Extras din proiect
Partea I – Activitate zilnica
Practica am efectuat-o in cadrul firmei SC METALPLAST CONSTRUCT SRL; firma care se ocupa cu confectionare si montarea tamplariei de Aluminiu si PVC, placari cu bond, pereti cortina etc. In timpul perioadei de practica am efectuat aproximativ aceleasi activitati zilnice , si anume: m-am ocupat de relatiile pe care firma le are cu principalii furnizori de materiale si relatia cu clientii fideli ai firmei.
In primele zile am adunat informatii despre cum se lucreaza cu fiecare furnizor in parte, care erau conditiile de livrare a materialelor, termenelor de plata si modul lor (OP, fila CEC, billet la ordin), cum se lansau comenzile; deasemenea, in relatia cu clientii am fost informat despre categoriile de clienti si modul de lucru cu fiecare. Astfel ca, sarcina mea a fost sa imbunatatesc relatia firmei cu principalii furnizori si gradul de multumire al clientilor fata de serviciile prestate.
Dupa ce m-am familiarizat cu modul de lucru al firmei, am participat la realizarea unui chestionar, si am fost instruit cum trebuie aplicat chestionarul si care sunt filtrele la care trebuia sa acord atentie.
In relatia cu furnizorii am luat legatura cu persoane in functii de conducere, si a fost necesar sa fac demersurile necesare pentru a gasi acea persoana din conducere care sa fie informata despre evolutia relatiei cu firma Metalplast Construct si sa-si rezerve timp pentru acordarea interviului.
Partea a II –a - Aspecte de practica
Dificultati nu am intampinat deoarece mi-au fost puse la dispozitie toate informatiile si materialele necesare. Chestionarul realizat era usor de inteles si nu au fost probleme la completarea lui.
O alta activitate la care am participat a fost incheierea unui contract cu un nou furnizor de la care firma incepuse sa se aprovizioneze, iar dupa incheierea contractului, in urma prezentarii a modului de lucru a firmei cu ceilalti furnizori, a beneficiat de niste avantaje pe care in mod normal le-ar fi dobandit in timp.
Completarea chestionarului s-a realizat fie prin telefon, pe fax sau direct de catre client.
O problema care am intampinat-o a fost cu un furnizor, la care firma avea niste facturi neplatite la scadenta, deoarece facturile nu ajunsesera in contabilitatea firmei si nu s-a stiut de existenta lor, fiind probabil pierdute de soferii care au ridicat marfurile respective. Problema s-a solutionat prompt fara a se crea neplaceri in relatia cu furnizorul respectiv.
Partea a III – a - Studiu individual
1 OBIECTIVELE CERECTARII
Obiectivul general al cercetării îl constituie studierea mărcii Quadrant Amroq Beverages, în special produsului Prigat.
Obiectivele specifice sunt:
1 percepţia asupra calităţii;
2 notorietatea produsului;
3 verificarea produsului favorit;
4 oprtunitatea schimbării ambalajului;
Preview document
Conținut arhivă zip
- Raport Practica - SC Metalplast Construct SRL.doc