Realizarea unei rețele de distribuție

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 21 în total
Cuvinte : 4957
Mărime: 81.78KB (arhivat)
Puncte necesare: 8
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Teodora Roman

Cuprins

  1. 1. Despre grupul BRAVA 1
  2. 2. Strategii de acoperire a pietei 2
  3. 3. Organizarea retelelor de distributie 4
  4. 3.1. Integrare teritoriala 4
  5. 3.2. Integrare sectoriala 4
  6. 4. Determinarea potentialului zonei 6
  7. 4.1. Transformarea potentialului in target 6
  8. 4.2. Impartirea targetului pe luni 7
  9. 5. Alegerea tipului de distributie si a sistemului de livrare 8
  10. 5.1. Tipul de distributie 8
  11. 5.2. Sistemul de livrare 10
  12. 6. Estimarea costurilor in distributie 12
  13. 7. Concluzii 18
  14. Bibliografie 20

Extras din proiect

1. Despre Grupul Brava

Pana acum, femeile care au vrut să schimbe mărimea şi forma sânilor lor au avut câteva opţiuni: interventiile chirurgicale, pastile sau creme, sutiene căptuşite.

BRAVA acum oferă femeilor un accesoriu de sân şi opţiunea de extindere care de fapt ajuta la cresterea bustului, cu rezultate garantate, în intimitatea propriei case.

Grupul Brava, LLC a fost format în septembrie 1999, de către Bio-mecanica, Inc, din Miami.

Brava, LLC este o societate cu raspundere limitata înregistrata în temeiul legislaţiei din statul Delaware. Compania are drepturi exclusive de brevet, fabricarea, distribuirea produsului sutien Brava din SUA şi Canada, folosind tehnologia de dezvoltare separat de compania mamă, Bio-mecanica, Inc.

Brava, LLC produce şi distribuie tehnologie non-chirurgicala pentru marirea sanilor.

Produsul companiei este sutienul Brava si a fost introdus pe piaţă în 2001, este singura metoda non-chirurgicala clinic dovedita pentru marirea şi modelarea sanilor.

Sistemul Brava este sigur şi efficient, şi oferă femeilor rezultate naturale de lungă durată.

Peste 30000 de femei au folosit Sistemul Brava, care se bazează pe principiul medical de expansiune ţesut.

BRAVA a fost lansat la începutul anului 2001 şi este acum disponibil direct de la societate sau prin intermediul reprezentantilor din intreaga lume .

În 2002, BRAVA a început expansiunea sale internaţionale în Europa şi Asia.

Produsul a fost distins cu 12 brevete.

În 2006, BRAVA introduce Sport Brava, având toate caracteristicile cheie pentru marirea sanilor.

Sistemul Brava este ideal pentru orice femei daca are peste 18 ani si cupa bustului este mai mica de marimea C. Acest sistem este potrivit pentru orice femeie care vrea sa-si modifice forma sanului.

Femeile care au folosit sistemul BRAVA au raportat o creştere de 1 / 2-2-dimensiuni. Rezultatele difera ca urmare a factorilor biologici individuali, frecvenţa şi durata de utilizare.

Cel puţin 10 săptămâni de tratament neîntrerupt, timp de cel puţin 10 ore pe zi sunt necesare pentru a atinge o creştere de aproximativ 1-crestere de mărime.

Creştere de sân este un proces lent şi progresiv.

Brava Romania este reprezentanta grupului Brava LLC USA, iar produsele distribuite la nivel national sunt aduse direct din SUA. Sutienele Brava sunt fabricate sub coordonarea unui grup de medici specialisti.

Aprovizionarea se face din SUA pe baza targetului estimat pentru Brava Romania, plus rezerve. Metoda de transport aleasa pentru aprovizionare este cea navala, deoarece este mai ieftina iar produsele noastre nu sunt din categoria perisabile.

Brava Romania si-a inceput activitatea din decembrie 2008 iar produsele revolutionare se vor gasi in farmaciile Sensiblue incepand cu ianuarie 2009. In momentul de fata produsele se pot achizitiona prin comenzi online sau telephonic, informatii gasindu-se pe site-ul companiei.

2. Strategii de acoperire a pietei

După ce o firmă a stabilit pe ce piaţă îşi va desface produsele şi poziţia canalului în cadrul acesteia, va trebui să identifice strategiile de distribuţie posibile.

O astfel de stategie ţine cont de trei elemente:

- categoria intermediarilor;

- numărul acestora;

- drepturile şi obligaţiile fiecărui participant la sistemul de distribuţie.

Firma trebuie să identifice acele categorii de intermediari la care poate apela pentru a face parte din canalul său de distribuţie.

În ce priveşte numărul intermediarilor, firmele pot apela la una din următoarele trei variante:

- distribuţia exclusivă;

- distribuţia selectivă;

- distribuţia intensivă.

Brava LLC a ales ca strategie de acoperire a pietei distributia exclusiva. Această strategie impune limitarea drastică a numărului intermediarilor care manipulează bunurile sau serviciile firmei; in cazul nostru singurii intermediari sunt Sensiblue si Fan Curier Express. Distributia exclusiva se aplică în situaţia în care producătorul doreşte să păstreze în mare măsură controlul asupra nivelului prestaţiilor şi al rezultatelor obţinute de către intermediari.

