata de referinta, caracterizata dupa natura ofertei, va fi cea a bunurilor materiale fungiblie, intrucat obiectul de activitate al firmei noastre este comercializarea gentilor de voiaj fabricate de firma italiana BROTICELLI. Produsele noastre fac parte din acel segment al pietei care se adreseaza consumatorilor individuali, copii sau adulti, femei sau barbati. Din punct de vedere al raportului dintre cerere si oferta, in urma unor ample cercetari, s-a ajuns la concluzia ca piata locala a gentilor de voiaj (activitatea firmei se desfasoarea deocamdata doar pe plan local, in orasul Iasi) este o piata echilibrata, in care nu exista diferente semnificative intre volumul cererii si al ofertei.

I 2. Piata produsului.

I 2a. Structura si caracteristici

Firma noastra comercializeaza o gama larga de genti de voiaj in diverse dimensiuni, de la cochetele beuty-case pana la incapatoarele valize special create pentru nevoile tuturor, din piele sau din fibre special concepute pentru a da o rezistenta sporita produselor si avand incorporate diferite dispozitive menite sa usureze fiecare calatorie. Seturi multidimensionale de genti, valize si genti de diferite dimensiuni, dotate sau nu cu role, chiar si serviete sunt cateva din produsele oferite de firma noastra, BON VOIAGE.

Avand in vedere timpul scurt de la infiintare, firma isi desfasoara activitatea doar in orasul Iasi. Exista insa perspectiva extinderii, un impuls in acest sens il constituie si faptul ca afacerea este una prospera si de durata. In perimetrul orasului sunt deschise 2 magazine in puncte de mare interes comercial : pe Bulevardul Independentei, nr.7589A si in cadrul complexului comercial IULIUS MALL, la etajul II.

Produsele fabricate de firma italiana BROTICELLI si comercializate de magazinele BON VOIAGE sunt realizate din materiale de cea mai buna calitate, atent finisate pana in cel mai mic detaliu, acesta fiind motivul pentru care marca este una de renume international. Ele isi gasesc utilitatea in orice calatorie, fie ca este in interes de serviciu, fie ca este concediu, deplasari pe o durata mai lunga sau mai scurta de timp, chiar si in activitatile de zi cu zi a clientii nostri.

Oferta noastra este adresata tuturor celor care pretuiesc calitatea inaintea pretului. Clientii carora ne adresam sunt persoane cu venituri medii sau mari intrucat costurile gentilor din gama BROTICELLI sunt ridicate (materialele de foarte buna calitate, activitatea de productie cu aparatura de ultima ora, transportul in maxima siguranta duc la un cost ridicat).

POPULATIA TOTALA(Nt)

CONSUMATORI AI PRODUSULUI(N1) NON-CONSUMATORI AI PRODUSULUI(N2)

RELATIVI(N21) ABSOLUTI(N22)

Fig.1 Piata produsului

Numarul consumatorilor se modifica odata cu trecerea timpului, acestia fiind doar una din componentele populatiei totale. La un moment dat, populatia totala din aria geografica a pietei produsului se imparte in consumatori si

Preview document

Proiect marketing - genți de voiaj - Pagina 1
Proiect marketing - genți de voiaj - Pagina 2
Proiect marketing - genți de voiaj - Pagina 3
Proiect marketing - genți de voiaj - Pagina 4
Proiect marketing - genți de voiaj - Pagina 5
Proiect marketing - genți de voiaj - Pagina 6
Proiect marketing - genți de voiaj - Pagina 7
Proiect marketing - genți de voiaj - Pagina 8
Proiect marketing - genți de voiaj - Pagina 9
Proiect marketing - genți de voiaj - Pagina 10
Proiect marketing - genți de voiaj - Pagina 11
Proiect marketing - genți de voiaj - Pagina 12
Proiect marketing - genți de voiaj - Pagina 13
Proiect marketing - genți de voiaj - Pagina 14
Proiect marketing - genți de voiaj - Pagina 15
Proiect marketing - genți de voiaj - Pagina 16
Proiect marketing - genți de voiaj - Pagina 17
Proiect marketing - genți de voiaj - Pagina 18
Proiect marketing - genți de voiaj - Pagina 19
Proiect marketing - genți de voiaj - Pagina 20
Proiect marketing - genți de voiaj - Pagina 21
Proiect marketing - genți de voiaj - Pagina 22
Proiect marketing - genți de voiaj - Pagina 23
Proiect marketing - genți de voiaj - Pagina 24
Proiect marketing - genți de voiaj - Pagina 25
Proiect marketing - genți de voiaj - Pagina 26
Proiect marketing - genți de voiaj - Pagina 27
Proiect marketing - genți de voiaj - Pagina 28
Proiect marketing - genți de voiaj - Pagina 29
Proiect marketing - genți de voiaj - Pagina 30

Conținut arhivă zip

  • Proiect Marketing - Genti de Voiaj.doc

Te-ar putea interesa și

Geantă de voiaj

Piata reprezinta principalul camp de actiune al marketingului,cadru in care se verifica oportunitatea si eficienta tuturor activitatilor legale de...

Ai nevoie de altceva?