SC Clar SRL Iași - proiectarea sistemului informațional al compartimentului vânzări

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 19 în total
Cuvinte : 3589
Mărime: 44.62KB (arhivat)
Publicat de: Ludovica Giurgiu
Puncte necesare: 6

Extras din proiect

Cap. I Identificarea beneficiarului proiectului

1.1 Misiunea, obiectivele şi strategia informaţională a firmei

Misiunea companiei

Furnizarea de produse de înaltă calitate si performanta conform cerinţelor clienţilor în timpul cerut pe piaţa interna şi mărirea satisfacţiei clienţilor.

Obiective:

- Creşterea capaciţăţii de producţie

- Asigurarea informaţiilor necesare în cel mai scurt timp posibil de la solicitarea lor;

- Creşterea cifrei de afaceri

- Modernizarea utilajelor

- Satisfacerea tuturor clientilor

- Completarea gamei de produse în funcţie de cererea clienţilor

- Îmbunătăţirea salariilor personalului

- Îmbunătăţirea calităţii produselor

Strategia informationala a firmei:

La nivelul conducerii sunt stabilite obiectivele strategice cum ar fi: promovarea de noi produse, penetrarea pe noi pieţe cât şi cele de ordin inferior cum ar fi: creşterea profitului, creşterea calităţii produselor şi sunt analizate modalităţile de rezolvare., Sistemul informaţional oferă următoarele categorii de informaţii:

- informaţii despre starea financiară curentă, prognozarea evoluţiei viitoare, în vederea angajării unităţii în investiţii de valori mari şi pe perioade lungi de timp;

- informaţii despre vânzările de produse pe zone geografice.

- informaţii despre produsele pe care concurenţa le are în fabricaţie sau intenţionează să le introducă în fabricaţie;

- informaţii legate de legislaţia privind activitatea de desfacere şi măsuri de stimulare şi susţinere a acesteia (subvenţii, împrumuturi);

1.2 Scurtă descriere a organizării firmei

Descrierea activităţii în cadrul compartimentului contabilitate

Adresa: Str. Holboca nr 4

Telefon: 0232 264 693

Fax: 0232 264 693

Firma Clar Grup srl a fost infiintata in anul 2001 si proiecteaza, executa si monteaza o gama diversa de elemente de tamplarie, atat de PVC cat si de aluminiu, respectiv: ferestre, vitrine, usi, balcoane, terase si compartimentari interioare. TAMPLARIA DIN PVC realizata de CLAR GRUP SRL este conforma cu standardele si normativele in vigoare. Utilizeaza profilele ALUPLAST seriile IDEAL 1000 - 4000, provenite exclusiv din Uniunea Europeana, fabricate la cele inalte standarde calitative si certificate de organisme specializate de prestigiu din intreaga lume.

Cod fiscal: 14251614

Capitalul social anual este de 20 000 Ron

Obiectul de activitate:

Obiectul de activitate al firmei CLAR GRUP SRL il reprezinta confectiile de tamplarie din aluminiu si pvc (interioare si exterioare),

Firma SC.CLAR SRL executa o gama larga de produse din aluminiu. Principalele confectii din aluminiu pe care le realizeaza firma sunt:

- ferestre din aluminiu;

- usi din aluminiu de interior;

- usi din aluminiu de exterior;

- inchideri de balcoane;

- compartimentari interioare;

- vitrine;

- fatade-pereti cortina;

- luminatoare;

- copertine;

- orice alte constructii din aluminiu.

Cifra de afaceri: 80 000 Ron

Structura organizatorică are în vedere următoarele principii generale:

- unitatea de comandă;

- competenţa profesională;

- delegarea de atribuţii;

- dirijarea activităţii pe compartimente operaţionale şi funcţionale;

- eficienţa maximă.

Structura organizatorică a firmei este de tip funcţiune – proces, fiind compusă din patru compartimente: administrativ, comercial (ce cuprinde marketing şi vânzări), financiar-contabil şi tehnic (proiectare, producţie şi montaj).

Firma SC. CLAR SRL are în prezent în dotare un sediu, spaţii de producţie şi depozitare, utilaje moderne, mijloace de transport proprii şi patru calculatoare, programe de personal – salarizare şi contabilitate.

1.3. Rolul jucat de sistemul informaţional în cadrul firmei (operaţional, decizional, strategic)

Sistemul informaţinal poate fi definit ca ansamblul datelor, informaţiilor, fluxurilor şi circuitelor informaţionale, procedurilor şi mijloacelor de tratare a informaţiilor menite să contribuie la stabilirea şi realizarea obiectivelor societăţii.

Preview document

SC Clar SRL Iași - proiectarea sistemului informațional al compartimentului vânzări - Pagina 1
SC Clar SRL Iași - proiectarea sistemului informațional al compartimentului vânzări - Pagina 2
SC Clar SRL Iași - proiectarea sistemului informațional al compartimentului vânzări - Pagina 3
SC Clar SRL Iași - proiectarea sistemului informațional al compartimentului vânzări - Pagina 4
SC Clar SRL Iași - proiectarea sistemului informațional al compartimentului vânzări - Pagina 5
SC Clar SRL Iași - proiectarea sistemului informațional al compartimentului vânzări - Pagina 6
SC Clar SRL Iași - proiectarea sistemului informațional al compartimentului vânzări - Pagina 7
SC Clar SRL Iași - proiectarea sistemului informațional al compartimentului vânzări - Pagina 8
SC Clar SRL Iași - proiectarea sistemului informațional al compartimentului vânzări - Pagina 9
SC Clar SRL Iași - proiectarea sistemului informațional al compartimentului vânzări - Pagina 10
SC Clar SRL Iași - proiectarea sistemului informațional al compartimentului vânzări - Pagina 11
SC Clar SRL Iași - proiectarea sistemului informațional al compartimentului vânzări - Pagina 12
SC Clar SRL Iași - proiectarea sistemului informațional al compartimentului vânzări - Pagina 13
SC Clar SRL Iași - proiectarea sistemului informațional al compartimentului vânzări - Pagina 14
SC Clar SRL Iași - proiectarea sistemului informațional al compartimentului vânzări - Pagina 15
SC Clar SRL Iași - proiectarea sistemului informațional al compartimentului vânzări - Pagina 16
SC Clar SRL Iași - proiectarea sistemului informațional al compartimentului vânzări - Pagina 17
SC Clar SRL Iași - proiectarea sistemului informațional al compartimentului vânzări - Pagina 18
SC Clar SRL Iași - proiectarea sistemului informațional al compartimentului vânzări - Pagina 19

Conținut arhivă zip

  • SC Clar SRL Iasi - Proiectarea Sistemului Informational al Compartimentului Vanzari.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Ai nevoie de altceva?