Proiect Marketing - Prezentarea ASE in Cadrul Liceului

Extras din proiect Cum descarc?

Academia de Studii Economice
Academia de Studii Economice din Bucuresti, considerata a fi reprezentantul de varf al invatamantului economic superior din Romania, cu absolventi care ne fac cinste, acasa sau oriunde pe glob, se afla, la aproape un secol de la infiintarea sa, in plina ofensiva de restructurare a activitatii, al carei scop il constituie armonizarea si compatibilizarea maxima a ofertei noastre educationale, implicit a diplomelor acordate absolventilor, cu cele ale colegilor nostri din lume. 
Avem in prezent 47093 de studenti, din care 35173 sunt la licenta, 7792 la programele masterale, 2235 la doctorat, 1893 la scoli academice si la cursuri postuniversitare si 2042 de cadre didactice si personal tehnico-administrativ. Oferta noastra educationala este aproape de beneficiarii sai prin intermediul celor opt centre teritoriale plasate in diverse zone din tara si cooperam cu peste 60 de universitati din 51 de tari. 
Pentru adaptarea ofertei educationale cerintelor pietei serviciilor universitare, a fost introdus sistemul educatiei bazat pe trei niveluri: licenta, master si doctorat. Esenta fiecaruia este urmatoarea: 
- Primul ciclu - de trei ani - licenta , se finalizeaza cu obtinerea noului titlu de licentiat in stiinte economice si are ca scop asigurarea fundamentelor teoretice si aplicative, specifice fiecarui domeniu de specializare. Absolventii acestui ciclu vor fi economisti de executie 
- Ciclul al doilea - de doi ani - masteral , conduce la obtinerea diplomei de master si asigura formarea pe specializari inguste, cursantii dobandind cunostinte avansate si competente de analiza si sinteza, specifice functiilor de conducere din fiecare domeniu. Absolventii acestui ciclu vor fi economisti de conceptie. 
- Ciclul al treilea - de trei ani - doctoral , vizeaza formarea de varf a unei elite stiintifice de economisti in cadrul scolii noastre doctorale si se adreseaza celor mai buni absolventi ai ciclului masteral. Programul de doctorat si-a schimbat fundamental forma si continutul, trecand din sfera invatamantului postuniversitar in cel universitar. 
Academia de Studii Economice din Bucuresti a optat pentru a fi universitate de cercetare, pentru a putea accesa fonduri din programele nationale si europene, in universitatea noastra functioneaza 21 centre de cercetare, dintre care opt sunt recunoscute de Consiliul National al Cercetarii Stiintifice din invatamantul Superior, si sustinem 16 reviste, clasificate de acelasi for. Dezvoltam cinci programe de masterat cu dubla diploma , romana si straina , in colaborare cu universitati din Franta, Germania si Canada. Avem peste 200 de proiecte de cercetare finantate, dintre care 29 sunt internationale. Sunt create peste 40 de laboratoare cu dotare informatica moderna , laboratoare de merceologie si managementul calitatii, de tehnologie, de marketing, laborator pentru studiul limbilor straine etc. Dispunem de o biblioteca centrala moderna si bine dotata cu carte clasica si electronica. 
Obiectivele Academiei de Studii Economice din Bucuresti pe termen scurt sunt urmatoarele: 
1.Avansarea catre un sistem european de diplome si certificate de studii superioare, compatibile la nivel continental.
2. Perfectionarea sistemului european al creditelor transferabile, astfel i ncat creditul transferabil sa exprime mai bine efortul pentru insusirea cunostintelor la fiecare disciplina 
3. Intarirea cooperarii internationale, in primul rand europene, pentru realizarea unor programe comune de invatamant si cercetare. 
4. Promovarea unor sisteme si mecanisme complexe de asigurare a calitatii educatiei.
Facultatea de Marketing. 
Marketingul ca ramura (domeniu) a stiintelor economice include un set de metode, tehnici si instrumente prin intermediul carora organizatia, indiferent de profil, cerceteaza mediul in care actioneaza (cercetari de marketing), stabileste obiective si strategii pentru atingerea acestora (planificare strategica de marketing) proiecteaza si executa activitatile operative (programe de marketing) in scopul maximizarii profitului si satisfacerii nevoilor societatii la nivelul solicitat.
Acest set de metode, tehnici si instrumente face obiectul unor discipline universitare, incluse in programe educationale organizatesi desfasurate in conformitate cu standardele interne si internationale, prin a caror insusire studentul dobandeste competente si abilitati care-i confera, la finalizarea studiilor, statutul de specialist in marketing, denumit in literatura de specialitate marketer.
Facultatea de Marketing a fost infiintata in anul 2003 prin Hotararea de Guvern si reprezinta un moment important in dezvoltarea marketingului romanesc, aceasta fiind prima si singura facultate de profil din tara. Infiintarea are la baza o indelungata experienta dobandita de Catedra de Marketing din Academia de Studii Economice din Bucuresti.


Fisiere in arhiva (1):

  • Proiect Marketing - Prezentarea ASE in Cadrul Liceului.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 6 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!