Proiectarea Locatiei Web de Promovare a I-Afacerilor in Republica Moldova

Cuprins proiect Cum descarc?

Introducere 
Capitolul 1. PRINCIPII ?1 INSTRUMENTAL DE CREARE A LOCATIILORWEB
1.1. Afaceri electronice generalitati
1.1.1. Conceptul de afaceri electronice
1.1.2. Diferente intre afaceri electronice si cele traditionale
1.2. Problema crearii locatiei Web iAfaceri in Republica Moldova
Capitolul 2. PROIECTAREA DE ANSAMBLU A LOCATIEI WEB
2.1. Obiectivele locatiei Web 
2.2. Elaborarea arborelui de pagini a locatiei Web
2.3. Cerinte catre serviciile locatiei Web
2.4. Alegerea echipamentelor ?i produselor program
2.4.1. Alegerea produselor program
2.4.2. Alegerea echipamentelor
Capitolul 3. PROIECTAREA DE DETALIU A LOCATIEI WEB
3.1. Baza informationala
3.2. Procesul tehnologic de functionare a locatiei Web
3.3. Elaborarea programelor
3.4. Proiectarea interfetelor
3.5. Administrarea locatiei
Capitolul 4. EFICIENTA ECONOMICA A LOCATIEI WEB
4.1. Alegerea criteriilor de estimare a eficacitatii
4.2. Aprecierea eficientei economice a locatiei Web
Concluzii 
Bibliografie
Lista abrevierilor


Extras din proiect Cum descarc?

