Proiectarea Sistemului Informational al Firmei SC Sedcom Libris SA Iasi in Compartimentul Desfacere

Extras din proiect Cum descarc?

CAP. I. Identificarea beneficiarului proiectului
1.1.Misiunea, obiectivele si strategia organizationala a firmei S.C. Sedcom Libris S.A.
1.1.1. Misiunea
Misiunea firmei caracterizeaza viziunea managerilor privind ceea ce firma intentioneaza sa faca si sa devina pe termen lung. Formularea misiunii are drept scop personalizarea si individualizarea firmei, pentru a o putea deosebi de celelalte firme prin specificul sau. 
S.C. Sedcom Libris S.A. este o persoana juridica romana al carei scop il reprezinta in principal difuzarea de carte si comercializarea produselor de papetarie, bunurilor culturale, rechizitelor scolare si articolelor de birotica si activitatea de editura, in vederea obtinerii de profit.
1.1.2. Obiectivele
Obiectivele S.C. Sedcom Libris S.A. dau o imagine concreta asupra orientarii generale a firmei, in functie de scopul urmarit si misiunea ei. Ele trebuie sa fie concretizate in actiuni specifice, altfel risca sa ramana in stadiul de deziderate si bune intentii. 
Obiectivele firmei sunt:
-extinderea activitatii si acapararea de noi segmente de piata;
-mentinerea si imbunatatirea relatiile contractuale cu furnizorii de carte si papetarie si cu clientii prin onorarea la timp a comenzilor;
-introducerea in fabricatie unor noi produse cu cheltuieli de cercetare-dezvoltare de cel putin 5% din veniturile brute, cu intentia de a ramane o firma competitiva din punct de vedere tehnologic si de a cheltui pentru aceasta cat mai putin;
-cresterea calitatii produselor;
-consolidarea pozitiei de lider in judetul Iasi in difuzarea de carte, comercializarea articolelor de papetarie si bunurilor culturale si comercializarea imprimatelor tipizate si a formularelor cu regim special;
-reducerea perioadei de imobilizare a stocurilor.
1.1.3. Strategia
Prin strategii firma urmareste determinarea si evaluarea cailor alternative de actiune pentru realizarea unei misiuni sau obiectiv deja stabilit si, eventual, alegerea uneia dintre aceste alternative. Ceea ce arata ca strategia stabileste masurile principale pe care managerii planifica sa le intreprinda pentru a indeplini unul sau mai multe obiective.
Pentru realizarea obiectivelor propuse societatea are in vedere urmatoarele strategii:
-deschiderea de noi magazine si centre de desfacere. Se are in vedere deschiderea unei noi librarii la sediul firmei (cartierul Canta);
-incercarea de absorbire a unor unitati cu profil similar de activitate;
-stimularea initiativelor salariatilor prin acordarea de premii. Un exemplu in acest sens l-ar putea constitui initiativa tehnoredactorei principale de a lansa pe piata cu ocazia sarbatorilor de iarna un produs adecvat sezonului: ,,Carte de Craciun". Materialul care sta la baza acestei carti a fost cules exclusiv de catre autoare in urma unei laborioase documentari. Pe langa drepturile de autor pe care salariata le-a dobandit (cu doua puncte procentuale mai mare decat cel oferit celorlalti autori), societatea o va recompensa de Craciun oferindu-i un premiu suplimentar luand in considerare mai ales faptul ca s-a realizat o diversificare a genului de carte oferit de Sedcom Libris ( in general, se editeaza carti de factura economica);
-mentinerea preturilor la un nivel mai scazut decat competitorii;
-organizarea de campanii publicitare. Acestea au constat, pe de o parte, in acordarea de premii sub forma unor pachete de carti la concursurile posturilor de radio si televiziune: Radio Iasi si TVR Iasi, iar pe de alta parte, campania publicitara s-a orientat spre participarea la targuri si expozitii de carte;
-acordarea de discount -uri clientilor fideli, prelungirea termenelor de plata in functie de valoarea comenzilor si de vechimea colaborarii;
-orientarea stocurilor imobilizate pe o perioada mai lunga intr-un anumit centru de desfacere catre cele in care produsul a fost usor vandabil.
1.2. Scurta descriere a organizarii societatii
1.2.1. Obiect de activitate, relatii cu partenerii de afaceri
Sediul societatii este in Romania, Municipiul Iasi, judetul Iasi, str. Moara de Foc, nr.4. Societatea are unitati de comercializare in profilul sau de activitate, in Municipiul Iasi si Pascani.
Obiectul principal de activitate al societatii il reprezinta difuzarea de carte si comercializarea articolelor de papetarie, bunurilor culturale si imprimatelor tipizate.
In anul 2001 activitatea de baza a societatii s-a realizat printr-un numar de 20 librarii, respectiv 30 gestiuni.
In municipiul Iasi au functionat un numar de 18 librarii cu 27 gestiuni, iar in municipiul Pascani au functionat 2 librarii cu 3 gestiuni.
In cursul anului 2001 societatea a incheiat cu D.G.F.P.C.F.S. Iasi contractul de distribuire a formularelor tipizate cu regim special de tiparire, inscriere si evidenta care a devenit operational la data de 1 aprilie 2001 si care a condus la infiintarea a doua subgestiuni - in cadrul Librariei nr.19 Iasi si a unei gestiuni in municipiul Pascani.
Tot in anul 2001, la 1 septembrie a fost reorganizata activitatea de comercializare a articolelor de papetarie din Casa Cartii prin desfiintarea gestiunii existente la etajul II si infiintarea unei gestiuni cu un fond de marfa mult mai diversificat la etajul I.
In anul 2001 au fost mentinute si imbunatatite relatiile contractuale cu furnizorii de carte si papetarie.


Fisiere in arhiva (1):

  • Proiectarea Sistemului Informational al Firmei SC Sedcom Libris SA Iasi in Compartimentul Desfacere.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 6 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!