Research Proposal

Cuprins proiect Cum descarc?

1. Probleme decizionale 3
2. Probleme de cercetare 3
3. Obiective 4
4. Metoda de cercetare 4
5. Operationalizare 4
6. Procesare 5
7. Bugetul 5
8. Structura esantionului 6
CHESTIONAR 8
ANEXA 12


Extras din proiect Cum descarc?

1. Probleme decizionale
In calitate de concesionar, firma Bras are o capacitate de decizie relativ limitata in ceea ce priveste politicile de pret, de produs sau distributie. Problemele cu care se confrunta firma sunt de cele mai multe ori din domeniul promovarii. Problema efectiva consta in lipsa informatiilor cu privire la eficienta campaniei de promovare realizata de catre firma. De asemena nu se stie care canale media si care mix al acestora este cel mai potrivit pentru a informa si atrage clientii in showroom urmarind influentarea pozitiva a vanzarilor .
In ceea ce priveste domeniul tipariturilor firma a colaborat pana in prezent cu ziare si reviste precum: Evenimentul, Ieseanul si Ziarul de Iasi. Problema legata de acest canal media este alegerea ziarului in care se regaseste piata tinta. Pentru perioada februarie-decembrie 2005, ziarul Ieseanul a propus firmei Bras semnarea unui contract care presupune oferirea de spatiu publicitar in cadrul ziarului. Decizia care trebuie luata, de a semna sau nu contractul cu Ieseanul nu poate fi luata pentru ca nu se stie daca cititorii acestui ziar se incadreaza in piata tinta.
De asemnea o alta problema decizionala este legata de folosirea sau nu a canalelor TV la nivel local pentru perioada care urmeaza. Pana in prezent, Bras nu a mai folosit acest canal media pentru promovare si nu se stie care va fi impactul asupra pietei tinta. Un alt factor care influenteaza luarea deciziei este pretul ridicat la acest tip de promovare.
Pentru publicitatea prin radio, Bras colaboreaza cu posturi precum Radio Hit si Kiss FM. In prezent, firma trebuie sa decida daca va continua relatia cu Radio Hit sau nu.
O alta forma de promovare este site-ul. Firma are deja un site (www.bras.ro) care ofera informatii despre firma si produsele si serviciile oferite de aceasta. Problema referitoare la aceasta forma de promovare presupune luarea deciziei de a imbunatati sau nu calitativ si cantitativ aceasta pagina virtuala. 
2. Probleme de cercetare
Nu se cunoaste daca in randul cititorilor ziarelor: Evenimentul, Ieseanul si Ziarul de Iasi se regaseste piata tinta a firmei Bras.
Nu se cunoaste daca ziarul Ieseanul se numara printre preferintele pietei tinta.
Nu se cunoaste daca piata tinta urmareste postul local de televiziune TeleM. Departamentul de marketing din cadrul fimei nu cunoaste daca Radio Hit este ascultat
de catre piata tinta.
O alta problema de cercetare consta in necunoasterea impactului promovarii la Radio Hit si daca piata tinta asculta acest post de radio.
Problema de cercetare cu privire la site-ul firmei este ca nu se stie daca aceasta forma de informare este folosita de catre potentialii clienti. De asemenea, nu se stie daca informatiile oferite pe aceasta cale sunt suficiente sau nu pentru a influenta clientii.
3. Obiective
Ne propunem sa aflam pana la data de 15 martie 2005:
- Daca cititorii ziarelor Ieseanul, Evenimentul si Ziarul de Iasi se regasesc in piata tinta a firmei Bras. 
- Care ziare se afla in topul preferintelor consumatorilor.
- Care posturi de radio sunt ascultate de catre clientii care fac parte din piata tinta.
- Daca clientii din piata tinta urmaresc posturile de televiziune locale.
- Daca clientii folosesc site-ul firmei ca mijloc de informare.
- Ce urmaresc in mod deosebit clientii atunci cand vor sa achizitioneze un automobil (service, garantie, cadouri, consiliere financiara, notorietatea marcii).
4. Metoda de cercetare
Metoda de cercetare pe care o vom folosi in studiul nostru este ancheta.
In studiul nostru vom folosi un esantion de 200 de persoane cu varsta cuprinsa intre 25 si 65 de ani, cu venituri medii si peste medii, din mediul urban.


Fisiere in arhiva (1):

  • Research Proposal.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!