Proiectarea unei Cercetari Directe de Marketing

Cuprins proiect Cum descarc?

1. Structura evenimentului

2. Scopul observarii

3. Obiectivele cercetarii

4. Ipotezele observarii

5. Variabilele observarii

6. Colectivitatea cercetata

7. Locul de desfasurare al cercetarii

8. Perioada in care se desfasoara targul

9. Fisa de observare

10. Machetele tabelelor de prezentare a datelor

11. Estimarea bugetului cercetarii


Extras din proiect Cum descarc?

In cadrul Complexului Expozi?ional ROMEXPO -Targul International Bucuresti s-a desfasurat, in perioada 19 - 22.10.2006, cea de-a X-a editie a expozitiei internationale pentru vinuri, bauturi alcoolice si nealcoolice, echipamente de productie si ambalaje pentru bauturi, tutun si cafea - EXPO DRINK 2006 (www.expodrink.ro).
Expozitia a reunit 90 firme din 12 tari : Bulgaria, Franta, Germania, Italia, Marea Britanie, Polonia, Republica Moldova, Romania, Serbia, Statele Unite, Turcia si Ungaria.
Suprafata ocupata de expozanti a fost de peste 3.000 mp, manifestarea fiind gazduita in pavilionul 2 si pe platforma exterioara aferenta. 
Aceasta editie a fost vizitata de cca. 6.000 de vizitatori, din care cca. 1.600 au fost vizitatori specialisti.
In data de 19 octombrie a.c., a avut loc Conferinta pe tema - Competitia pe piata europeana a vinurilor, berii, bauturilor alcoolice si nealcoolice -.
Bucurandu-se de un real succes la editiile anterioare, si in acest an s-a desfasurat Concursul de Bauturi Alcoolice. Concursul a fost organizat de ROMEXPO in colaborare cu Asociatia Degustatorilor Autorizati din Romania si cu Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara. Concursul propriu-zis s-a derulat in data de 18 octombrie 2006, jurizarea fiind realizata de ADAR (Asociatia Degustatorilor Autorizati din Romania), iar premierea a avut loc in cadrul festivitatii de premiere a participantilor la EXPO DRINK. 
Rezultatele sondajelor releva realizarea obiectivelor urmarite de catre participanti, dupa cum urmeaza :
- din cei 90% expozanti care si-au propus - noi contacte de afaceri - au realizat acest obiectiv 87%
- din cei 82% expozanti care si-au propus - consolidarea relatiilor cu partenerii traditionali - au 
realizat acest obiectiv 83%
- din cei 84% expozanti care si-au propus obtinerea de - informatii asupra pietei - au realizat acest obiectiv 76%.
- Expozantii au apreciat nivelul de organizare al manifestarii, iar 51% si-au exprimat intentia de a participa si la editia din anul viitor.
Va asteptam in 2007 la :
- EXPO DRINK, intre 18 - 21 octombrie 2007


Fisiere în arhivă (1):

  • Proiectarea unei Cercetari Directe de Marketing.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.


Descarcă acest proiect cu doar 5€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!