Red Bull

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 13 în total
Cuvinte : 2667
Mărime: 335.62KB (arhivat)
Publicat de: Timotei Kiss
Puncte necesare: 8
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Georgescu Bogdan
Academia de Studii Economice din Bucuresti

Extras din proiect

Capitolul 1

Din ce in ce mai multi tineri, in diferite moment - pentru a finaliza un proiect, pentru a invata ori pentru a rezista pana in zori unei nopti de distractie - apeleaza la bauturile energizante, fara a se gandi la consecinte, ajungand cel mai adesea sa le consume si in loc de apa. Consumate regulat, bauturile energizante pot provoca diverse probleme de sanatate: diabet, boli de inima si de ficat, insomnii, nervozitate, anxietate, atac de panica si chiar depresie. De aceea, este recomandat a se consuma bauturi energizante in cantitati mici si destul de rar.

Taurina, unul din ingredientele care se gasesc in bauturile energizante, este produsa si de corpul uman, dar, in situatii speciale (stres ori efort fizic si intelectual indelungat) organismul elimina prin urina o cantitate mare de taurina. Taurina regleaza temperatura corpului atunci cand este prea cald sau prea frig, reduce stresul, creste performanta si ajuta la detoxifierea organismului.

Scurt istoric al bauturilor energizante

In 1929, in Marea Britanie, se folosea in spitale bautura “Lucozade” de catre pacientii de la recuperare.In anii 1980, aceasta bautura a fost relansata ca bautura energizanta.In Japonia, inca din anii 1960, muncitorii consumau “Lipovitan” pentru a rezista unui program de lucru prelungit. Prima bautura racoritoare cu continut ridicat de cafeina, “Jolt Cola”, a aparut in anii 1980.

Odata cu aparitia pe piata a bauturii “Red Bull” (cu o cota de piata mondiala in prezent de 47%), in SUA, s-a consemnat in 1987 ca bauturile energizante reprezinta o categorie importanta de produse de larg consum. Trebuie de asemenea mentionat faptul ca odata cu lansarea Red Bull pe piata, s-a derulat o adevarata campanie de promovare pentru aceasta marca, campanie ce se continua pana in zilele noastre.

Principalele caracteristici

Cresterea si continua dominanta in categoria sa de produse fac din Red Bull una din cele mai de succes bauturi nealcolice din istorie.

Red Bull contine urmatoarele ingrediente al caror scop este da a intensifica energia: cafeina, taurina si glucuronolacton.

Aceste ingrediente, alaturi de anumite vitamine si indulcitori contribuie la efectele ale acestei bauturi: imbunatateste rezistenta fizica, ajuta la eliminarea substantelor nefolositoare, creaza buna dispozitie, imbunatateste viteza de reactie si concentrare, creste vigilenta.

Red Bull Energy Drink este o bautura funcionala.Datorita unei combinatii unice de ingrediente de cea mai buna calitate,Red Bull vitalizeaza mintea si corpul.Numeroase studii stiintifice,au demonstrat ca produsul si ingredientele ,individual ,au urmatoarele beneficii :

• imbunatateste performanta fizica

• creste viteza de reactie

• imbunatateste vigilenta

• stimuleaza metabolismul

• te face sa te simtim mai energic,imbunatatindu-ti astfel starea generala

Red Bull Energy Drink a fost creat pentru oameni ce isi doresc o minte limpede si concentrata, care fac miscare, sunt dinamici si orientati spre performanta si imbina toate acestea cu distractia si un stil de viata activ.

Pe scurt, Red Bull da aripi oamenilor care isi doresc sa fie activi mental si fizic si au pofta pentru viata.

Gustul Red Bull

„Nu am fost niciodata foarte interesati de gustul produsului deoarece ne-am concentrat mai mult pe functiie acestuia” a declarat Norbert Kraihamer, directorul de vanzari si marketing.

Ambalajul si pretul

Red Bull se diferentiaza prin ambalajul unic: un recipient zvelt de 250 ml specific japonez precum si logo-ul oriental care sugereaza o parte din beneficiile produsului.

