Raport de Practica Marketing - Management

Cuprins proiect Cum descarc?

Introducere.pag. 3
Sinteza raportului.pag. 4
Capitolul I. Prezentarea organizatiei.
1. Sectorul de activitate.pag. 6 
2. Istoric: infiintare, evolutie, privatizare.pag. 7
3. Obiectul de activitate.pag. 8
4. Sediul, filiale, puncte de lucru.pag. 10
5. Managementul organizatiei.pag. 12
5.1. Managementul resurselor umane.pag. 12
5.2. Personal de conducere.pag. 12
5.3. Structura organizatorica (organigrama).pag. 20
5.4. Cultura organizationala.pag. 22
6. Sistemul informational si informatizarea acestuia.pag. 24 
7. Analiza evolutiei principalilor indicatori.pag. 28
8. Matricea SWOT.pag. 31
Capitolul II.
1. Piata organizatiei.pag. 32
2. Oferta organizationala.pag. 33
3. Consumatorii si clientii.pag. 33
4. Dinamica pietei.pag. 34
5. Configurarea pretului.pag. 35
6. Concurenta.pag. 36
Bibliografie.pag. 38


Extras din proiect Cum descarc?

INTRODUCERE
Am ales sa fac practica la firma S.C. CHILIA S.R.L. din dorinta de a vedea cum este sa lucrezi cu un program strict, ce trebuie respectat si mai ales care este atmosfera intr-un colectiv cu care petreci aproape opt ore pe zi, cinci zile pe saptamana. Faptul ca am ales o societate de dimensiune medie m-a ajutat sa inteleg mult mai bine structura organizatorica si functiile fiecarui angajat. Pe parcursul celor trei saptamani de practica nu au aparut nici un fel de probleme majore care sa perturbe in vreun fel activitatea firmei. Ba mai mult, cei cu care am lucrat au dat dovada de foarte multa rabdare si intelegere, ajutandu-ma putin cate putin sa ma deprind cu ce se ocupa aceasta firma si cui se adreseaza.
Am avut ocazia sa cunosc sentimentul de a fi util cuiva, de a vedea ce anume implica o afacere de acest gen si mai ales ce atributii iti revin in momentul in care trebuie sa-ti etalezi conostintele in domeniu. 
Faptul ca am putut sta langa anumite persoane cu o experienta profesionala mi-a fost de mare ajutor, impulsionandu-ma sa-mi doresc sa cunosc din ce in ce mai multe lucruri legate de cum este sa conduci o anumita firma, cum anume trebuie sa te comporti cu angajatii tai pentru ai determina sa fie cat mai competenti si sa dea un randament cat mai mare. Pe parcursul acestui an am invatat foarte multe lucruri noi despre cum anume iti poti incepe o afacere, cui te adresezi in momentul in care ai scos pe piata un produs, care sunt atributiile tale in calitate de director, pe ce criterii trebuie sa-ti alegi angajatii, cum anume ii stimulezi pentru a da rezultate cat mai bune, care sunt rolurile managerilor si ce functie indeplineste fiecare si multe alte informatii care au fost deprinse din cursuri.
Insa din punctul meu de vedere nimic din toate aceste informatii nu ar fi fost de ajuns daca nu ar fi fost completate de o practica in domeniu in care sa ai ocazia sa-ti fundamentezi cunostintele acumulate pe parcursul anului. Datorita acestui lucru am putut sa vad si sa experimentez o mica parte din ceea ce am invatat eu in anul II de facultate.
Aceasta perioada ma va determina sa merg mai departe in ceea ce priveste studiul acestui obiect pentru a acumula mult mai multe informatii utile pe care sa le aplic in viitorul apropiat, cine stie poate chiar in propia mea firma. Sau daca nu, sa dobandesc suficiente cunostinte pentru a avea sansa sa lucrez intr-o intreprindere in care sa ma ocup de o anumita activitate si pe care sa o coordonez dupa cum cred eu ca e mai bine in scopul de avea un profit cat mai mare si de a satisface in totalitate clientii care vor apela la serviciile mele, pentru a reveni.
Ceea ce am invatat la cursuri mi-a fost de mare ajutor in momentul in care am intrat in aceasta societate, si a trebuit sa inteleg ce anume se intampla acolo.
Sunt ferm convinsa ca pe viitor teoria pe care o voi studia in facultate se va imbina foarte bine cu practica care va trebui sa o fac sau locul de munca pentru care voi opta sa-l aleg.
Fiecare din noi isi doreste sa ajunga cineva, sa duca o viata mai buna, sa lucreze intr-un domeniu bine platit si mai presus de orice sa-si indeplineasca visele. Dorinta de a merge mai departe, de a razbate intr-un anumit domeniu, sau de a-mi urma pur si simplu visele, impreuna cu anumite informatii pe care le obtin pe parcursul celor patru ani de facultate, incluzand aici si practica pe care sunt indrumata sa o fac ma vor ajuta sa ajung ceea ce mi-am dorit dintotdeauna.
Sinteza raportului
Societatea S.C. CHILIA S.R.L. a fost infiintata in data de 12.05.1992 si inregistrata in
Registrul Comertului la numarul J 33 816/1992, colectand si prelucrand cantitatea de aproximativ 9.000.000 litri lapte/an. Este o societate de dimensiune medie si are ca obiect de activitate colectarea si prelucrarea laptelui din 28 comune din judetul Suceava si dintr-o comuna din judetul Vaslui. Pe langa acestea, se ocupa si de morarit, detinand o moara in comuna Tacuta din judetul Vaslui. Aceasta are o capacitate de 24 tone grau/24 ore si 30 tone porumb/24 ore. Produsele macinate la moara se vand locuitorilor din zona si producatorilor de lapte din judetul Suceava cu care colaboreaza firma. 
Societatea are obiective clar definite, urmarind inregistrarea unei cifre de afaceri de cel putin 50 mld. lei/an si obtinerea unui profit anual de minim 10%.
Pana la sfarsitul anului 1998 societatea a fabricat si urmatoarele produse lactate: Cascaval Dalia si Cascaval Rucar, ambalate in vid in cantitatea de 500 g, precum si branza framantata ambalata tot in vid, in cantitatea de 1 kg. 
Aceste produse erau comercializate in mai multe judete importante din tara, cum ar fi: Bucuresti, Iasi, Galati, Bacau, Constanta etc. Produsele erau transportate cu mijloacele de transport ale societatii S.C. CHILIA S.R.L. sau ale firmei cumparatoare, in functie de cantitatea achizitionata.
Incepand cu data de 01.01.1999 S.C. CHILIA S.R.L. a renuntat la fabricarea produselor lactate, reprofilandu-se doar pe colectarea si prelucrarea laptelui din mai multe motive: cheltuielile mari cu intretinerea unei retele de distributie, dificultatea incasarii la timp a contravalorii produselor lactate oferite, precum si cresterea masiva a concurentei din zona.


Fisiere in arhiva (5):

  • Raport de Practica Marketing - Management
    • Pagina 20 - ORGANIGRAMA.doc
    • Pagina 28.doc
    • Partea a doua - 21 -27.doc
    • Partea a treia - 29 -37.doc
    • Prima parte - 1 -19.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 6 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!