Promovarea Vanzariilor, PR ale Grupului Boromir

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 3 fișiere: docx
Pagini : 23 în total
Cuvinte : 5366
Mărime: 84.82KB (arhivat)
Publicat de: Adonis Constantin
Puncte necesare: 8

Cuprins

  1. I. Scurt istoric al Grupului Boromir.2
  2. - Date de identificare.3
  3. II. Portofoliul firmei.3
  4. - Gama de produse.3
  5. - Dimensiunile gamei.5
  6. III. Analiza contextului concurential.5
  7. IV. Evolutia principalilor indicatori economico-financiari.7
  8. V. Demersuri promotionale desfasurate de organizatie.8
  9. - Publicitatea.9
  10. - Promovarea vanzariilor.11
  11. - Relatiile publice.15
  12. VI. Programe de comunicare cu publicul.17
  13. - Desfasurator.17
  14. - Programarea efectiva.18
  15. VII. Resurse financiare.19
  16. VIII. Resurse umane.21

Extras din proiect

I. Scurt istoric al GRUPULUI BOROMIR

“Nu am putea spune cu certitudine momentul cand omul a introdus in alimentatia sa painea, cert este ca, inca din vechime, el a invatat sa culeaga grinele, sa le macine, obtinand fara sa-si dea seama ceva ce mai tarziu a devenit paine.

Cu trecerea timpului, importanta cerealelor a crescut, acestea devenind treptat un element esential al hranei de zi cu zi a populatiei”.

Grupul Boromir, cel de-al doilea mare jucator pe piata produselor de panificatie si morarit, a luat fiinta in anul 1994 sub denumirea de societatea comerciala BOROMIR IND.

De la mica moara de grau construita in 1994 in Ramnicu Valcea, a carei capacitate de productie nu depasea 24 t /zi, in decursul a numai 10 ani Boromir s-a dezvoltat intr-un ritm dinamic pentru ca in prezent sa ajunga sa controleze circa 10% din activitatea de morarit din intreaga tara prin achizitionarea a trei mori aflate in zone diferite ale tarii: Sibiu, Buzau, Deva, aceste localizari avand avantajul descoperirii de noi piete de desfacere si al atragerii de noi clienti. Capacitatea de productie a Boromir atinge in prezent cifra de 1300 t /zi.

Grupul Boromir detine in prezent fabrici de paine in Buzau, Ramnicu Valcea, Hunedoara si Medias. Grupul mai detine moara Cibin din Sibiu, Amylon Sibiu, Extrasib Sibiu si Panmed Medias, benzinariile Boromir si fabrica de cherestea Hardwood fiind detinut de cinci actionari persoane fizice romane. Grupul mai detine 48 de magazine proprii de mici dimensiuni in orasele unde detine fabricile de paine.

Nascuta in respectul traditiei, dar cu o perspectiva moderna asupra acestiui domeniu, atat de vechi si totusi atat pe putin exploatat, societatea s-a dezvoltat, si-a diversificat activitatea oferind pietei atat produse traditionale, cat si produse noi, dar de care piata romaneasca avea nevoie.

Credo-ul prezent pe site-ul www.boromir.ro spune ca “Boromir plaseaza in centrul preocuparilor sale satisfactia deplina a clientului, un client care se intoarce de fiecare data la un produs de calitate, conceput si oferit cu profesionalism, astfel incat sa raspunda la toate exigentele si aspiratiile acestuia“ ceea ce arata clientilor ca firma pune pret pe calitatea produselor oferite

- Date de identificare

1. Denumirea societatii comerciale: S.C. Boromir Grup S.A.;

2. Codul unic de inregistrare: RO 6334476;

3. Forma juridica de constituire: Societate pe actiuni;

4. Data infiintarii/ Nr. Registrului Comertului: J38/1136/1994;

5. Obiect principal de activitate si codul CAEN : Fabricarea si comercializarea produselor de panificatie si morarit- cod 1561;

6. Adresa, telefon/fax, e-mail: Ramnicu-Valcea, str.Targului 2, tel./fax. 0250734428, e-mail: office@boromir.ro

7. Website: www.boromir.ro

II. Portofoliul de produse al firmei

- Gama de produse

1. Paine si specialitati panificatie

Painea Boromir este considerata cea mai buna paine si asta o dovedesc statisticile cat si chestionarele persoanelor interogate.

