Ruj - 3M business

Cuprins proiect Cum descarc?

CAPITOLUL I -  Analiza pietei de referinta
1.1 Cine vor fi cumparatorii?
1.2 Cine sunt concurentii
1.3 Tendinte ale pietei de referinta in urmatorii 2-3 ani.
CAPITOLUL II -  Cercetare de marketing
2.1 Titlul cercetarii de marketing
2.2 Problema decizionala
2.3 Scopul cercetarii
2.4 Obiectivele cercetarii
2.5 Metoda cercetarii
2.6 Operationalizarea- Chestionarul
2.7 Rezultatele cercetarii
2.8 Bugetul
3
CAPITOLUL III -  Elaborarea unui mix de marketing.
3.1 Configurarea produsului
3.1.1 Atributele produsului
3.1.2 Sistemul de sustinere al produsului
3.1.3 Diferentierea marcii produsului
3.2 Configurarea pretului
3.2.1 Strategia de pret
3.2.2 Nivelul pretului
3.3 Configurarea promovarii
3.3.1 Reclama
3.3.2 Promovarea vanzarilor
3.4 Configurarea distributiei
3.4.1 Extinderea teritoriala a distributiei
3.4.2. Intensitatea retelei de distributie si structura canalelor
Bibliografie
Anexe


Extras din proiect Cum descarc?

CAPITOLUL I
1.1 Cine sunt cumparatorii?
Intrucat frumusetea este cheia magica ce poate deschide orice poarta si cum frumusetea vine din interior, scopul nostru este acela de a oferi sansa fiecarei femei sa arate si sa se simta minunat prin imbinarea perfecta a felului in care se simte in interior cat si in exterior.
Raportandu-ne la nevoia femeilor de a fi cat mai frumoase, am hotarat sa dezvoltam si sa plasam pe piata un nou ruj, intrucat frumusetea exterioara permite unei persoane sa iasa mai usor in evidenta si sa se distinga dintr-o multime.
Drept piata de referinta, in care noi urmeaza sa ne introducem noul produs, ne-am raportat la judetul Iasi si conform datelor de pe Insse.ro, in 2015 Iasul a avut o populatie de 360.761 locuitori rezidenti, din care femeile au o pondere de 52,1%, barbatii ocupand 48,9% din totalul populatiei, si cum femeile sunt mereu dornice de schimbare si sunt dispuse sa plateasca oricat pentru a arata cat mai bine, noi vom veni in ajutorul lor cu o noua gama de rujuri pentru a le satisface nevoia de ,,frumos".
In ceea ce priveste consumatorii, am vizat femeile ce au varsta cuprinsa intre 14 si 85 de ani. Folosind ca sursa de informare site-ul Insse.ro, am obtinut informatiile conform carora acest grup de femei la care noi ne-am raportat este alcatuit din 119.180 persoane, avand o pondere de 33% din totalul populatiei judetului Iasi.
Raporandu-ne la nevoia pe care femeile o au, nevoia de a fi cat mai frumoase, poate face ca aceasta sa doreasca un anumit ruj de buze, pe care o alta femeie, din aceeasi nevoie, il respinge. Potentialii nostri clienti avand o pondere de 16% din totalul consumatorilor
(119.180 * 30%= 35.754), restul ramanand clienti ai concurentei (119.180- 35.754=83.426).
De asemenea, am impartit nonconsumatorii in nonconsumatori absoluti si nonconsumatori relativi. Am considerat ca fiind nonconsumatori absoluti barbatii care nu vor achizitiona niciodata un ruj si preluand datele de pe Insse.ro, acestia sunt in numar de 172.51 persoane , ocupand 71% din totalul nonconsumatorilor, iar restul de 29% fiind compus din nonconsumatorii relativi, considerati de noi ca fiind fetitele cu varsta cuprinsa intre 0-14 ani, o categorie importanta de clienti in formare , care pe termen lung va constitui un segment din potentialii consumatori ,care pe viitor vor deveni clienti ai firmei noastre , 69.066 persoane (188.246 - 119.180 = 69.066), care inca nu au nevoie de produs si nici nu il consuma.
Alegerea unui ruj este foarte dificila, piata fiind diversificata si consumatorii diferiti atat din punct de vedere al posibilitatilor financiare cat si al gusturilor sau al stilului de viata , femeile alegandu-si ,,produsul perfect" in functie unele avantaje cautate in consumul produsului de referinta.
In acest sens , am elaborat lista cu cerinte pentru care un ruj este cumparat si am remarcat ca femeile au urmatoarele asteptari atunci cand decid sa-si achizitioneze un nou ruj:
-  Persistenta;
-  Hidratare;
-  Durata ;
-  Stralucire;
-  Pret;
-  Nuanta;
-  Textura;
-  Volum;
-  La moda;
-  Catifelare;
-  Senzualitate;
-  Ingrijire;
-  Gust si miros placut;
-  Usor de transportat;
-  Marca.


Fisiere in arhiva (1):

  • Ruj - 3M business.pdf

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Bibliografie

1. Blythe Jim, Esentialul in marketing, Ed.a-2-a, Bucuresti, 2005.
2. St. Prutianu, C. Munteanu, C. Calischi, Inteligenta mergheting plus, ed. Polirom 1999
3. C-tin Sasu, Radu Andries, Comunicarea integrata in marketing, 2001.
4. Corneliu Munteanu, E. Maxim, Marketing principii, practici, orizonturi, ed. SEDCOM LIBRIS, Iasi, 2011.
5. E. Maxim, Marketing.


Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!