Proiect Marketing Sucul Natural Dots Fresh

Extras din proiect Cum descarc?

Stiati ca ?
o Exista in lume organizatii non profit care trateaza cancerul si multe alte boli ca lupus, diabet, etc. cu ajutorul sucurilor proaspete de fructe si legume?
o Piata sucurilor de fructe a Uniunii Europene reprezinta10% din consumul total de bauturi nealcoolice?
o Primul suc dietetic a aparut in anul 1952? Aceasta bautura purta denumirea de ,,No-Cal Soda-Pop" si a fost inventata de Hyman Kirsch si Morris Kirsch, tata si fiu. Sucul dietetic a fost creat pentru a se putea administra bolnavilor de diabet.
o Egiptenii din antichitate credeau ca mancand lamai si band sucul de lamaie se tineau departe de orice forma de otravire, iar studii recente au confirmat convingerea lor?
o Sucul de mere, care contine si pulpa de fruct, este de patru ori mai bun decat cel transparent, luptand contra cancerului si bolilor inimii? In plus, un studiu canadian a demonstrat ca cei care beau mai mult de trei ori pe saptamana o cana de suc de fructe si legume au 90% sanse sa scape la batranete de Alzheimer 
o Sucul de grapefruit este benefic in cazul ranilor, eczeme, eruptii de piele, cosuri si a diferitelor ciuperci ale pielii cum ar fi matreata?
o Sucul proaspat de mandarine este recomandat dimineata in tratamentul bronsitei si astmului, deoarece ajuta la eliminarea secretiilor vascoase ale cailor respiratorii din bronhii si plamani?
1. PIATA
Prin definitie, piata reprezinta un conglomerat, un loc special amenajat unde se realizeaza activitatea de comert cu marfuri si are loc intalnirea cererii cu oferta. Totodata, ea este alcatuita din totalitatea relatiilor care se stabilesc intre vanzatorii si cumparatorii unor categorii de produse.
Piata este formata din clientii potentiali care au aceeasi nevoie sau dorinta, avand disponibilitatea si capacitatea de a se angaja intr-o relatie de schimb pentru satisfacerea aceleeasi nevoi sau dorinte.
Firma S.C.DOTSFresh.SA, producatoare de sucuri naturale din diferite arome activeaza pe piata inca din 2010. In fiecare an firma noastra isi propune sa lanseze pe piata produse noi si sa aduca imbunatatiri produselor deja existente. Obiectivul nostru este sa devenim lideri pe piata nationala, cautand sa fim pe placul clientilor nostri,astfel,oferindu-le o gama individualizata ce are ca atu-uri: produse bio,diversitatea aromelor,gust unic, ambalaj atractaiv si preturi accesibile tuturor.
1. Elementele specifice mediului de Marketing
Mediul de marketing este alcatuit din doua componente : micromediul si macromediul intreprinderii. 
In etapa de analiza a pietei vom studia macromediul de marketing. Acesta reprezinta ansamblul de factori si forte necontrolabile de catre firma si care impreuna constituie climatul general in care firma isi desfasoara activitatea. Din punct de vedere structural macromediul este alcatuit din: 
a) Mediul economic care ne permite sa identificam informatii cu privire la capacitatea intreprinderii de a concura in domeniul sau de activitate precum si puterea de cumparare a consumatorilor.
b) Mediul informational reprezinta ansamblul de metode ,tehnici,instrumente la care vom apela pentru a ne pune la curent cu ultimele noutati de pe piata. 
c) Mediul politic-legislativ ne ofera informatii cu privire la protectia consumatorului, societatii si concurentei. 
e) Mediul tehnologic ne ajuta in luarea deciziilor si atingerea obiectivelor privind noul produs 
d) Mediul socio-cultural ne permite sa aflam informatii cu privire la: numarul populatiei din zona de interes, structura familiei, structura populatiei dupa sex si varsta , densitatea, etnia, religia etc.


Fisiere in arhiva (1):

  • Proiect Marketing Sucul Natural Dots Fresh.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!