Painea Boromir este obtinuta din diverse tipuri de faina Boromir, gama cuprinzand o varietate larga de produse: paine de casa, baghete frantuzesti, paine cu scortisoara, chifle Graham, paine multicereale, paine secara, fibrovit, paine integrala si neagra. Toate produsele Boromir sunt semnalizate prin etichete. Cele care se gasesc pe produsele de panificatie, in special cele care se gasesc pe paini sunt de culoare galbena, avand o forma usor ovala, turtite la poli. În centrul fiecarei etichete sta scris denumirea produsului, sus se gaseste sigla sau logo-ul, iar mai jos ingredientele produsului respective. Mai sunt observate: gramajul, codul de bare, producatorul, adresa producatorului, dar si termenul de valabilitate.

Preview document

Promovarea Vanzariilor, PR ale Grupului Boromir - Pagina 1
Promovarea Vanzariilor, PR ale Grupului Boromir - Pagina 2
Promovarea Vanzariilor, PR ale Grupului Boromir - Pagina 3
Promovarea Vanzariilor, PR ale Grupului Boromir - Pagina 4
Promovarea Vanzariilor, PR ale Grupului Boromir - Pagina 5
Promovarea Vanzariilor, PR ale Grupului Boromir - Pagina 6
Promovarea Vanzariilor, PR ale Grupului Boromir - Pagina 7
Promovarea Vanzariilor, PR ale Grupului Boromir - Pagina 8
Promovarea Vanzariilor, PR ale Grupului Boromir - Pagina 9
Promovarea Vanzariilor, PR ale Grupului Boromir - Pagina 10
Promovarea Vanzariilor, PR ale Grupului Boromir - Pagina 11
Promovarea Vanzariilor, PR ale Grupului Boromir - Pagina 12
Promovarea Vanzariilor, PR ale Grupului Boromir - Pagina 13
Promovarea Vanzariilor, PR ale Grupului Boromir - Pagina 14
Promovarea Vanzariilor, PR ale Grupului Boromir - Pagina 15
Promovarea Vanzariilor, PR ale Grupului Boromir - Pagina 16
Promovarea Vanzariilor, PR ale Grupului Boromir - Pagina 17
Promovarea Vanzariilor, PR ale Grupului Boromir - Pagina 18
Promovarea Vanzariilor, PR ale Grupului Boromir - Pagina 19
Promovarea Vanzariilor, PR ale Grupului Boromir - Pagina 20
Promovarea Vanzariilor, PR ale Grupului Boromir - Pagina 21
Promovarea Vanzariilor, PR ale Grupului Boromir - Pagina 22
Promovarea Vanzariilor, PR ale Grupului Boromir - Pagina 23

Conținut arhivă zip

  • coperta.docx
  • Diagrama Gantt.docx
  • Promovarea Vanzariilor, PR ale Grupului Boromir.docx

Alții au mai descărcat și

Grupul de Firme Boromir

Introducere Am ales această temă deorece în cadrul bunurilor de consum din ţara noastră industria panificaţiei ocupă un loc însemnat, pâinea...

Promovarea vanzărilor, relații publice, forțe de vânzare - Hochland România

Introducere Hochland Romania Compania Hochland este prezenta pe piata romaneasca inca din anul 1993 prin importuri.Hochland grup numara 15...

Forța de Vânzare a Companiei European Drinks

Scurt istoric European Drinks, una dintre cele mai mari investiţii private din România, a fost fondată de fraţii Viorel şi Ioan Micula în anul...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Te-ar putea interesa și

Studiu Asupra Sistemului de Organizare Procesuală a Producției Individuale de Serie Mică și Mijlocie

ORGANIZAREA PROCESUALĂ STRUCTURALĂ A FIRMEI Abordarea problematicii propriu-zise a organizării procesuale impune definirea, fie şi succintă, a...

Ai nevoie de altceva?