Proiect Marketing - Maladath SA

Proiect
8.5/10 (2 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 2 fișiere: doc
Pagini : 26 în total
Cuvinte : 2903
Mărime: 4.21MB (arhivat)
Publicat de: Laurian Mocanu
Puncte necesare: 6

Cuprins

  1. Capitolul 1 Analiza pietei
  2. 1.1 Identificarea pietii
  3. 1.2 Caracterizarea
  4. 1.3 Segmentare
  5. 1.4 Piata tinta
  6. Capitolul 2 Configurarea Produsului
  7. 2.1 Atribute
  8. 2.2 Sistem de sustinere
  9. 2.3 Linia de produse
  10. 2.4 Diferentierea si pozitionarea marcii
  11. Capitolul 3 Configurarea Prtetului
  12. 3.1 Factori care influenteaza pretul
  13. 3.2 Strategia de pret
  14. 3.3 Nivelul pretului
  15. Capitolul 4 Configurarea Pormovarii
  16. 4.1 Reclama
  17. 4.2 Promovarea vanzarilor
  18. 4.3 Relatii publice
  19. Capitolul 5 Configurarea Distributiei
  20. 5.1 Extinderea teritoriala a distributiei
  21. 5.2 Intensitatea retelei de distributie si structura canalelor

Extras din proiect

Rezumat introductiv

Societatea studiata in acest proiect este „Maladath S.A.” din Iasi, o societate comericala cu capital privat.

Obiectul de activitate al firmei consta in cresterea, importarea si comercializarea de cactusi. Ne propunem ca obiectiv pe termen mediu si lung ca societatea „Maladath S.A.” sa devina lider pe piata nationala a cactusilor in ceea ce priveste varietatea si calitatea produselor comercializate. Pe termen scurt vom incerca sa ocupam un loc in frunte in ceea ce priveste cota de piata in judetul Iasi.

Cap.1 Analiza pietii

1.1 Identificarea pietei (descriere, evolutie, perspective de dezvoltare, structura)

Piata reprezinta un element important pentru marketing deoarece aici se intalnesc: domeniul de referinta, obiectivele si actiunile lui. Plecand de la informatiile privind piata se fundamenteaza strategiile de marketing, decizile si programele care se coreleaza cu posibilitatiile de realizare ale firmei.

In marketing, intotdeauna, se opereaza cu o piata concurenta, localizabila sub aspect geografic, identificabil sub aspect socio-demografic, descriptibila sub aspect economic si monetar, inteligibila sub aspect cultural, accesibila sub aspect juridic si politic, si determinata precis in raport cu o anumita intreprindere si un anumit produs. Numele generic dat acestei piete concrete este acela de piata de referinta. Pe noi ne intereseaza in mod special cele doua categorii de piete de referinta si anume piata produsului si piata intreprinderii.

Piata este un conglomerat pe care diferiti agenti, cu diferite interese si-l disputa si-l impart intre ei.

Astfel pe piata cactusilor in momentul infiintarii firmei “Maladath S.A.” prezenta un raport cerere-oferta relative dezechilibrat datorita faptului ca numarul de ofertanti nu reuseau sa acopere cererea existenta. In ultimii 7 ani cererea de cactusi a crescut simtitor datorita aparitiei numeroaselor firme de aranjamente florale.

In vederea satisfacerii tuturor consumatorilor, avem ca principal scop imbunatatirea calitatii si varietatii produselor existente pe piata. Tocmai de aceea, avem grija ca produsele pe care noi le importam sa fie cat mai diverse fiind aduse din cele mai indepartate colturi ale lumii.

Avand in vedere ca o anumita fractiune din cadrul populatiei este formata din consumatori, persoane fizice si juridice, si cealalta din non-consumatori firma isi concentreaza atentia asupra consumatorilor efectivi, care fie au adoptat deja produsul sau il vor adopta in viitor. In acelasi timp nu vom neglija non-consumatorii relativi cei care ar avea nevoie de produsul nostru dar nu-l cumpara. Vom cerceta motivele care duc la aceasta decizie, intampinandu-i cu oferte adecvate.

Preview document

Proiect Marketing - Maladath SA - Pagina 1
Proiect Marketing - Maladath SA - Pagina 2
Proiect Marketing - Maladath SA - Pagina 3
Proiect Marketing - Maladath SA - Pagina 4
Proiect Marketing - Maladath SA - Pagina 5
Proiect Marketing - Maladath SA - Pagina 6
Proiect Marketing - Maladath SA - Pagina 7
Proiect Marketing - Maladath SA - Pagina 8
Proiect Marketing - Maladath SA - Pagina 9
Proiect Marketing - Maladath SA - Pagina 10
Proiect Marketing - Maladath SA - Pagina 11
Proiect Marketing - Maladath SA - Pagina 12
Proiect Marketing - Maladath SA - Pagina 13
Proiect Marketing - Maladath SA - Pagina 14
Proiect Marketing - Maladath SA - Pagina 15
Proiect Marketing - Maladath SA - Pagina 16
Proiect Marketing - Maladath SA - Pagina 17
Proiect Marketing - Maladath SA - Pagina 18
Proiect Marketing - Maladath SA - Pagina 19
Proiect Marketing - Maladath SA - Pagina 20
Proiect Marketing - Maladath SA - Pagina 21
Proiect Marketing - Maladath SA - Pagina 22
Proiect Marketing - Maladath SA - Pagina 23
Proiect Marketing - Maladath SA - Pagina 24
Proiect Marketing - Maladath SA - Pagina 25
Proiect Marketing - Maladath SA - Pagina 26

Conținut arhivă zip

  • Proiect Marketing - Maladath SA
    • Cactusi.doc
    • Prima pagina.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Ai nevoie de altceva?