SC Hannah SA producător și distribuitor de corturi de voiaj

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 29 în total
Cuvinte : 5491
Mărime: 79.88KB (arhivat)
Publicat de: Fabiana Martin
Puncte necesare: 7

Cuprins

  1. Rezumat introductiv 3
  2. Capitolul 1: Analiza pietei
  3. 1.1 Identificarea pietei:
  4. descriere, evolutie, perspective de dezvoltare, structura 5
  5. 1.2 Caracterizare: profil consumatori 6
  6. 1.3 Segmentare: criterii, modalitati 9
  7. 1.4 Piata tinta 11
  8. Capitolul 2 Configurarea produsului
  9. 2.1 Atribute:
  10. fizionomie, caracteristici fizice, utilizare principala, etc 12
  11. 2.2 Sistem de sustinere:
  12. marca, ambalaj, service, garantie, etc 14
  13. 2.3 Linia de produse 15
  14. 2.4 Diferentiarea si pozitionarea marcii 18
  15. Capitolul 3 Configurarea pretului
  16. 3.1 Factori care influenteaza pretul 19
  17. 3.2 Strategia de pret 20
  18. 3.3 Nivelul pretului 21
  19. Capitolul 4 Configurarea promovarii
  20. 4.1 Reclama 23
  21. 4.2 Promovarea vanzarilor 25
  22. 4.3 Relatii publice 26
  23. Capitolul 5 Configurarea distributiei
  24. 5.1 Extinderea teritoriala a distributiei 27
  25. 5.2 Intensitatea retelei de distributie si structura canalelor 27
  26. Bibliografie 29

Extras din proiect

Rezumat introductiv

Hannah S.A. este o firma ce se ocupa, printre altele, de productia si comercializarea corturilor de voiaj.

Se va analiza mixul de marketing pe care il stabileste firma si directia de urmat pentru satisfacerea cat mai bine a nevoilor consumatorilor, respectiv cucerirea unei cote de piata cat mai mari.

Lucrarea noastra se bazeaza pe cele patru elemente cheie ale unui mix de marketing:

produsul privit ca un ansamblu de atribute tangibile si intangibile care satisfac o anumită trebuinta. Principiul de baza in acest caz, sustinut de firma, este obtinerea unui produs de calitate superioara;

pretul ca expresie baneasca a valorii sau utilitatii marfurilor;

plasarea care este definita de canalele, retelele si circuitele de distributie ale produselor; se va avea in vedere principiul eficientei obtinute pe operatiuni precise si rapide în ceea ce priveste productia, distributia si serviciile post-vanzare(garanţie);

promovarea privita ca fiind comunicarea firmei cu exteriorul. Pentru noi, promovarea reprezinta lantul care leaga celelalte elemente ale mixului, iar pentru a obtine un produs competitiv, departamentul de marketing trebuie sa adopte o strategie care sa propulseze ideea spre cel mai inalt nivel al importantei si profitabilitatii.

Trecerea de la economia centralizata la o economie bazata pe alte legi si mecanisme impune, intre altele, schimbarea radicala a comportamentelor, atitudinilor, mentalitatilor, metodelor si mijloacelor de actiune.

Firmele trebuie sa faca fata unei concurente interne, dar mai ales externe in continua crestere, si nu au decat doua alternative: adaptarea sau disparitia. Adaptarea presupune modificari esentiale in optica oamenilor si in activitatea agentilor economici, multe dintre acestea necesitand eforturi financiare si umane insemnate. Intre aceste eforturi deosebit de importante sunt cele vizand perfectionarea pregatirii profesionale, adaptarea utilajelor tehnologice, obtinerea unui nivel al calitatii cat mai inalt.

Forta concurentiala a firmelor se bazeaza pe potentialul tehnologic, pe resurse financiare si umane dar mai ales, pe o buna cunoastere a clientilor si satisfacerea la un nivel inalt a cerintelor si a asteptarilor acestora, in aceasta directie, cercetarea de marketing putand sa-si aduca un insemnat aport.

Lansarea pe piata a unui produs care sa castige admiratia consumatorilor prin calitatea sa, dar si printr-un pret mai mic decat cel al concurentei, reflecta ideea fundamentala a politicii firmei noastre.

Concurenta este acerba, iar marca si renumele joaca un rol important, de aceea obiectivul firmei este sa vina in intampinarea unor nevoi reale a oamenilor si sa ofere solutie in rezolvarea acestor nevoi prin lansarea unei game de produse competitive prin calitate si pret, care poate concura cu competitorii nostri, ce predomina piaţa romaneasca.

Consumatorii potentiali a produselor noastre, corturi de voiaj, sunt toti cei care doresc sa achizitioneze corturi de voiaj si accesorii pentru a petrece timpul in mijlocul naturii, fie la munte fie la mare. Gama noastra de produse poate satisface orice nevoie. Produsele se adreseaza tinerilor si familiilor ce doresc sa evadeze din oras, sa petreaca timpul in natura, cu minim de efort, si conditii optime.

Preview document

SC Hannah SA producător și distribuitor de corturi de voiaj - Pagina 1
SC Hannah SA producător și distribuitor de corturi de voiaj - Pagina 2
SC Hannah SA producător și distribuitor de corturi de voiaj - Pagina 3
SC Hannah SA producător și distribuitor de corturi de voiaj - Pagina 4
SC Hannah SA producător și distribuitor de corturi de voiaj - Pagina 5
SC Hannah SA producător și distribuitor de corturi de voiaj - Pagina 6
SC Hannah SA producător și distribuitor de corturi de voiaj - Pagina 7
SC Hannah SA producător și distribuitor de corturi de voiaj - Pagina 8
SC Hannah SA producător și distribuitor de corturi de voiaj - Pagina 9
SC Hannah SA producător și distribuitor de corturi de voiaj - Pagina 10
SC Hannah SA producător și distribuitor de corturi de voiaj - Pagina 11
SC Hannah SA producător și distribuitor de corturi de voiaj - Pagina 12
SC Hannah SA producător și distribuitor de corturi de voiaj - Pagina 13
SC Hannah SA producător și distribuitor de corturi de voiaj - Pagina 14
SC Hannah SA producător și distribuitor de corturi de voiaj - Pagina 15
SC Hannah SA producător și distribuitor de corturi de voiaj - Pagina 16
SC Hannah SA producător și distribuitor de corturi de voiaj - Pagina 17
SC Hannah SA producător și distribuitor de corturi de voiaj - Pagina 18
SC Hannah SA producător și distribuitor de corturi de voiaj - Pagina 19
SC Hannah SA producător și distribuitor de corturi de voiaj - Pagina 20
SC Hannah SA producător și distribuitor de corturi de voiaj - Pagina 21
SC Hannah SA producător și distribuitor de corturi de voiaj - Pagina 22
SC Hannah SA producător și distribuitor de corturi de voiaj - Pagina 23
SC Hannah SA producător și distribuitor de corturi de voiaj - Pagina 24
SC Hannah SA producător și distribuitor de corturi de voiaj - Pagina 25
SC Hannah SA producător și distribuitor de corturi de voiaj - Pagina 26
SC Hannah SA producător și distribuitor de corturi de voiaj - Pagina 27
SC Hannah SA producător și distribuitor de corturi de voiaj - Pagina 28
SC Hannah SA producător și distribuitor de corturi de voiaj - Pagina 29

Conținut arhivă zip

  • SC Hannah SA Producator si Distribuitor de Corturi de Voiaj.doc

Ai nevoie de altceva?