Proiect Marketing - Iassid

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 22 în total
Cuvinte : 32
Mărime: 28.10KB (arhivat)
Publicat de: Crin Neagu
Puncte necesare: 6

Extras din proiect

Cap. I Prezentarea generala a societatii

1.1. Forma juridica, denumirea, sediul, scopul, obiectul activitatii si durata de functionare

1. Societatea "IASSID" este persoana juridica romana, avand forma de societate comerciala pe actiuni.

2. Denumirea societatii comerciale este "IASSID" (Institutul de Analiza si Studiu a Sistemelor Informatice Deschise) S.R.L., institut de cercetare privat.

3. Societatea este titulara de drepturi si obligatii. Ea poate dobandi orice drepturi de proprietati si alte drepturi patrimoniale, isi poate asuma obligatii, daca toate acestea sunt dobandite sau respectiv asumate, in vederea realizarii obiectului de activitate sau in legatura cu acesta.

4. Sediul societatii este in Romania, judetul Iasi, municipiul Iasi, str. Anastasie Panu, Nr.19. Acesta poate fi schimbat ca urmare a hotararii asociatilor intr-o alta localitate din Romania, dupa indeplinirea conditiilor impuse de lege sub acest aspect, in ceea ce priveste inregistrarea si publicitatea. La data constituirii sale, societatea nu are sucursale sau filiale in alte judete, decat acela in care si-a stabilit sediul principal. Firma a fost infiintata de catre patronul S.C. IASSID Telecom S.A. de la care a obtinut si finantarea.

5. Scopul societatii este maximizarea profitului si mentinerea lui prin calitatea bunurilor produse.

6. Obiectul de activitate consta in translarea automata, corecta, rapida, cu pastrarea stilului unui text din limba romana in limba engleza sau invers, ce include corectare gramaticala (morfologica, structurala, sintactica) si semantica.

7. Durata de functionare a societatii este nelimitata cu incepere de la data inregistrarii sale in Registrul Comertului.

1.2. Capitalul social, formarea sa si partile sociale

1. Capitalul social este de 80 milioane lei constituit ca aport in numerar (100%).

2. Capitalul social se divide in 10 parti sociale a cate 8 milioane lei fiecare.

3. Distribuirea partilor sociale se realizeaza in mod egal, respectiv a cate 5 parti sociale de fiecare, corespunzator unui aport social in numerar egal: Gentimir Jorj 40 milioane lei - 50% si Pascu Adrian 40 milioane lei - 50%. Partile sociale nu pot fi reprezentate prin titluri negociabile, prin prestatii in munca si creante. Aportul asociatilor la constituirea capitalului social, in numerar, nu este purtator de dobanzi. Partile sociale nu sunt divizibile fata de societate, care nu recunoaste decat un singur proprietar pentru o parte sociala.

4. In cazul dobandirii partii sociale, prin succesiune, societatea are posibilitatea de a plati parti sociale mostenitorilor, daca acestia solicita conform ultimului bilant social aprobat sau de a-I accepta pe acestia prin subrogarea lor in partile sociale mostenite de la antecesor daca prin aceasta operatiune nu se depaseste numarul maxim de asociati prevazut de lege.

5. Obligatuiile si raspunderile managerilor sunt cele prevazute special in Legea 31/1991.

6. Managerul va tine un registru in care se vor inscrie numele si prenumele, domiciliul fiecarui asociat, partea acestuia din capitalul social, orice modificare facuta la acesta.

1.3. Modificarea formei juridice, fuzionarea, dizolvarea si lichidarea societatii

1. Societatea va putea fi transformata in alta forma de societate numai prin Hotararea AGA.

2. Dizolvarea societatii se face cu respectarea prevederilor Legii 31/1991.

3. Fuziunea societatii cu alte societati este posibila prin Hotararea AGA cu respectarea prevederilor Legii 31/1991.

4. In caz de dizolvare a societatii, lichidarea ei se va face in conditiile legii 31/1991.

Cap.II Conducerea si personalul firmei

2.1. Organizarea actuala

1) Structura patrimoniala a societatii

Prin patrimuniu se intelege totalitatea bunurilor, a valorilor economice pe care le gestioneaza un agent economic, precum si totalitatea drepturilor si obligatiilor pe care acesta si le asuma in legatura cu bunurile si valorile economice pe care le poseda.

Astfel patrimoniul este format din doua elemente interdependente:

• Titularul de patrimoniu (S.C. IASSID S.R.L.), persoana juridica ce are posesia si gestiunea bunurilor materiale, drepturilor si obligatiilor aferente si poate exercita acte de dispozitie sau de administratie asupra patrimoniului.

Preview document

Proiect Marketing - Iassid - Pagina 1
Proiect Marketing - Iassid - Pagina 2
Proiect Marketing - Iassid - Pagina 3
Proiect Marketing - Iassid - Pagina 4
Proiect Marketing - Iassid - Pagina 5
Proiect Marketing - Iassid - Pagina 6
Proiect Marketing - Iassid - Pagina 7
Proiect Marketing - Iassid - Pagina 8
Proiect Marketing - Iassid - Pagina 9
Proiect Marketing - Iassid - Pagina 10
Proiect Marketing - Iassid - Pagina 11
Proiect Marketing - Iassid - Pagina 12
Proiect Marketing - Iassid - Pagina 13
Proiect Marketing - Iassid - Pagina 14
Proiect Marketing - Iassid - Pagina 15
Proiect Marketing - Iassid - Pagina 16
Proiect Marketing - Iassid - Pagina 17
Proiect Marketing - Iassid - Pagina 18
Proiect Marketing - Iassid - Pagina 19
Proiect Marketing - Iassid - Pagina 20
Proiect Marketing - Iassid - Pagina 21

Conținut arhivă zip

  • Proiect Marketing - Iassid.doc

Ai nevoie de altceva?