Realizarea unei Retele de Distributie

Cuprins proiect Cum descarc?

1. Despre grupul BRAVA 1
2. Strategii de acoperire a pietei 2
3. Organizarea retelelor de distributie 4
3.1. Integrare teritoriala 4
3.2. Integrare sectoriala 4
4. Determinarea potentialului zonei 6
4.1. Transformarea potentialului in target 6
4.2. Impartirea targetului pe luni 7
5. Alegerea tipului de distributie si a sistemului de livrare 8
5.1. Tipul de distributie 8
5.2. Sistemul de livrare 10
6. Estimarea costurilor in distributie 12
7. Concluzii 18
Bibliografie 20


Extras din proiect Cum descarc?

1. Despre Grupul Brava
Pana acum, femeile care au vrut sa schimbe marimea si forma sanilor lor au avut cateva optiuni: interventiile chirurgicale, pastile sau creme, sutiene captusite.
BRAVA acum ofera femeilor un accesoriu de san si optiunea de extindere care de fapt ajuta la cresterea bustului, cu rezultate garantate, in intimitatea propriei case. 
Grupul Brava, LLC a fost format in septembrie 1999, de catre Bio-mecanica, Inc, din Miami.
Brava, LLC este o societate cu raspundere limitata inregistrata in temeiul legislatiei din statul Delaware. Compania are drepturi exclusive de brevet, fabricarea, distribuirea produsului sutien Brava din SUA si Canada, folosind tehnologia de dezvoltare separat de compania mama, Bio-mecanica, Inc. 
Brava, LLC produce si distribuie tehnologie non-chirurgicala pentru marirea sanilor.
Produsul companiei este sutienul Brava si a fost introdus pe piata in 2001, este singura metoda non-chirurgicala clinic dovedita pentru marirea si modelarea sanilor.
Sistemul Brava este sigur si efficient, si ofera femeilor rezultate naturale de lunga durata.
Peste 30000 de femei au folosit Sistemul Brava, care se bazeaza pe principiul medical de expansiune tesut.
BRAVA a fost lansat la inceputul anului 2001 si este acum disponibil direct de la societate sau prin intermediul reprezentantilor din intreaga lume .
In 2002, BRAVA a inceput expansiunea sale internationale in Europa si Asia.
Produsul a fost distins cu 12 brevete. 
In 2006, BRAVA introduce Sport Brava, avand toate caracteristicile cheie pentru marirea sanilor. 
Sistemul Brava este ideal pentru orice femei daca are peste 18 ani si cupa bustului este mai mica de marimea C. Acest sistem este potrivit pentru orice femeie care vrea sa-si modifice forma sanului.
Femeile care au folosit sistemul BRAVA au raportat o crestere de 1 / 2-2-dimensiuni. Rezultatele difera ca urmare a factorilor biologici individuali, frecventa si durata de utilizare.
Cel putin 10 saptamani de tratament neintrerupt, timp de cel putin 10 ore pe zi sunt necesare pentru a atinge o crestere de aproximativ 1-crestere de marime.
Crestere de san este un proces lent si progresiv. 
Brava Romania este reprezentanta grupului Brava LLC USA, iar produsele distribuite la nivel national sunt aduse direct din SUA. Sutienele Brava sunt fabricate sub coordonarea unui grup de medici specialisti.
Aprovizionarea se face din SUA pe baza targetului estimat pentru Brava Romania, plus rezerve. Metoda de transport aleasa pentru aprovizionare este cea navala, deoarece este mai ieftina iar produsele noastre nu sunt din categoria perisabile.
Brava Romania si-a inceput activitatea din decembrie 2008 iar produsele revolutionare se vor gasi in farmaciile Sensiblue incepand cu ianuarie 2009. In momentul de fata produsele se pot achizitiona prin comenzi online sau telephonic, informatii gasindu-se pe site-ul companiei.
2. Strategii de acoperire a pietei
Dupa ce o firma a stabilit pe ce piata isi va desface produsele si pozitia canalului in cadrul acesteia, va trebui sa identifice strategiile de distributie posibile.
O astfel de stategie tine cont de trei elemente:
- categoria intermediarilor;
- numarul acestora;
- drepturile si obligatiile fiecarui participant la sistemul de distributie.
Firma trebuie sa identifice acele categorii de intermediari la care poate apela pentru a face parte din canalul sau de distributie.
In ce priveste numarul intermediarilor, firmele pot apela la una din urmatoarele trei variante:
- distributia exclusiva;
- distributia selectiva;
- distributia intensiva.
Brava LLC a ales ca strategie de acoperire a pietei distributia exclusiva. Aceasta strategie impune limitarea drastica a numarului intermediarilor care manipuleaza bunurile sau serviciile firmei; in cazul nostru singurii intermediari sunt Sensiblue si Fan Curier Express. Distributia exclusiva se aplica in situatia in care producatorul doreste sa pastreze in mare masura controlul asupra nivelului prestatiilor si al rezultatelor obtinute de catre intermediari.
Aplicarea acestei strategii se impune si atunci cand nu se doreste ca intermediarii sa comercializeze produse ale firmelor concurente. Brava este singurul si unicul producator a sutienelor ce ajuta la marirea bustului, iar Sensiblue este singurul lant de farmacii din Romania care comercializeaza aceste produse si singurul care nu comercializeaza produse concurente produsului nostru. 
Distributia exclusiva necesita o stransa colaborare intre vanzator si intermediar. Prin acordarea dreptului de distributie exclusiva, producatorul spera sa obtina o comercializare mai agresiva a produselor. Aceasta strategie contribuie la imbunatatirea imaginii produsului, permitand practicarea unor adaosuri comerciale mai ridicate. Datorita acestor considerente Brava LLC a hotarat sa incheie un contract de parteneriat cu Sensiblue Romania.
Distributia exclusiva reprezinta sistemul de distributie in care o intreprindere acorda drepturi exclusive asupra produselor sau serviciilor sale unei alte intreprinderi. Formele cele mai comune sunt marca unica si / sau drepturile teritoriale exclusive, in care un singur distribuitor obtine dreptul de a comercializa un produs al furnizorului pe un anumit teritoriu. Scopul furnizorului in acordarea exclusivitatii este, in mod normal, stimularea distribuitorului de a promova produsul sau si de a oferi un service mai bun clientilor. In cele mai multe cazuri, puterea de piata a
distribuitorului este limitata de concurenta intermarci.


Fisiere in arhiva (1):

  • Realizarea unei Retele de Distributie.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!