Promovarea facultății ASE-EAM salvează planeta - ASE te susține EAM te învață cum

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 2 fișiere: doc, ppt
Pagini : 18 în total
Cuvinte : 2721
Mărime: 4.74MB (arhivat)
Publicat de: Erica Sabău
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Raluca Ignat

Extras din proiect

Scurt istoric

Natura este singurul mediu familiar omului, în care el poate trăi şi munci. Noi, oamenii, trăim ca beneficiari ai muncii nevăzute a plantelor, care fabrică pentru noi AER CURAT.Suntem înfrăţiţi cu stejarul, carpenul, bradul, cu trandafirul şi crinul, cu ghiocelul şi nufărul. Respirăm miresmele lor şi ne bucurăm ochii cu paleta fermecătoare de culori, neîntrecută de nici un pictor.

Azi, mai mult ca niciodată, omul simte nevoia să iasă în natură. De aceea, el este dator să o cunoască, s-o iubească, s-o ocrotească. „Dacă nu vom gospodări cu înţelepciune rezervele planetei şi nu vom ocroti natura, vom rămâne ăn cele din urmă singuri, pe o planetă pustie”, este îndemnul lui Ştefan Milcu, ce trebuie să constituie un semn de întrebare pentru toţi cei care ştiu ce înseamnă „poluare”.

Degradarea continuă a mediului ne obligă să luăm atitudine, până nu e prea târziu, să dezaprobăm starea de fapt şi să luptăm pentru candoare, puritate, frumuseţe, căci unica speranţă rămâne natura.

După cum ştim, copiii, de la cea mai fragedă vârstă, acumulează o serie de cunoştinţe şi impresii prin contact cu mediul ambiant. Pentru copii, mediul înconjurător presupune mişcare, culoare, dorinţă de cunoaştere, de explorare şi elaborarea „de ce-urilor” se află în interdependenţă cu curiozitatea lor, stârnită nu numai de mediul din exteriorul casei, şcolii, dar şi de modalitatea de utilizare eficientă a spaţiului interior al sălii de clasă. „De ce bate vântul aşa tare?”, „De ce aerul nu mai este curat?”, „De ce se produc atâtea calamităţi naturale?”, sunt câteva din întrebările cu care ne-au obişnuit copiii de vârstă şcolară, iar noi trebuie să le răspundem prompt şi potrivit vârstei şi puterii lor de înţelegere. Astfel, li se prezintă legătura dintre unele fenomene ale naturii şi efectele lor. Tocmai această legătură dintre cauză şi efect reprezintă educaţia ecologică.

În mod special, prin educaţia ecologică, putem să cultivăm dragostea şi interesul elevilor pentru lumea înconjurătoare, pentru protejarea mediului şi a societăţii, putem să formăm atitudini de dezaprobare faţă de cei ce încalcă normele de păstrare a igienei mediului, contribuim la activizarea vocabularului legat de termeni ecologici. Educaţia ecologică este o problemă a tuturor, care se adresează nu numai inteligenţei, ci şi inimii şi voinţei.

„Să trăieşti în natură cu tot corpul, toate simţurile, toată curiozitatea, toată inteligenţa şi toată pasiunea, constituie cheia reală a descoperirii mediului înconjurător şi o practică pedagogică.”

Prin mediu înconjurător sau mediu ambiant se înţelege ansamblul de elemente şi fenomene naturale şi artificiale de la exteriorul Terrei, care condiţionează viaţa în general şi pe cea a omului în special. Sensul dat acestei noţiuni în cadrul Uniunii Europene este cel al unui ansamblu de elemente care, în complexitatea relaţiilor lor, constituie cadrul, mijlocul şi condiţiile de viaţă ale omului, cele care sunt ori cele care nu sunt resimţite. O altă definiţie o găsim în Legea protecţiei mediului, în care mediul înconjurător este ansamblul de condiţii şi elemente naturale ale Terrei: aerul, apa, solul şi subsolul, toate straturile atmosferei, toate materiile organice şi anorganice, precum şi fiinţele vii, sistemele naturale în interacţiune, cuprinzând elementele enumerate anterior, inclusiv, valorile materiale şi spirituale.

Bineînţeles că starea mediului înconjurător, ce depinde numai şi numai de fiecare dintre noi, ne afectează în mod direct viaţa şi sănătatea noastră. Această temă “SALVEAZĂ PLANETA! ASE TE SUSŢINE EAM TE ÎNVAŢĂ CUM!”, ar trebui să fie o deviză pentru întreaga populaţie a globului. Este nevoie de mai multă atenţie şi de mai multă responsabilitate din partea fiecărui cetăţean pentru a trăi într-un mediu curat, pentru a respira aer curat, pentru a bea apă curată şi pentru a putea folosi condiţiile de viaţă pe care ni le oferă natura. Însă, se pare că oamenii tratează cu neglijenţă acest aspect important al vieţii lor, ceea ce duce la agravarea procesului de poluare şi distrugere a mediului şi implicit la distrugerea sănătăţii fiecăruia dintre noi şi a celor din jur.

Preview document

Promovarea facultății ASE-EAM salvează planeta - ASE te susține EAM te învață cum - Pagina 1
Promovarea facultății ASE-EAM salvează planeta - ASE te susține EAM te învață cum - Pagina 2
Promovarea facultății ASE-EAM salvează planeta - ASE te susține EAM te învață cum - Pagina 3
Promovarea facultății ASE-EAM salvează planeta - ASE te susține EAM te învață cum - Pagina 4
Promovarea facultății ASE-EAM salvează planeta - ASE te susține EAM te învață cum - Pagina 5
Promovarea facultății ASE-EAM salvează planeta - ASE te susține EAM te învață cum - Pagina 6
Promovarea facultății ASE-EAM salvează planeta - ASE te susține EAM te învață cum - Pagina 7

Conținut arhivă zip

  • Promovarea Facultatii ASE-EAM salveaza Planeta! ASE te Sustine EAM te invata Cum.doc
  • Promovarea Facultatii ASE-EAM salveaza Planeta! ASE te Sustine EAM te invata Cum.ppt

Ai nevoie de altceva?