Proiect Marketing - Prezentarea ASE în Cadrul Liceului

Proiect
9/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 19 în total
Cuvinte : 3893
Mărime: 940.03KB (arhivat)
Publicat de: Costin Leonte
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Georgescu Bogdan

Extras din proiect

Academia de Studii Economice

Academia de Studii Economice din Bucuresti, considerată a fi reprezentantul de vârf al învaţamântului economic superior din România, cu absolvenţi care ne fac cinste, acasă sau oriunde pe glob, se află, la aproape un secol de la înfiinţarea sa, în plină ofensivă de restructurare a activităţii, al cărei scop îl constituie armonizarea şi compatibilizarea maximă a ofertei noastre educaţionale, implicit a diplomelor acordate absolvenţilor, cu cele ale colegilor noştri din lume.

Avem în prezent 47093 de studenţi, din care 35173 sunt la licenţă, 7792 la programele masterale, 2235 la doctorat, 1893 la şcoli academice şi la cursuri postuniversitare şi 2042 de cadre didactice şi personal tehnico-administrativ. Oferta noastră educaţională este aproape de beneficiarii săi prin intermediul celor opt centre teritoriale plasate în diverse zone din ţară şi cooperăm cu peste 60 de universităţi din 51 de ţări.

Pentru adaptarea ofertei educaţionale cerinţelor pieţei serviciilor universitare, a fost introdus sistemul educaţiei bazat pe trei niveluri: licenţă, master şi doctorat. Esenţa fiecăruia este următoarea:

- Primul ciclu - de trei ani - licenţa , se finalizează cu obţinerea noului titlu de licenţiat în ştiinţe economice şi are ca scop asigurarea fundamentelor teoretice şi aplicative, specifice fiecărui domeniu de specializare. Absolvenţii acestui ciclu vor fi economişti de execuţie

- Ciclul al doilea - de doi ani - masteral , conduce la obţinerea diplomei de master şi asigură formarea pe specializări înguste, cursanţii dobândind cunoştinţe avansate şi competenţe de analiză şi sinteză, specifice funcţiilor de conducere din fiecare domeniu. Absolvenţii acestui ciclu vor fi economişti de concepţie.

- Ciclul al treilea - de trei ani - doctoral , vizează formarea de vârf a unei elite ştiinţifice de economişti în cadrul şcolii noastre doctorale şi se adresează celor mai buni absolvenţi ai ciclului masteral. Programul de doctorat şi-a schimbat fundamental forma şi conţinutul, trecând din sfera învăţământului postuniversitar în cel universitar.

Academia de Studii Economice din Bucureşti a optat pentru a fi universitate de cercetare, pentru a putea accesa fonduri din programele naţionale şi europene, în universitatea noastră funcţionează 21 centre de cercetare, dintre care opt sunt recunoscute de Consiliul Naţional al Cercetării Ştiinţifice din învăţământul Superior, şi susţinem 16 reviste, clasificate de acelaşi for. Dezvoltăm cinci programe de masterat cu dublă diplomă , română şi străină , în colaborare cu universităţi din Franţa, Germania şi Canada. Avem peste 200 de proiecte de cercetare finanţate, dintre care 29 sunt internaţionale. Sunt create peste 40 de laboratoare cu dotare informatică modernă , laboratoare de merceologie şi managementul calităţii, de tehnologie, de marketing, laborator pentru studiul limbilor străine etc. Dispunem de o bibliotecă centrală modernă şi bine dotată cu carte clasică şi electronică.

Obiectivele Academiei de Studii Economice din Bucureşti pe termen scurt sunt următoarele:

1.Avansarea către un sistem european de diplome şi certificate de studii superioare, compatibile la nivel continental.

2. Perfecţionarea sistemului european al creditelor transferabile, astfel î ncât creditul transferabil să exprime mai bine efortul pentru însuşirea cunoştinţelor la fiecare disciplină

3. Întărirea cooperării internaţionale, în primul rând europene, pentru realizarea unor programe comune de învăţământ şi cercetare.

4. Promovarea unor sisteme şi mecanisme complexe de asigurare a calităţii educaţiei.

Facultatea de Marketing.

Marketingul ca ramură (domeniu) a ştiinţelor economice include un set de metode, tehnici şi instrumente prin intermediul cărora organizaţia, indiferent de profil, cercetează mediul în care acţionează (cercetări de marketing), stabileşte obiective şi strategii pentru atingerea acestora (planificare strategica de marketing) proiectează şi executa activităţile operative (programe de marketing) în scopul maximizării profitului şi satisfacerii nevoilor societăţii la nivelul solicitat.

Acest set de metode, tehnici şi instrumente face obiectul unor discipline universitare, incluse în programe educationale organizateşi desfăşurate în conformitate cu standardele interne şi internaţionale, prin a căror însuşire studentul dobândeşte competente şi abilităţi care-i conferă, la finalizarea studiilor, statutul de specialist în marketing, denumit în literatura de specialitate marketer.

Facultatea de Marketing a fost înfiinţată în anul 2003 prin Hotărârea de Guvern şi reprezintă un moment important în dezvoltarea marketingului românesc, aceasta fiind prima şi singura facultate de profil din ţară. Înfiinţarea are la bază o îndelungată experientă dobândită de Catedra de Marketing din Academia de Studii Economice din Bucuresti.

Preview document

Proiect Marketing - Prezentarea ASE în Cadrul Liceului - Pagina 1
Proiect Marketing - Prezentarea ASE în Cadrul Liceului - Pagina 2
Proiect Marketing - Prezentarea ASE în Cadrul Liceului - Pagina 3
Proiect Marketing - Prezentarea ASE în Cadrul Liceului - Pagina 4
Proiect Marketing - Prezentarea ASE în Cadrul Liceului - Pagina 5
Proiect Marketing - Prezentarea ASE în Cadrul Liceului - Pagina 6
Proiect Marketing - Prezentarea ASE în Cadrul Liceului - Pagina 7
Proiect Marketing - Prezentarea ASE în Cadrul Liceului - Pagina 8
Proiect Marketing - Prezentarea ASE în Cadrul Liceului - Pagina 9
Proiect Marketing - Prezentarea ASE în Cadrul Liceului - Pagina 10
Proiect Marketing - Prezentarea ASE în Cadrul Liceului - Pagina 11
Proiect Marketing - Prezentarea ASE în Cadrul Liceului - Pagina 12
Proiect Marketing - Prezentarea ASE în Cadrul Liceului - Pagina 13
Proiect Marketing - Prezentarea ASE în Cadrul Liceului - Pagina 14
Proiect Marketing - Prezentarea ASE în Cadrul Liceului - Pagina 15
Proiect Marketing - Prezentarea ASE în Cadrul Liceului - Pagina 16
Proiect Marketing - Prezentarea ASE în Cadrul Liceului - Pagina 17
Proiect Marketing - Prezentarea ASE în Cadrul Liceului - Pagina 18
Proiect Marketing - Prezentarea ASE în Cadrul Liceului - Pagina 19

Conținut arhivă zip

  • Proiect Marketing - Prezentarea ASE in Cadrul Liceului.doc

Te-ar putea interesa și

Promovarea Facultății de Marketing

1. Rezumatul proiectului Proiectul vizează promovarea Facultăţii de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucureşti în Colegiul...

Ai nevoie de altceva?