Proiect Marketing - Vitally

Cuprins proiect Cum descarc?

CAP. 1. REZUMAT INTRODUCTIV 3
CAP. 2. PIATA 4
2.1. PIATA DE REFERINTA 4
2.2 STRUCTURA PIETEI SI CARACTERIZAREA EI 4
2.3 SEGMENTAREA PIETEI SI IDENTIFICAREA PIETEI TINTA 5
CAP. 3 PRODUSUL 7
3.1 DESCRIEREA PRODUSULUI 7
3.2 LINIA DE PRODUSE 8
3.3 CICLUL DE VIATA 8
3.4 DIFERENTIEREA SI POZITIONAREA PRODUSULUI 9
CAP 4. PROMOVAREA 12
4.1 FORME DE PROMOVARE 12
4.2 RECLAMA 13
4.3 PROMOVAREA VANZARILOR 14
4.4 RELATII CU PUBLICUL (PR) 15
CAP. 5. PRETUL 17
5.1 FACTORI DE INFLUENTA A PRETULUI 17
5.2 STRATEGII DE PRET 18
5.3 ADAPTAREA TEMPORARA 19
CAP. 6. DISTRIBUTIA 20
6.1 CANALELE DE DISTRIBUTIE 20
6.2 STRATEGII ESTE DISTRIBUTIE 21
CONCLUZII SI RECOMANDARI 23
7. MATRICEA SWOT 24
BIBLIOGRAFIE: 25


Extras din proiect Cum descarc?

Cap. 1. Rezumat introductiv
Proiectul de fata ne va prezenta configurarea mixului de marketing pentru produsul ,,VITALLY", un produs care asigura revitalizaea organismului. Numele firmei este VITAMAX o firma mixta cu colaborare Romano - Franceza. 
Piata produselor de vitamine este o piata relativ veche, avand in vedere ca vreme indelungata vitaminele au fost folosite pe scara mare. 
Dar in ultima perioada de vreme consumul acestora este tot mai frecvent, ceea ce arata o intensificare in acest domeniu. 
Firma noastra aduce o inovatie in acest domeniu-produsul, ,,VITALLY". Conform statisticilor 4/5 din populatia Romaniei este utilizatoare de vitamine, acestea imbracand mai multe forme, de la vitaminele care se gasesc in fructe si pana la cele administrate pe cale medicala.
Firma noastra s-a orientat spre partea de nord-est a Romaniei, deci Moldova.
Cap. 2. Piata
2.1. Piata de referinta
In general, prin piata se intelege orice plasament in spatiu si orice fragment in timp in care pot fi intalniti potentiali parteneri de afaceri, vanzatorii sau cumparatorii produselor sau serviciilor de orice natura.
In marketing, se opereaza cu o piata concreta, localizata sub aspect geografic, descriptibila sub aspect economic si monetar, inteligenta sub aspect cultural si determinata precis in raport cu un anumit produs si intreprindere. Numele dat acestei pietei este cel de piata de referinta, iar produsul se numeste produsul de referinta.
In cazul nostru - si anume noile sortimente de vitamine "VITAMAX" - piata teoretica este reprezentata de persoane de toate varstele ce isi doresc o doza de vitalitate a organismului, o compensare a unor vitamine care in mod obisnuit nu se gasesc in stare naturala tot timpul anului si care ar presupune un consum de produse mult mai mare ceea ce presupune un efort financiar ceva mai deosebit.
2.2 Structura pietei si caracterizarea ei 
Am aratat ca o piata de marketing trebuie sa fie localizata din punct de vedere geografic, astfel, vitaminele VITALLY produse de firma VITAMAX acopera partea de nord - est a Romanie, deci Moldova.
Piata produselor farmaceutice, a vitaminelor in special, ocupa un loc principal pe piata de referinta, deoarece satisface nevoia primara a oamenilor cea a lipsei de vitamine. In cazul vitaminelor, din punct de vedere al gradului de satisfacerii a cererii, este vorba de o piata saturata. Sunt prezente pe piata produsele firmelor de farmacie, dar si produsele naturale, care in Romania acopera un segment foarte important 
Consumatorii vitaminelor ,,VITALLY" sunt persoanele, familiile care au o viata activa si ce care doresc sa compenseze lipsa de vitamine. 
Cealalta fractiune este reprezentata de nonconsumatori. Acestia pot fi reprezentati, fie de acele persoane care sunt impotriva consumului de vitamine prin medicamentatie, fie de cei care cumpara alte produse de acest gen din mai multe considerente: nu stiu de existenta acestui produs, nu si-l pot permit sa-l cumpere.
Numarul consumatorilor de produse de farmaceutice din Romania, este foarte mare, aproximativ 75% din populatia totala, in cazul produselor vitaminizate procentajul este ceva mai scazut pana la 25 %, avand tendinta crescatoare


Fisiere in arhiva (1):

  • Proiect Marketing - Vitally.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!