Introducere
Prin locatia data sa propus sa se aduca in fata tuturor celor interesati de afaceri electronice, calculatoare ?i Internet cele mai noi $i mai utile informatii in domeniu, putin accesibile acelora care inca nu se pot bucura la ora actuala de ? conexiune Internet de calitate, de un calculator performant, de accesul la informatie sau de timpul atat de necesar unui proces educational de calitate.
S-a pornit de la premisa ca ceea ce s-a realizat prin intermediul acestei locatii este doar Tnceputul unui indelungat proces de familiarizare a web-ului din Republica Moldova. Este un domeniu extrem de vast, interesant s,i profltabil, totodata: acela al tehnologiilor IT, al lucrului pe Internet, al afacerilor online de orice fel, al profitului obtinut din vmzarea propriului potential pe urias.a piata cu audienta planetara pe care a creat-o Internetul.
Analizandu-se cu atentie aspectele aduse in discutie mai sus, se poate afirma in primul rind ca majoritatea companiilor occidentale detin locatii web mai mult sau mai putin comerciale pe care le promoveaza intens s.i constant. Practic, observind functionalitatea acestor locatii, se concluzioneaza asupra citorva scopuri primare pentru care a fost elaborata, proiectata, promovata ?i dezvolta in permanenta propria prezenta online:
1. Faciliteaza astfel contacte repetate cu baza de clienti existenta in
portofoliul locatiei.
2. Vizeaza atragerea constanta de noi potentiali vizitatori.
3. Nu in ultimul rind, expansiunea volumului informatiilor pe ?
piata globala este obiectivul central pe termen mediu ?i lung al
implementarii, promovarii ?i dezvoltarii prezentei online a mai tuturor
locatiilor de acest gen.
Pentru realizarea lucrarii date se propun urmatoarele obiective:
o analiza situatiei si a resurselor informationale existente;
o determinarea, formularea problemei si justificarea necesitatii
realizarii unei locatii Web privind afacerile electronice;
o proiectarea de ansamblu a locatiei Web;
o proiectarea de detaliu a locatiei Web;
o evaluarea eficientei economice a locatiei proiectate.
Solutionarea acestor obiective due la realizarea scopului tezei date.
In primul capitol se descrie conceptul afacerilor electronice, formele de concretizare. De asemenea, se efectueaza un studiu complex asupra tipurilor de mecanisme ale afacerilor electronice, principiilor ?i instrumentarelor de creare a locatiilor Web cit si a problemei crearii locatiei iAfaceri in Republica Moldova.
In capitolul doi se descrie etapa de proiectare generala care are ca obiectiv elaborarea conceptiei logice a locatiei Web, adica definirea acestuia din punct de vedere structural si functional. Aceasta presupune stabilirea componentelor subsistemului informatic, a legaturilor dintre ele si a functionalitatii structurii sale in asa fel incat locatia sa actioneze ca un tot intreg.
Al treilea capitol descrie proiectarea de detaliu, suportul informatic si asigurarea cerintelor functionale definite in proiectarea generala, prin transformarea modelului conceptual intr-un model operational (tehnic).
Aici se descrie programul de baza a subsistemului, descriindu-se procedurile automate si cele manuale efectuate in timpul lucrului cu acest program.
In capitolul patru se descriu metodele de calculare a eficacitatii SSI proiectat, precum si criteriile de eficacitate selectate pentru acest calcul.
Capitolul 1. PRINCIPII ?1INSTRUMENTARE DE CREARE A
LOCATIILOR WEB
Afaceri electronice ,,... ? metodd moderna de afaceri, care se adreseaza nevoilor firmelor, pietelor si clientilor prin reducerea costurilor, concomitent cu imbunatatirea calitatii produselor si serviciilor, precum si cresterea vitezei de livrare sau prestare. Afacerile electronice nu pot fi tratate fara a avea in vedere retelele de calculatoare, utile in cautarea si gasirea informatiilor necesare sprijinirii luarii diferitelor decizii atat de catre firme, cat ?i de catre consumatori".
R. Kalakota ?i A.B. Whinston
1.1. Afaceri electronice - generalitati
J Afacerile electronice - pot fi considerate ca fiind tranzactiile economice ce
se desfa?oara prin intermediul unui mediu electronic, cum este Internetul, sau ca fiind orice organizatie (comerciala, industrial^, nonprofit, educationala sau guvernamentala) care isi desfasoara tranzactiile proprii cu ajutorul mediul electronic (retelelor de comunicatie mediate de calculator).
Multe firme, care, in conditiile secolului XX, nici macar nu puteau visa ca ar avea un anumit volum de activitate sau ca ar putea sa faca fata competitiei gigantilor din industria lor, au reu?it azi sa se bucure de un mare succes. Putem da cateva exemple: Amazon.com, Tnfiintata m 1995, avea in 1999 ? cifra de afaceri de eel putin 3 ori mai mare decat alte nume de prestigiu din SUA, cum ar fi Barnes&Nobles ?i Borders Books&Music. La fel este cazul firmei Charles Schwab, care asigura tranzactionarea online a actiunilor pe piata fmanciara. La Microsoft Expedia, ? locatie integrata de tranzactii online pentru turism, sunt necesare doar cateva minute pentru a alege un zbor, a cumpara un bilet de avion sau pentru a face ? rezervare la un hotel si chiar pentru a inchiria ? masina. Nu acelasi lucru se intampla ?i daca se apeleaza la agentii de turism destul de cunoscute, dar traditionale. Pentru acest lucru Microsoft, a anticipat modificarile din cerintele utilizatorilor prin reproiectarea mai multor lanturi valorice, respectiv calatoriile (Expedia), vanzarile auto (CarPoint), investitiile imobiliare (HomeAdvisor) si componenta fmanciara (Investor). Alte exemple sunt Cisco,
Gateway Computer (producatoare de echipamente de retea), FDX si UPS (firme de
transport a coletelor postale din SUA). 
Toate aceste exemple fac referire la flrmele vizionare, care si-au stabilit:
o noi reguli, prin noi forme de desfasurare a activitatilor,
o noi procese inter-intreprinderi,
o integrarea operatiilor pentru a veni in sprijinul cerintelor clientilor,
aflate in continua schimbare.


Fisiere in arhiva (1):

  • Proiectarea Locatiei Web de Promovare a I-Afacerilor in Republica Moldova.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!