Samsung

Proiect
8/10 (2 voturi)
Domeniu: Marketing
Conține 3 fișiere: doc
Pagini : 29 în total
Cuvinte : 7635
Mărime: 103.42KB (arhivat)
Publicat de: Aurelian Toma
Puncte necesare: 8
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Vasiloiu Viorica

Cuprins

  1. INTRODUCERE
  2. CAPITOLUL I: Principalele coordonate ale activității întreprinderii
  3. CAPITOLUL II: Conținutul și dimensiunile pieței
  4. CAPITOLUL III: Dinamica pieţei
  5. CAPITOLUL IV: Relaţiile întreprinderii cu mediul extern
  6. CAPITOLUL V: Perspectiva de dezvoltare a pieţei întreprinderii
  7. BIBLIOGRAFIE

Extras din proiect

INTRODUCERE

De peste 70 de ani, Samsung se dedică creării unei lumi mai bune prin intermediul diverselor sale activități din domeniul tehnologiilor avansate: semiconductori, zgârie-nori și construirea de uzine, petrochimie, modă, medicină, finanțe, hoteluri și altele.

Firma reprezentativă, Samsung Electronics, este lider pe piața globală a fabricării de produse electronice de înaltă performanță și de medie digitală.

Prin produse inovative și de încredere, oameni talentați, o abordare responsabilă a activității și a responsabilității globale, cât și prin colaborarea cu partenerii și clienții noștri, Samsung deschide direcții nestrăbătute încă.

La Samsung, se urmează o filozofie de afaceri simplă: să pună talentul şi tehnologia în slujba creării de produse şi servicii superioare care să contribuie la crearea unei societăţi globale mai bune.

Oamenii companiei alimentează în fiecare zi această filozofie. Liderii caută cele mai strălucite talente şi le dau resursele de care au nevoie pentru a fi cei mai buni în ceea ce fac. Rezultatul este că toate produsele companiei — de la carduri de memorie care ajută firmele să-şi stocheze informaţii vitale, până la telefoanele mobile care fac legătura între oameni de-a lungul continentelor — au puterea de a îmbogăţi vieţile. Și asta înseamnă să creezi o societate globală.

Lider digital….cetațean global responsabil…o familie de companii cu multe fațete…o afacere etică…Samsung este toate acestea și încă mult mai mult.

La Samsung Group și Samsung Electronics, produsele, oamenii și atitudinea lor față de afacere sunt menținute la cele mai înalte standarde, astfel încât să poată contribui mai eficient la o lume mai bună.

CAPITOLUL I

PRINCIPALELE COORDONATE ALE ACTIVITĂȚII ÎNTREPRINDERII

1.1. Prezentarea întreprinderii

Istoric:

Samsung înseamnă trei stele în coreană. Lee Byung-Chull a fondat Samsung în 1938 începând cu o mică societate comercială, cu 40 de angajați, localizată în Seul. Compania a prosperat până în perioada invaziei comuniste din 1950, ce a adus numeroase prejudicii fondatorului său. Acesta a fost forțat să plece și să ia totul de la capăt în Suwon în anul 1951. În doar un an de zile, valoarea companiei a crescut de 20 de ori. În 1953, Lee a deschis o rafinărie de zahăr – prima instalație de fabricație din Coreea de Sud, de după Războiul Corean. Compania a prosperat sub conducerea lui Lee, al cărui scop a fost ca Samsung să fie lider de piață în fiecare industrie în care activa (Samsung Elecronics). Compania a început să se extindă și în domeniul serviciilor, precum asigurări, giranți și la începutul anilor ’70, Lee a împrumutat bani de la companii străine pentru a se lansa în industria de comunicare în masă prin stații radio și de televiziune (Samsung Electronics). Regimul lui Park Chung-Hee, președintele sud-corean din anii ’60 și ’70 a ajutat Samsung Electronics și multe alte firme coreene. Park a conferit o mare importanță dezvoltării economice și a susținut companiile mari, profitabile, protejându-le de competiție și ajutându-le din punct de vedere financiar. Guvernul său a interzis mai multor companii externe să-și vândă produsele electronice în Coreea de Sud. Pentru a compensa lipsa de expertiză tehnologică din Coreea de Sud, guvernul sud-corean a solicitat furnizori străini de echipament de telecomunicații care să ofere tehnologie avansată de semiconductor în schimbul permiterii accesului la piața coreană (Samsung Elecronics). Acest lucru a ajutat enorm compania Samsung în încercarea sa de a crea primele cipuri coreene de memorie pentru accesare rapidă. Mai mult, deși Samsung Electronics putea investi în companii din afara țării, investitorilor străini le era interzis să cumpere acțiuni Samsung (Samsung Electronics). Samsung a prosperat semnificativ pe piața internă.

