ROMET

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 100 în total
Cuvinte : 24159
Mărime: 88.72KB (arhivat)
Publicat de: Codrin Petrache
Puncte necesare: 9
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Parus Cristian

Extras din proiect

Capitolul I. Prezentare generală a ROMET Bucureşti

1.1. SCURT ISTORIC

Turnarea metalului este o îndeletnicire atestată de milenii pe Valea Dâmboviţei. În 1951 Ministerul Industriei Metalurgice a analizat necesitatea de a dezvolta în Bucureşti o unitate metalurgică puternică şi ţinând cont de posibilităţile de extindere a uzinei, a hotărât construirea uzinei ca unitate independentă sub denumirea de UZINA METALURGICĂ Bucureşti în 19.04.1952.

Dezvoltarea economiei în România a impus primele asimilări pentru robinete din fontă si s-a trecut la construcţia de hale noi pentru turnătorie, montaj, vopsire, centrală termică care pot fi văzute şi astăzi.

Alături de armături se produc şi piese de schimb pentru utilaj petrolier şi piese de schimb pentru tractoare şi macarale.

În anul 1960 se renunţă la tuceria comercială şi se începe specializarea în robinete industriale. Dezvoltarea întreprinderii continuă şi activitatea industrială işi spune cuvântul. În perioada anilor 1965 – 1969 întreprinderea era deja cunoscută în ţară şi următorul pas era afirmarea pe piaţa externă. În acest moment se manifestă nevoia unei mărci; astfel la 10 februarie 1970 marca “UMB” este înregistrată la Geneva.

Revoluţia din decembrie 1989 cu satisfacţiile si problemele apărute, a făcut din UMB o societate stabilă cu mare perspectivă pe piaţa internă şi internaţională.

Firma trece prin momente bune si grele, rezistă tranziţiei, este supusă restructurării dar nu a renunţat niciodată la domeniul de activitate. Se poate spune că anul 1995 a fost un an decisiv pentru societate, forma de proprietate s-a întors la proprietatea privata, firma fiind cumpărată de S.C. Bavaria S.R.L. Bucureşti. Astfel, ROMET Bucureşti este prima societate privată din România specializată în realizarea armăturilor industriale din fontă.

Specialiştii în domeniul proiectării constructive, inginerie la cald, inginerie la rece, marketing şi vânzări îşi aduc contribuţia la proiectarea, producţia şi comercializarea produselor din fontă cenuşie şi fontă cu grafit nodular solicitate atât pe piaţa internă cât şi pe piaţa externă, oferind tuturor beneficiarilor cele mai competitive produse ecologice utilizate pentru apa potabilă, apa industrială, apa de mare, vapori saturaţi, produse petroliere, produse chimice, fluide încărcate cu particule solide, materiale pulverulente, alte medii slab corosive.

ROMET Bucureşti acţionează atât pe plan intern (într-o proporţie mai mică) cât şi pe plan extern în ţări ca S.U.A., Germania, Marea Britanie, Franţa, Spania, Italia, Grecia, Olanda, Belgia, Malaezia, Pakistan, E.A.U., Maroc, etc.

ROMET Bucureşti este unul din puţinii producători de robinete industriale din fontă cenuşie şi fontă cu grafit nodular de dimensiuni mari din Europa. De asemenea firma răspunde pozitiv cererilor clienţilor pentru colaborarea la fabricarea de piese turnate pentru diverse aplicaţii, dar în general pentru maşini unelte.

În ceea ce priveşte programul de investiţii, ROMET Bucureşti a investit în utilaje şi în modernizarea altor mijloace de producţie care să asigure creşterea productivităţii şi a calităţii.

Pentru perioada următoare obiectivele firmei sunt orientate către achiziţia unor utilaje de mare productivitate care să conducă, în special, la reducerea costurilor, fapt ce este imperios necesar daca avem în vedere stagnarea preţului de vânzare a armăturilor pe plan mondial peste care se suprapune agresivitatea şi preţurile producătorilor din China, India, Thailanda.

1.2. Analiza mediului intern al firmei

Mediul de marketing al unei firme este alcătuit din acei agenţi şi forţe, care influenţează capacitatea conducerii de a stabili şi menţine legături de afaceri cu clienţii firmei. Firmele trebuie să-şi creeze sisteme informaţionale în vederea urmăririi dinamicii mediului în care îşi desfăşoară activitatea, adaptându-se la evoluţia şi tendinţele acestuia.

Componentele principale ale mediului de marketing sunt:

- micromediul

- macromediul

În continuare ne vom ocupa de micromediul firmei, urmând ca în subcapitolul următor să ne ocupăm şi de macromediul firmei.

