Proiectarea unei cercetări directe de marketing

Proiect
5/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 7 în total
Cuvinte : 806
Mărime: 13.89KB (arhivat)
Publicat de: Cezar Pătrașcu
Puncte necesare: 5
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: CARMEN BALAN

Cuprins

  1. 1. Structura evenimentului
  2. 2. Scopul observarii
  3. 3. Obiectivele cercetarii
  4. 4. Ipotezele observarii
  5. 5. Variabilele observarii
  6. 6. Colectivitatea cercetata
  7. 7. Locul de desfasurare al cercetarii
  8. 8. Perioada in care se desfasoara targul
  9. 9. Fisa de observare
  10. 10. Machetele tabelelor de prezentare a datelor
  11. 11. Estimarea bugetului cercetarii

Extras din proiect

In cadrul Complexului Expozi?ional ROMEXPO -Targul International Bucuresti s-a desfasurat, in perioada 19 - 22.10.2006, cea de-a X-a editie a expozitiei internationale pentru vinuri, bauturi alcoolice si nealcoolice, echipamente de productie si ambalaje pentru bauturi, tutun si cafea - EXPO DRINK 2006 (www.expodrink.ro).

Expozitia a reunit 90 firme din 12 tari : Bulgaria, Franta, Germania, Italia, Marea Britanie, Polonia, Republica Moldova, Romania, Serbia, Statele Unite, Turcia si Ungaria.

Suprafata ocupata de expozanti a fost de peste 3.000 mp, manifestarea fiind gazduita in pavilionul 2 si pe platforma exterioara aferenta.

Aceasta editie a fost vizitata de cca. 6.000 de vizitatori, din care cca. 1.600 au fost vizitatori specialisti.

In data de 19 octombrie a.c., a avut loc Conferinta pe tema - Competitia pe piata europeana a vinurilor, berii, bauturilor alcoolice si nealcoolice -.

Bucurandu-se de un real succes la editiile anterioare, si in acest an s-a desfasurat Concursul de Bauturi Alcoolice. Concursul a fost organizat de ROMEXPO in colaborare cu Asociatia Degustatorilor Autorizati din Romania si cu Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara. Concursul propriu-zis s-a derulat in data de 18 octombrie 2006, jurizarea fiind realizata de ADAR (Asociatia Degustatorilor Autorizati din Romania), iar premierea a avut loc in cadrul festivitatii de premiere a participantilor la EXPO DRINK.

Rezultatele sondajelor releva realizarea obiectivelor urmarite de catre participanti, dupa cum urmeaza :

- din cei 90% expozanti care si-au propus - noi contacte de afaceri - au realizat acest obiectiv 87%

- din cei 82% expozanti care si-au propus - consolidarea relatiilor cu partenerii traditionali - au

realizat acest obiectiv 83%

- din cei 84% expozanti care si-au propus obtinerea de - informatii asupra pietei - au realizat acest obiectiv 76%.

- Expozantii au apreciat nivelul de organizare al manifestarii, iar 51% si-au exprimat intentia de a participa si la editia din anul viitor.

Va asteptam in 2007 la :

- EXPO DRINK, intre 18 - 21 octombrie 2007

Preview document

Proiectarea unei cercetări directe de marketing - Pagina 1
Proiectarea unei cercetări directe de marketing - Pagina 2
Proiectarea unei cercetări directe de marketing - Pagina 3
Proiectarea unei cercetări directe de marketing - Pagina 4
Proiectarea unei cercetări directe de marketing - Pagina 5
Proiectarea unei cercetări directe de marketing - Pagina 6
Proiectarea unei cercetări directe de marketing - Pagina 7

Conținut arhivă zip

  • Proiectarea unei Cercetari Directe de Marketing.doc

Te-ar putea interesa și

Cercetări de Marketing

ARGUMENT Am ales tema „Cercetări de marketing” deoarece reprezintă un element important in caracterizarea gradului de dezvoltare a...

Cercetare pe piața telefoniilor mobile

Descrierea cercetarii 1.1. Stabilirea temei de cercetat Metodologia privind elaborarea unui studiu a unei cercetari de piata presupune un proces...

Cercetare privind Comportamentul de Utilizare a Serviciilor de Curierat Rapid

Introducere Cercetarea comportamentului consumatorului reprezintă un mod mai mult sau mai puţin organizat şi metodic de identificare a unor...

Plan de Afaceri Hotel Aris

Identificarea, descrierea caracteristicilor si evaluarea potentialului segmentelor de piata existente, pentru serviciile oferite. (Compania nu...

Cercetare privind studierea comportamentului de cumpărare a produsului Jacobs

CAPITOLUL I PREZENTAREA PRODUSELOR JACOBS Marca Jacobs Jacobs nu este o simpla cafea. Este un moment special de relaxare, socializare, un moment...

Proiect practică - Holdmann Group SRL

I.1.Prezentarea generală a firmei HOLDMANN GROUP se încadrează in tipul de societate cu răspundere limitata si are drept obiect de activitate...

Cercetarea pieței băuturilor răcoritoare în scopul lansării produsului Fruttia al mărcii European Drinks

1. Mediul intern al firmei Bauturi racoritoare si alcoolice, produse alimentare, apa minerala. Linia de unire intre aceste produse este pusa de...

Atitudini, opinii și tendințe ale consumatorilor asupra iaurtului Milli

CERCETARE DE MARKETING “Atitudini, opinii şi tendinţe ale consumatorilor asupra iaurtului MLLI” Introducere Firma MILLI acţionează încă din anul...

Ai nevoie de altceva?