Mai târziu, Grupul Samsung s-a divizat în mai multe ramuri, precum Samsung Elecron Devices Co., Samsung Elecro-Mechanics Co., Samsung Corning Co. și Samsung Semiconductor & Telecommunications Co., toate fiind grupate sub numele de Samsung Electronics Co., Ltd., în anii 1980. Primul produs al companiei a fost un televizor alb-negru. La sfârșitul anilor 80’ și începutul anilor 90’, Samsung Electronics a investit masiv în cercetare și dezvoltare, precum și în clădirea companiei ca lider în industria globală de electronice. În anii 80’, Samsung producea, transporta și vindea în întreaga lume o serie largă de instalații și produse electronice. (Samsung Electronics). În 1982 a deschis o fabrică de asamblare de televizoare în Portugalia; în 1984, a construit o fabrică de 25 de milioane de dolari în New York; iar în 1987 a amenajat un nou spațiu de 25 milioane de dolari în Marea Britanie. În 1993, Lee Kun-Hee, succesorul lui Lee Byung-Chull, a vândut zece dintre filialele Grupului Samsung, a restrâns compania și a îmbinat diferite operațiuni concentrându-se asupra a trei industrii: electronică, de inginerie și chimică (Samsung Elecronics). În 1992, Samsung a devenit cel mai mare producător de cipuri de memorie din lume. În 1995 a proiectat primul său display cu cristale lichide, egalându-și în cele din urmă nivelul tehnologic cu cel al lui Sony (Lee Kun-Hee). Samsung a încercat, de asemenea, să-și îmbunătățească imaginea la nivel internațional. Începând cu anul 1998, a cheltuit mai bine de 6 miliarde de dolari pentru marketing, a sponsorizat ultimele cinci ediții ale jocurilor olimpice și a montat o mare reclamă video în Times Square în 2002 (Lee Kun-Hee). Compania Samsung este de asemenea implicată în Jocurile Asiatice, contribuind prin Competiția Samsung Nations Cup Riding, Festivalul Samsung de alergare, Campionatul mondial Samsung și multe altele în întreaga lume (Samsung Elecronics).

Preview document

Samsung - Pagina 1
Samsung - Pagina 2
Samsung - Pagina 3
Samsung - Pagina 4
Samsung - Pagina 5
Samsung - Pagina 6
Samsung - Pagina 7
Samsung - Pagina 8
Samsung - Pagina 9
Samsung - Pagina 10
Samsung - Pagina 11
Samsung - Pagina 12
Samsung - Pagina 13
Samsung - Pagina 14
Samsung - Pagina 15
Samsung - Pagina 16
Samsung - Pagina 17
Samsung - Pagina 18
Samsung - Pagina 19
Samsung - Pagina 20
Samsung - Pagina 21
Samsung - Pagina 22
Samsung - Pagina 23
Samsung - Pagina 24
Samsung - Pagina 25
Samsung - Pagina 26
Samsung - Pagina 27
Samsung - Pagina 28
Samsung - Pagina 29

Conținut arhivă zip

  • cuprins.doc
  • introd.doc
  • Samsung.doc

Alții au mai descărcat și

Proces decizional de cumpărare - laptop

1. Introducere Comportamentul consumatorului este un domeniu nou de cercetare, aparut in mijlocul anilor 1960 ca urmare a unei nevoi din ce in ce...

Procesul Decizional de Cumpărare a Unui Produs de Tipul Laptop

Introducere Pentru ca consumatorul să-şi procure un anumit produs sau serviciu, el va trece printr-un proces de luare a deciziei structurat pe...

Planul de marketing al companiei Audi

Audi este una dintre cele mai vechi companii producătoare de automobile din Germania. Povestea acestei companii a început într-un atelier de...

Analiza pieței - laptopuri

Scurta prezentare: Calculatoarele mici şi portabile sunt la ora actuală foarte răspândite, fiind accesibile ca preţ chiar şi persoanelor...

Dezvoltarea unui Produs Nou

Dezvoltarea unui produs nou -recenzie-Introducere : Acest capitol defineste termenul de produs nou si examineaza motivele pentru care firmele...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Te-ar putea interesa și

Politica de produs a firmei Samsung

INTRODUCERE Piaţa produselor electrice şi electronice este în acest moment invadată de noutăţi, de firme noi, de mărci noi, de produse noi. Este...

Prezentarea Firmei Samsung

1.1. Istoric Samsung Electronics Company este principalul subsidiar al gigantului Korean Samsung Grup și este unul dintre cei mai mari producători...

Activitatea de Marketing a Firmei Samsung

1. Introducere Samsung Group este o companie din Coreea de Sud, înființată în 1938, având ca obiect principal de activitate producția de produse...

Analiza Gradului de Internaționalizare pentru Compania Samsung Electronics

Cap.1 Prezentarea companiei Samsung Electronics 1.1. Scurt istoric Samsung Electronics a fost fondată în anul 1969, în Suwon, o suburbie a...

Managementul Comparat Dintre Apple și Samsung

Introducere Potrivit lui William Newman, managementul comparat îşi propune să studieze similarităţile şi diferenţele din practica managerială...

Analiza societății Samsung Electronics comparativ cu societatea Apple

INTRODUCERE Despre om nu putem spune că este doar stâlpul și creatorul tehnologiei, ci putem vorbi și de un proces invers prin care omul devine...

Analiza competitivă a calității produsului Samsung față de celelalte produse concurente, existente pe piață

INTRODUCERE 1. SCOPUL LUCRĂRII Analiza comparativă a calităţii mărfurilor (A.C.Q.M.) constă în aplicarea unor metodologii adecvate ce presupun...

Analiza mediului economic al firmei Samsung Electronics din Coreea de Sud

1. Analiza mediului national 1.1. Descriere generala - Coreea de Sud Tara: Coreea de Sud Capitala: Seul Limbi oficiale: Coreeana Sistem...

Ai nevoie de altceva?