Preview document

ROMET - Pagina 1
ROMET - Pagina 2
ROMET - Pagina 3
ROMET - Pagina 4
ROMET - Pagina 5
ROMET - Pagina 6
ROMET - Pagina 7
ROMET - Pagina 8
ROMET - Pagina 9
ROMET - Pagina 10
ROMET - Pagina 11
ROMET - Pagina 12
ROMET - Pagina 13
ROMET - Pagina 14
ROMET - Pagina 15
ROMET - Pagina 16
ROMET - Pagina 17
ROMET - Pagina 18
ROMET - Pagina 19
ROMET - Pagina 20
ROMET - Pagina 21
ROMET - Pagina 22
ROMET - Pagina 23
ROMET - Pagina 24
ROMET - Pagina 25
ROMET - Pagina 26
ROMET - Pagina 27
ROMET - Pagina 28
ROMET - Pagina 29
ROMET - Pagina 30
ROMET - Pagina 31
ROMET - Pagina 32
ROMET - Pagina 33
ROMET - Pagina 34
ROMET - Pagina 35
ROMET - Pagina 36
ROMET - Pagina 37
ROMET - Pagina 38
ROMET - Pagina 39
ROMET - Pagina 40
ROMET - Pagina 41
ROMET - Pagina 42
ROMET - Pagina 43
ROMET - Pagina 44
ROMET - Pagina 45
ROMET - Pagina 46
ROMET - Pagina 47
ROMET - Pagina 48
ROMET - Pagina 49
ROMET - Pagina 50
ROMET - Pagina 51
ROMET - Pagina 52
ROMET - Pagina 53
ROMET - Pagina 54
ROMET - Pagina 55
ROMET - Pagina 56
ROMET - Pagina 57
ROMET - Pagina 58
ROMET - Pagina 59
ROMET - Pagina 60
ROMET - Pagina 61
ROMET - Pagina 62
ROMET - Pagina 63
ROMET - Pagina 64
ROMET - Pagina 65
ROMET - Pagina 66
ROMET - Pagina 67
ROMET - Pagina 68
ROMET - Pagina 69
ROMET - Pagina 70
ROMET - Pagina 71
ROMET - Pagina 72
ROMET - Pagina 73
ROMET - Pagina 74
ROMET - Pagina 75
ROMET - Pagina 76
ROMET - Pagina 77
ROMET - Pagina 78
ROMET - Pagina 79
ROMET - Pagina 80
ROMET - Pagina 81
ROMET - Pagina 82
ROMET - Pagina 83
ROMET - Pagina 84
ROMET - Pagina 85
ROMET - Pagina 86
ROMET - Pagina 87
ROMET - Pagina 88
ROMET - Pagina 89
ROMET - Pagina 90
ROMET - Pagina 91
ROMET - Pagina 92
ROMET - Pagina 93
ROMET - Pagina 94
ROMET - Pagina 95
ROMET - Pagina 96
ROMET - Pagina 97
ROMET - Pagina 98
ROMET - Pagina 99
ROMET - Pagina 100

Conținut arhivă zip

Alții au mai descărcat și

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Te-ar putea interesa și

Investițiile și Creșterea Economică

Introducere Fiecare om se confruntă cu probleme care-i afectează direct existenţa. El poate consuma o mare parte din timp incercând să asigure...

Studiu de Oportunitate Privind Amenajarea Turistică și Agroturistică a Județului Buzău

CAPITOLUL I Contextul natural şi socio-economic al zonei judeţului Buzau Un ţinut de legendă, judeţul Buzău Buzăul, nume cu învăluiri de legendă...

Analiza activității turistice și impactul acesteia asupra economiei județului Buzău

Pentru a defini serviciile se pleacă de la un element de bază, adică serviciul, care este o acţiune efectuată de un subiect pentru altul fără a...

Determinarea decalajului regional dintre Județul Buzău și Județul Prahova

CAPITOLUL 1 CARACTERISTICILE GENERALE ALE JUDETELOR I.1. CARACTERISTICILE GENERALE ALE JUDETULUI BUZAU I.1.1 POZITIA GEOGRAFICA Judetul Buzau...

Sistemul comunicațional de marketing la SC Robinete Industriale SA Bacău

INTRODUCERE Comunicarea între oameni reprezinta fundamentul si obiectul de studiu al multor stiinte, având o influenta covârsitoare asupra...

Poziția Județului Buzău în regiunea sud-est

1. Caracteristicile generale ale judeţului Istoric Străveche vatră de istorie şi civilizaţie, Buzăul, ca nume dacic de legendă, menţionat pentru...

Valorificarea potențialului turistic al Județului Buzău

Cap.1: Localizarea si caracterizarea judetului Buzau Judetul Buzau se situeaza in sud-estul Romaniei, la granita dintre Muntenia , Moldova si...

Caiet de practică - SC Etap - Rom Construct SRL

I. PREZENTAREA S.C. ETAP – ROM CONSTRUCT S.R.L. 1.1. Dreptul comercial S-a procedat la analiza contractului şi statutului de societate care...

Ai nevoie de altceva?