Cuprins
- Capitolul 1 Analiza pietei
- 1.1 Identificarea pietii
- 1.2 Caracterizarea
- 1.3 Segmentare
- 1.4 Piata tinta
- Capitolul 2 Configurarea Produsului
- 2.1 Atribute
- 2.2 Sistem de sustinere
- 2.3 Linia de produse
- 2.4 Diferentierea si pozitionarea marcii
- Capitolul 3 Configurarea Prtetului
- 3.1 Factori care influenteaza pretul
- 3.2 Strategia de pret
- 3.3 Nivelul pretului
- Capitolul 4 Configurarea Pormovarii
- 4.1 Reclama
- 4.2 Promovarea vanzarilor
- 4.3 Relatii publice
- Capitolul 5 Configurarea Distributiei
- 5.1 Extinderea teritoriala a distributiei
- 5.2 Intensitatea retelei de distributie si structura canalelor
Extras din proiect
Rezumat introductiv
Societatea studiata in acest proiect este „Maladath S.A.” din Iasi, o societate comericala cu capital privat.
Obiectul de activitate al firmei consta in cresterea, importarea si comercializarea de cactusi. Ne propunem ca obiectiv pe termen mediu si lung ca societatea „Maladath S.A.” sa devina lider pe piata nationala a cactusilor in ceea ce priveste varietatea si calitatea produselor comercializate. Pe termen scurt vom incerca sa ocupam un loc in frunte in ceea ce priveste cota de piata in judetul Iasi.
Cap.1 Analiza pietii
1.1 Identificarea pietei (descriere, evolutie, perspective de dezvoltare, structura)
Piata reprezinta un element important pentru marketing deoarece aici se intalnesc: domeniul de referinta, obiectivele si actiunile lui. Plecand de la informatiile privind piata se fundamenteaza strategiile de marketing, decizile si programele care se coreleaza cu posibilitatiile de realizare ale firmei.
In marketing, intotdeauna, se opereaza cu o piata concurenta, localizabila sub aspect geografic, identificabil sub aspect socio-demografic, descriptibila sub aspect economic si monetar, inteligibila sub aspect cultural, accesibila sub aspect juridic si politic, si determinata precis in raport cu o anumita intreprindere si un anumit produs. Numele generic dat acestei piete concrete este acela de piata de referinta. Pe noi ne intereseaza in mod special cele doua categorii de piete de referinta si anume piata produsului si piata intreprinderii.
Piata este un conglomerat pe care diferiti agenti, cu diferite interese si-l disputa si-l impart intre ei.
Astfel pe piata cactusilor in momentul infiintarii firmei “Maladath S.A.” prezenta un raport cerere-oferta relative dezechilibrat datorita faptului ca numarul de ofertanti nu reuseau sa acopere cererea existenta. In ultimii 7 ani cererea de cactusi a crescut simtitor datorita aparitiei numeroaselor firme de aranjamente florale.
In vederea satisfacerii tuturor consumatorilor, avem ca principal scop imbunatatirea calitatii si varietatii produselor existente pe piata. Tocmai de aceea, avem grija ca produsele pe care noi le importam sa fie cat mai diverse fiind aduse din cele mai indepartate colturi ale lumii.
Avand in vedere ca o anumita fractiune din cadrul populatiei este formata din consumatori, persoane fizice si juridice, si cealalta din non-consumatori firma isi concentreaza atentia asupra consumatorilor efectivi, care fie au adoptat deja produsul sau il vor adopta in viitor. In acelasi timp nu vom neglija non-consumatorii relativi cei care ar avea nevoie de produsul nostru dar nu-l cumpara. Vom cerceta motivele care duc la aceasta decizie, intampinandu-i cu oferte adecvate.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Proiect Marketing - Maladath SA
- Cactusi.doc
- Prima pagina.doc