Cuprins
- 1. Structura evenimentului
- 2. Scopul observarii
- 3. Obiectivele cercetarii
- 4. Ipotezele observarii
- 5. Variabilele observarii
- 6. Colectivitatea cercetata
- 7. Locul de desfasurare al cercetarii
- 8. Perioada in care se desfasoara targul
- 9. Fisa de observare
- 10. Machetele tabelelor de prezentare a datelor
- 11. Estimarea bugetului cercetarii
Extras din proiect
In cadrul Complexului Expozi?ional ROMEXPO -Targul International Bucuresti s-a desfasurat, in perioada 19 - 22.10.2006, cea de-a X-a editie a expozitiei internationale pentru vinuri, bauturi alcoolice si nealcoolice, echipamente de productie si ambalaje pentru bauturi, tutun si cafea - EXPO DRINK 2006 (www.expodrink.ro).
Expozitia a reunit 90 firme din 12 tari : Bulgaria, Franta, Germania, Italia, Marea Britanie, Polonia, Republica Moldova, Romania, Serbia, Statele Unite, Turcia si Ungaria.
Suprafata ocupata de expozanti a fost de peste 3.000 mp, manifestarea fiind gazduita in pavilionul 2 si pe platforma exterioara aferenta.
Aceasta editie a fost vizitata de cca. 6.000 de vizitatori, din care cca. 1.600 au fost vizitatori specialisti.
In data de 19 octombrie a.c., a avut loc Conferinta pe tema - Competitia pe piata europeana a vinurilor, berii, bauturilor alcoolice si nealcoolice -.
Bucurandu-se de un real succes la editiile anterioare, si in acest an s-a desfasurat Concursul de Bauturi Alcoolice. Concursul a fost organizat de ROMEXPO in colaborare cu Asociatia Degustatorilor Autorizati din Romania si cu Universitatea de Stiinte Agricole si Medicina Veterinara. Concursul propriu-zis s-a derulat in data de 18 octombrie 2006, jurizarea fiind realizata de ADAR (Asociatia Degustatorilor Autorizati din Romania), iar premierea a avut loc in cadrul festivitatii de premiere a participantilor la EXPO DRINK.
Rezultatele sondajelor releva realizarea obiectivelor urmarite de catre participanti, dupa cum urmeaza :
- din cei 90% expozanti care si-au propus - noi contacte de afaceri - au realizat acest obiectiv 87%
- din cei 82% expozanti care si-au propus - consolidarea relatiilor cu partenerii traditionali - au
realizat acest obiectiv 83%
- din cei 84% expozanti care si-au propus obtinerea de - informatii asupra pietei - au realizat acest obiectiv 76%.
- Expozantii au apreciat nivelul de organizare al manifestarii, iar 51% si-au exprimat intentia de a participa si la editia din anul viitor.
Va asteptam in 2007 la :
- EXPO DRINK, intre 18 - 21 octombrie 2007
Preview document
Conținut arhivă zip
- Proiectarea unei Cercetari Directe de Marketing.doc