Aplicarea acestei strategii se impune şi atunci când nu se doreşte ca intermediarii să comercializeze produse ale firmelor concurente. Brava este singurul si unicul producator a sutienelor ce ajuta la marirea bustului, iar Sensiblue este singurul lant de farmacii din Romania care comercializeaza aceste produse si singurul care nu comercializeaza produse concurente produsului nostru.

Distributia exclusiva necesită o strânsă colaborare între vânzător şi intermediar. Prin acordarea dreptului de distribuţie exclusivă, producătorul speră să obţină o comercializare mai agresivă a produselor. Această strategie contribuie la îmbunătăţirea imaginii produsului, permiţând practicarea unor adaosuri comerciale mai ridicate. Datorita acestor considerente Brava LLC a hotarat sa incheie un contract de parteneriat cu Sensiblue Romania.

Distributia exclusiva reprezinta sistemul de distributie in care o intreprindere acorda drepturi exclusive asupra produselor sau serviciilor sale unei alte intreprinderi. Formele cele mai comune sunt marca unica si / sau drepturile teritoriale exclusive, in care un singur distribuitor obtine dreptul de a comercializa un produs al furnizorului pe un anumit teritoriu. Scopul furnizorului in acordarea exclusivitatii este, in mod normal, stimularea distribuitorului de a promova produsul sau si de a oferi un service mai bun clientilor. In cele mai multe cazuri, puterea de piata a

distribuitorului este limitata de concurenta intermarci.

Preview document

Realizarea unei rețele de distribuție - Pagina 1
Realizarea unei rețele de distribuție - Pagina 2
Realizarea unei rețele de distribuție - Pagina 3
Realizarea unei rețele de distribuție - Pagina 4
Realizarea unei rețele de distribuție - Pagina 5
Realizarea unei rețele de distribuție - Pagina 6
Realizarea unei rețele de distribuție - Pagina 7
Realizarea unei rețele de distribuție - Pagina 8
Realizarea unei rețele de distribuție - Pagina 9
Realizarea unei rețele de distribuție - Pagina 10
Realizarea unei rețele de distribuție - Pagina 11
Realizarea unei rețele de distribuție - Pagina 12
Realizarea unei rețele de distribuție - Pagina 13
Realizarea unei rețele de distribuție - Pagina 14
Realizarea unei rețele de distribuție - Pagina 15
Realizarea unei rețele de distribuție - Pagina 16
Realizarea unei rețele de distribuție - Pagina 17
Realizarea unei rețele de distribuție - Pagina 18
Realizarea unei rețele de distribuție - Pagina 19
Realizarea unei rețele de distribuție - Pagina 20
Realizarea unei rețele de distribuție - Pagina 21

Conținut arhivă zip

  • Realizarea unei Retele de Distributie.doc

Alții au mai descărcat și

Sistemul de distribuție și comenzile online

Capitolul I. Notiuni de teorie Conceptul de distribuţie În teoria şi practica economică se utilizează mai multe noţiuni, cărora li se conferă...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Te-ar putea interesa și

Activitatea societății Azur Timișoara

PREZENTAREA FIRMEI SC. “AZUR” SA ELEMENTE DE IDENTIFICARE 1. Denumirea : S.C. AZUR S.A.; 2. Sediul social: Str. Constructorilor nr.1-3 ,...

Auditul în Marketing

CAPITOLUL 1 1. Introducere in auditul de marketing 1.1.Funcţia de audit 1.1.1.Misiunea funcţiei Definirea misiunii auditului intern a...

Analiza SWOT a Produsulul Sinopryl

Auditul produsului la S.C. Antibiotice S.A. IAŞI – pe exemplul Sinopryl .1. Prezentarea generală a fimei .1.1 Scurt istoric S.C.Antibiotice S.A....

Analiza rentabilității la SC Zentiva SA

CAPITOLUL I ABORDARI CONCEPTUALE PRIVIND RENTABILITATEA Rentabilitatea poate fi definită ca fiind capacitatea întreprinderii de a obţine profit...

SC Carmolimp SRL

CAPITOLUL I Denumirea, localizarea S.C. CARMOLIMP S.R.L. este localizata in Ucea de Jos, str. Principala, nr. 1, judetul Brasov, cod unic de...

Depozitarea și Distribuirea Țesâturilor

Capitolul 1 1. Identificarea produselor 1.1. Caracteristici generale ale produselor Ţesăturile sunt mărfuri textile prezente sub formă de foi...

Analiza de Transport

ASEZARE GEOGRAFICA Motru este un municipiu din judeţul Gorj, Oltenia, România. Municipiul Motru este asezat pe D.N. 67A, la 44 km de Municipiul...

Prezentarea generală a SC Lorandra SRL

1. ISTORIC, OBIECT DE ACTIVITATE, FORMA JURIDICĂ 1.1. DATE GENERALE Denumire: S.C.Lorandra S.R.L. Sediu : România, localitatea Braşov, judeţul...

Ai nevoie de altceva?