Raport privind tendințele pieței publicității în România

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 21 în total
Cuvinte : 2512
Mărime: 359.37KB (arhivat)
Publicat de: Melinda Ioniță
Puncte necesare: 7
proiect raport privind tendintele pietei publicitaii in romania

Extras din proiect

Raportul privind piaţa online românească, realizat de Interactive Advertising Bureau şi PricewaterhouseCoopers, situează piaţa de publicitate online în 2009 la o valoare de 19 milioane de euro. Întreaga piaţă media românească s-a ridicat, în 2010, la 347 milioane de euro, iar cea mai mare parte revine TV-ului (225 milioane de euro), potrivit estimărilor cuprinse în Media Fact Book.

Regii de publicitate, Februarie 2010

Regie Suma vizitatori domenii

(contorizate) Numar domenii

(contorizate) Numar domenii

(total)

1. Google Adsense

34.94%

54.223.050 2.886 8.153

2. Arbomedia

16.37%

25.407.364 160 222

3. Digital Ads & Netbridge

11.04%

17.125.608 94 141

4. Ad Evolution

10.87%

16.864.650 94 137

5. Apropo Media

9.31%

14.452.971 44 53

6. F5 XMedia

3.55%

5.513.888 26 42

7. Internet Corp

2.97%

4.603.166 14 14

8. Intact Interactive

2.87%

4.448.701 27 41

9. Internet Business Unit

2.6%

4.041.531 6 6

10. Ringier

1.64%

2.540.525 6 6

11. Neogen

1.45%

2.254.345 2 3

12. Digital4

1.31%

2.028.641 19 22

13. AdTarget

1.09%

1.685.837 4 13

Pentru calculul acestor statistici au fost analizate 129.419 site-uri. Modul de calcul:

- pentru o multime data de site-uri, se analizeaza codul sursa si se identifica codurile de reclama ale regiilor; pe baza acestor coduri se stabileste cu ce regii de publicitate colaboreaza un site;

- se insumeaza numarul de vizitatori unici pe luna al tuturor site-urilor apartinand unei regii si in urma unor calcule simple se obtin datele prezentate

Rezultatele primei editii pe 2010 a studiului ROADS ("Romanian Online Advertising Study") arata că, în primul semestru din 2010, volumul pietei de publicitate online a atins cifra record de aproximativ 10 milioane de euro, cea mai mare cifra inregistrata pana acum pentru un semestru, incepand cu anul 2007, primul an in care IAB Romania si PwC România au demarat studiul ROADS. Cifra este apropiata de valoarea inregistrata pentru intregul an in 2007.

Preview document

Raport privind tendințele pieței publicității în România - Pagina 1
Raport privind tendințele pieței publicității în România - Pagina 2
Raport privind tendințele pieței publicității în România - Pagina 3
Raport privind tendințele pieței publicității în România - Pagina 4
Raport privind tendințele pieței publicității în România - Pagina 5
Raport privind tendințele pieței publicității în România - Pagina 6
Raport privind tendințele pieței publicității în România - Pagina 7
Raport privind tendințele pieței publicității în România - Pagina 8
Raport privind tendințele pieței publicității în România - Pagina 9
Raport privind tendințele pieței publicității în România - Pagina 10
Raport privind tendințele pieței publicității în România - Pagina 11
Raport privind tendințele pieței publicității în România - Pagina 12
Raport privind tendințele pieței publicității în România - Pagina 13
Raport privind tendințele pieței publicității în România - Pagina 14
Raport privind tendințele pieței publicității în România - Pagina 15
Raport privind tendințele pieței publicității în România - Pagina 16
Raport privind tendințele pieței publicității în România - Pagina 17
Raport privind tendințele pieței publicității în România - Pagina 18
Raport privind tendințele pieței publicității în România - Pagina 19
Raport privind tendințele pieței publicității în România - Pagina 20
Raport privind tendințele pieței publicității în România - Pagina 21

Conținut arhivă zip

  • Raport privind Tendintele Pietei Publicitatii in Romania.doc

Te-ar putea interesa și

Veniturile aferente bugetului de stat - evoluții structurale

INTRODUCERE Bugetul a apărut şi s-a dezvoltat de-a lungul ultimelor decenii, ca principal instrument de proiecţie a veniturilor şi cheltuielilor...

Piața produselor farmaceutice din România

Introducere Industria farmaceutica romaneasca este intr-o continua schimbare datorita noilor oportunitati ce apar pe piata. Odata cu numarul tot...

Creditul Ipotecar

Conform definitiei uzuale, creditul ipotecar este creditul bancar acordat pe termen lung, garantat cu un contract de ipoteca. Se acorda de regula...

Comportamentul consumatorului privind publicitatea TV

INTRODUCERE Atitudinea consumatorilor faţă de publicitatea TV la produsele alimentare şi în special la produsele răcoritoare carbogazoase se...

Analiza Presiunii Fiscale în România

INTRODUCERE "Spiritul unui popor, nivelul cultural, structura socială, faptele politice, toate acestea şi încă multe altele se pot regăsi în...

Solvency II - Un Nou Cadru Pentru Reglementarea Asigurărilor

Introducere Asigurarea este frecventă atât la nivel individual cât şi la nivelul marilor companii de asigurări care au ca sarcină acoperirea...

Piața muncii

1. Definiția și caracteristicile pieței muncii Prin definiție piața muncii reprezintă ansamblul actelor de vânzare-cumpărare a forței de muncă ce...

Piata Financiara și Rolul Său în Dezvoltarea Economica

Orice economie nationala este caracterizata de existenta si functionarea unor piete specializate, unde se întâlnesc si se regleaza, liber sau...

Ai nevoie de altceva?