Proiect Marketing - SC Perux SA

Extras din proiect Cum descarc?

Introducere:
In lunga istorie a omenirii, aspectul podoabei capilare a fost de multe ori insemnul unei epoci, al unui comportament social, expresia unui stil de viata, a apartenentei la o clasa, si nu in ultimul rand o manifestare a sexualitatii.
Parul a fost, dupa imbracaminte si podoabe, cea mai vizibila expresie a individualitatii sau anonimatului fiintei umane: de la chica plina de paduchi a omului primitiv la rafinamentul perucilor secolului luminilor si pana la pletele hippy din anii 60, parul lung sau capetele rase au fost extremele intre care au oscilat pe rand gusturile. Calugari medievali sau budisti, cazaci sau skin-heads, piei rosii sau punks, Yul Brynner sau Telly Savalas, toti s-au mandrit cu luciul pielii capului. Regi sau paji, vikingi sau rockeri, Neanderthal sau Beatles, pentru toti parul lung, mai mult sau mai putin curat, a fost o declaratie clara a personalitatii. De aceea orice schimbare care nu depinde de noi doare si ingrijoreaza: caderea exagerata, aspectul unsuros, matreata sau albirea prematura, insa, de-a lungul anilor stiinta a avansat si astfel au aparut tot felul de tratamente (sampoane, medicamente, lotiuni, tot felul de cosmetice) dar si implantul de par, care a aparut pentru prima data in Japonia in 1939. Totusi, acest implant are un inconvenient: este foarte costisitor.
Un alt remediu pentru cei care sufera de calvitie este si peruca. Astfel au aparut tot felul de peruci, din par natural, artificial, pentru femei, dar si pentru barbati. Dar perucile nu sunt folosite doar de oamenii care sufera de o anumita boala, ele fiind folosite si ca un mijloc de infrumusetare atat de personalitati cat si de oameni obisnuiti. Perucile mai sunt intrebuintate si in teatru, filme, televiziune etc. 
Capitolul 1: Analiza pietei
Cei mai multi dintre noi am fost educati in ideea ca interiorul primeza exteriorului, atunci cand este vorba de persoane si nu numai. Trebuie sa recunoastem ca aceasta idee este depasita in conditiile actuale. Cand intram prima data in contact cu o persoana, primul lucru care ne poate da un indiciu despre respectiva persoana este aspectul sau interior. O persoana imbracata ingrijit va face o impresie mai buna decat alta imbracata neglijent. De aceea trebuie sa recunoastem ca felul in care aratam ne preocupa foarte mult. In sprijinul acestei afirmatii vine amploarea cu care s-a dezvoltat industria cosmeticelor, vestimentara, a bijuteriilor etc.
Fiecare doreste sa arate bine. Varsta, sexul sau ocupatia nu au nici o legatura. Dar nu toti suntem asa de norocosi. Unii dintre noi putem avea anumite handicapuri care ne fac sa fim mai "speciali". Insa toate aceste imperfectiuni ale naturii pot fi reparate.
1.1 Identificarea pietei
Podoaba capilara a fost si este privita ca o carte de vizita a unei persoane. Pe piata exista multe produse pentru ingrijirea parului, dar nu toate persoanele isi pot pemite anumite tratamente, din cauza preturilor ridicate. O posibila alternartiva la aceste probleme pot fi perucile sau mesele.
Astfel, pe piata noastra au aparut diferiti producatori de peruci, insa in Romania perucheria este slab dezvoltata. Cu toate aceste, si la noi in tara exista multi oameni care au nevoie de peruci: pentru infrumusetare, pentru a-si acoperi un defect (lipsa parului), dar si pentru diferite spectacole atat in televiziune, teatru, cat si in cinema. In tara noastra sunt putini producatori de peruci, iar saloanele care se ocupa cu aranjarea lor si sfaturi pentru folosire si intretinere, de asemenea.
Astfel, firma "PERUX SA" isi incepe activitatea ca producator de peruci, in judetul Iasi, avand si un magazin de desfacere. 
Firma produce peruci din par natural dar si artificial si mese de toate nuantele


Fisiere in arhiva (1):

  • Proiect Marketing - SC Perux SA.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!