Proiectarea si Organizarea Cercetarii de Marketing Avand ca Scop Investigarea Comportamentului de Cumparare a Cafelei

Extras din proiect Cum descarc?

1. Definirea problemei decizionale
Problema cercetarii o reprezinta analiza comportamentului de cumparare a cafelei in judetul Bacau.
2. Definirea scopului
Scopul cercetarii il reprezinta cercetarea comportamentlui de cumparare a cafelei de catre populatia din Bacau.
3. Definire obiectivelor cercetarii
Obiectivele centrale care au rezultat din scopul cercetarii sunt urmatoarele:
o Determinarea tipului de cafea cumparat cel mai des de catre consumatori.
o Determinarea frecventei de cumparare a cafelei.
o Identificarea marcii care este cel mai des cumparata de consumatori.
o Identifcarea tipului de magazine de unde consumatorii isi cumpara cel mai des cafeaua
o Stabilirea criteriilor dupa care este aleasa marca de cafea preferata a cumparatorului
Obiectivele secundare urmaresc masura in care unele dintre aspectele vizate prin intermediul obiectivelor centrale variaza in functie de o serie de criterii socio-economice si demografice:
o Varsta
o Sex
o Venituri
o Nivel educational
o Ocupatie
o Marimea gospodariei
4. Definirea ipotezelor cercetarii
o 40 % dintre subiectii chestionati cumpara cafea macinata.
o 30 % dintre respondenti cumpara cafea o data pe saptamana.
o 50% dintre respondenti cumpara marca de cafea Jacobs.
o Principala unitate comercial de unde subiectii isi cumpara cafeaua este supermarket-ul.
o Majoritatea subiectilor cumpara cafeaua in functie de aroma acesteia.
o 50% dintre consumatorii de cafea au un venit cuprins intre 1500-3000 lei.
o 60% dintre respondenti au studii superioare.
o Majoritatea consumatorilor de cafea au varsta cuprinsa intre 26 si 35 de ani
o Gospodariile mari consuma cea mai mare cantitate de cafea.
o Majoritatea consumatorilor de cafea sunt femei. 
5. Identificarea modalitatilor de culegere si sistematizare a datelor
o Pentru recoltarea informatiilor se vor utiliza metode de comunicare structurate. 
o Instrumentul utilizat va fi chestionarul structurat, administrat de catre operatorii de interviu, operatorul va citi intrebarile si va consemna raspunsurile in chestionare.
o Operatorii de interviu vor fi plasati la iesirea din zonele comerciale.
o Intervalele orare in care se vor culege informatiile sunt : 09-12 si 16-20.
6. Definirea colectivitatii cercetate, a unitatii de observare si a unitatii de sondaj
Baza de esantionare include consumatorii de cafea din Bacau in varsta de cel putin 18 ani si cel mult 65 de ani. Unitatea de observare, ca si cea de sondaj o constituie individul chestionat.


Fisiere in arhiva (1):

  • Proiectarea si Organizarea Cercetarii de Marketing Avand ca Scop Investigarea Comportamentului de Cumparare a Cafelei.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!