Elementele de identificare ale marcii sunt pozitionate pe o cutie de aluminiu ce foloseste doua culori, albastru si argintiu. Rosul indeamna la actiune, dinamism, este o culoare care sugereaza forta si vigoare, puls ridicat, respiratie accelerata.Albastrul si argintiul sunt culori nobile care indica nivelul premium al produsului. Combinarea celor doua culori confera produsului un efect puternic de atractie, ambalajul inspira incredere unui consumator pretentios.

Preview document

Red Bull - Pagina 1
Red Bull - Pagina 2
Red Bull - Pagina 3
Red Bull - Pagina 4
Red Bull - Pagina 5
Red Bull - Pagina 6
Red Bull - Pagina 7
Red Bull - Pagina 8
Red Bull - Pagina 9
Red Bull - Pagina 10
Red Bull - Pagina 11
Red Bull - Pagina 12
Red Bull - Pagina 13

Conținut arhivă zip

  • Red Bull.docx

Alții au mai descărcat și

Analiză comparativă a publicității pentru mărcile Red Bull și Burn

I. Elemente definitorii ale pietei de bauturi energizante 1. Caracterizarea principala 1.1 Dimensiunile pietei Piata bauturilor energizante pe...

Comportamentul consumatorului privind publicitatea TV

INTRODUCERE Atitudinea consumatorilor faţă de publicitatea TV la produsele alimentare şi în special la produsele răcoritoare carbogazoase se...

Marketing Red Bull

Istoric Red Bull Omul din spatele cresterii fulminante a acestui business a fost antreprenorul austriac Dietrich Mateschitz, care a decedat in...

Piața produselor Jack Daniel’s

În accepțiunea generală, marketingul reprezintă "știința și arta de a convinge clienții să cumpere" [1]. Philip Kotler definea marketingul ca "un...

Red Bull

Materialitatea si consistenta fizica a produsului, ca si proprietatile sale mecanice, chimice sau de alta natura, nu constituie scop in sine si...

Canale de comunicare - exemplificare pe Coca Cola Company

Introducere Comunicarea reprezintă una dintre cele mai importante activităţi dintr-o organizaţie (Harris & Nelson, 2008). În mod fundamental,...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Te-ar putea interesa și

Cercetări în marketing - Red Bull

Motivaţia Am ales produsul Red Bull deoarece este o băutură foarte populară printre persoanele de toate vârstele şi totuşi sunt unele lucruri care...

Analiză comparativă a publicității pentru mărcile Red Bull și Burn

I. Elemente definitorii ale pietei de bauturi energizante 1. Caracterizarea principala 1.1 Dimensiunile pietei Piata bauturilor energizante pe...

Understanding Strategic Management - Red Bull Company

1. Business mission Red Bull’s mission is clear and succinct: ‘Leading the energy drinks market. Becoming the number 1 Beverage Brand.’ The role...

Marketing Red Bull

Istoric Red Bull Omul din spatele cresterii fulminante a acestui business a fost antreprenorul austriac Dietrich Mateschitz, care a decedat in...

Strategiile economice ale RedBull

1. Introducere Red Bull GmbH este producătorul uneia dintre cele mai populare băuturi energizante Red Bull cu sediul în Austria. Compania a fost...

Cercetarea direct selectivă - studierea produsului Red Bull

Introducere Motivul pentru care am ales acest produs, acest brand este notorietatea pe care o are în rândul consumatorilor de băuturi energizante...

Comportamentul consumatorului - energizant Red Bull

1. PREZENTAREA PRODUSULUI 1.1 Metafizica unei băuturi energizante De ceva timp asistăm la o adevărată nebunie a băuturilor energizante. De unde...

Planul de marketing pentru lansarea pe piață a noului produs Red Bull Memoenergy

CUM A INCEPUT TOTUL Inspirat de băuturile funcționale din Orientul Îndepărtat, Dietrich Mateschitz a fondat Red Bull la mijlocul anilor '80. El a...

Ai nevoie de altceva?