Promovarea vânzărilor

Extras din proiect

Ca tehnici specifice reducerilor de preţuri sunt utilizate 
oferta specială
preţul barat
reducerea imediată
oferta gratuită
oferta “produs în plus”
preţul de încercare
formatul de încercare
formatul special
seria specială
lotul promoţional
bonuri de reducere
oferta de rambursare
preluarea produselor vechi
Oferta speciala presupune comercializarea produsului la un pret inferior celui practicat in mod obisnuit, fara a se preciza insa nivelul reducerii.
Aceasta tehnica sporeste atentia consumatorului asupra produsului, dar poate sa nu aiba un impact major datorita faptului ca acesta nu cunoaste reducerea de care beneficiaza
Pretul barat este o reducere directa a pretului de vanzare catre consumator, noul pret fiind prezentat alaturi de cel vechi, taiat cu o bara.
Impactul acestei tehnici asupra cumpărătorilor este puternic, dar, în acelaşi timp, poate fi negativ dacă acestia vor considera reducerea ca fiind o formă de soldare. De altfel, această tehnică se aplică frecvent în perioada de lichidare a stocurilor.
Reducerea imediata reprezinta o scadere directa a pretului de vanzare pe ambalaj.
Pentru cumpărătorul potenţial atracţia este evidentă.


Fisiere în arhivă (1):

  • Promovarea Vanzarilor.ppt

Ne pare rau, pe moment serviciile de acces la documente sunt suspendate.


Hopa sus!