Raport de cercetare

Cuprins proiect Cum descarc?

I. Rezumatul managerial 1
II. Problema de decizie 1
III. Problema de cercetare 2
IV. Metodologie 2
V. Rezultate 4
VI. Concluzii si recomadari 7
VII. Limitele cercetarii 7
VIII. Bibliografie 7
IX. Anexe 7


Extras din proiect Cum descarc?

I. Rezumatul managerial
Conform contractului incheiat, compania noastra a realizat un studiu de piata pe un esantion de 120 persoane din orasul Iasi cu varste de peste 25 de ani, in urma caruia am reusit sa va aducem la cunostinta, cu ajutorul cercetarii efectuate, o serie de date analizate si interpretate care sa va ajute in dezvoltarea unui nou plan de afaceri. 
II. Problema de decizie
a) Contextul decizional
Firma Ageo Weddings Romania existenta pe piata aranjamentelor florale din Iasi, ce are ca si obiect de activitate organizarea de evenimente (conferinta, botez, nunti, petreceri private) isi doreste sa se extinda pe mai multe segmente de piata si sa isi echilibreze profitul pe tot parcursul anului. 
Piata aranjamentelor florale din Iasi nu este cunoscuta de marea majoritate a populatiei, deoarece unele persoane se gandesc ca nu si-ar putea permite un aranjamant floral, datorita preturilor ridicate.
b) Definirea problemei
Una dintre cele mai dificile probleme cu care se confrunta firma este lipsa cererii de servicii in anumite perioade ale anului. Vanzarile produselor nu sunt constante datorita faptului ca cererea de produse poate atinge cote inalte sau poate stagna pe perioade nedeterminate de timp. 
De asemenea, o alta problema consta in conservarea si in intretinerea acestora pe o perioada de timp cat mai mare. Acest fapt a determinat aparitia altor probleme in cadrul frimei printre care: 
-  Costuri relativ ridicate care se reflecta in preturi, ceea ce impiedica realizarea obiectivului principal al firmei de a oferi clientilor produse de o calitate superioara la un pret scazut;
-  Livrarea produselor in stare buna catre client necesita un cost mediu ( transportarea aranjamentelor florale in conditii de umiditate si spatiu);
-  Pierderea unor contracte cauzate de intarzierea livrarii produselor are ca efect scaderea vanzarilor si implicit a clientelei;
-  Lipsa cererii de servicii pe piata in anumite perioade ale anului.
III. Problema de cercetare
a) Definirea problemei
Problema de cercetare presupune testarea pietei si testarea populatiei daca sunt cunoscute sau nu alte firme cu acelasi domeniu de activitate.
Pentru a rezolva problemele mai sus mentionate am aflam:
-  La ce pret ar achizitiona potentialii clienti produse dumneavoastra;
-  Desi este greu de anticipat de ce este acea lipsa a cererii de servicii in anumite perioade ale anului, vom incerca sa aflam care sunt cauzele care duc la aceasta problema;
-  Sub ce forma prefera populatia achizitioneaza florile;
-  Care sunt factorii decizionali in achizitia florilor.
IV. Metodologie
a) Design-ul cercetarii
Metoda folosita pentru aceasta cercetare este ancheta, ce o vom aplica utilizand ca instrument de cercetare chestionarul ce va fi aplicat pe 120 de persoane din judetul Iasi cu varsta de peste 25 de ani.
Orasul Iasi are o populatie de aproximativ 363000 locuitori din care 173870 (47,70%) reprezentand persoanele de gen masculin si 189840 (52,30%) reprezentand persoanele de gen feminine. 
b) Culegerea datelor
Chestionarele se vor aplica stradal in zonele cu trafic intens, in spatii comerciale si in alte zone publice la un numar de 120 de persoane cu varsta de peste 25 de ani in perioada 18-29 Noiembrie. 
Activitate (pe saptamani) noiembrie decembrie
1 2 3 4 1 2 3 4
Formularea chestionalelor 
Printare chestionare 
Culegerea datelor 
Analiza datelor 
Research report 
Analizand situatia actuala a firmei Ageo Weddings Romania si informatiile referitoare la posibilitatile de dezvoltare in domeniul aranjamentelor florale pentru evenimente, am stabilit urmatorul plan de actiune.


Fisiere in arhiva (1):

  • Raport de cercetare.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Bibliografie

-  http://statistici.insse.ro/shop/?lang=ro
-  https://profs.info.uaic.ro/~val/statistica/SPSSTutor1.doc


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!