Ca tehnici specifice reducerilor de preţuri sunt utilizate oferta specială preţul barat reducerea imediată oferta gratuită oferta “produs în plus” preţul de încercare formatul de încercare formatul special seria specială lotul promoţional bonuri de reducere oferta de rambursare preluarea produselor vechi Oferta speciala presupune comercializarea produsului la un pret inferior celui practicat in mod obisnuit, fara a se preciza insa nivelul reducerii. Aceasta tehnica sporeste atentia consumatorului asupra produsului, dar poate sa nu aiba un impact major datorita faptului ca acesta nu cunoaste reducerea de care beneficiaza Pretul barat este o reducere directa a pretului de vanzare catre consumator, noul pret fiind prezentat alaturi de cel vechi, taiat cu o bara. Impactul acestei tehnici asupra cumpărătorilor este puternic, dar, în acelaşi timp, poate fi negativ dacă acestia vor considera reducerea ca fiind o formă de soldare. De altfel, această tehnică se aplică frecvent în perioada de lichidare a stocurilor. Reducerea imediata reprezinta o scadere directa a pretului de vanzare pe ambalaj. Pentru cumpărătorul potenţial atracţia este evidentă.
Ne pare rau, pe moment serviciile de acces la documente sunt suspendate.