Segmentarea pieții produselor cosmetice din Chișinău

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 38 în total
Cuvinte : 9224
Mărime: 94.12KB (arhivat)
Publicat de: Iulian Ciobotaru
Puncte necesare: 9
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Colesnicov Olga
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE DIN MOLDOVA FACULTATEA “BUSINESS SI ADMINISTRAREA AFACERILOR” SPECIALITATEA MARKETING SI LOGISTICA

Cuprins

  1. INTRODUCERE .3
  2. CAPITOLUL I. PREZENTAREA GENERALĂ A SEGMENTĂRII PIETEI PRODUSELOR COSMETICE
  3. CAPITOLUL II. PREZENTAREA COMPANIEI ORIFLAME IN R.MOLDOVA
  4. CAPITOLUL III. SEGMENTAREA PIETEI ORIFLAME IN R.MOLDOVA
  5. 3.1 Identificarea problemei cercetării
  6. 3.2 Stabilirea obiectivelor, ipotezelor cercetării si a necesarului de informație
  7. 3.3 Definirea colectivității cercetate, a unității de cercetare și a unității de sondaj
  8. 3.4 Stabilirea metodei de colectare a informației
  9. 3.5 Stabilirea coordonatelor spațiale, temporale si modale ale cercetării .
  10. 3.6 Stabilirea mărimii eșantionului și a metodei de eșantionare
  11. 3.7 Chestionarul .
  12. 3.8 Analiza datelor colectate
  13. CONCLUZII ȘI RECOMANDĂRI
  14. BIBLIOGRAFIE

Extras din proiect

INTRODUCERE

Actualitatea temei investigate decurge din însăși importanța segmentării pieței unei companii în condițiile economiai de piață.

În zilele noastre, majoritatea companiilor au renunțat la marketingul de masă în favoarea segmentării pieței și alegerii unuia sau mai multor segmente țintă și a creării unor programe de marketing special destinate acestor segmente.

În ceea ce priveste modalitatea de segmentare a pieței nu există doar o singură modalitate. Comercianții trebuie sa aibă în vedere diferite variabile folosite separate sau în combinație pentru a descoperi modul optim de structurare a pieței.

De cele mai multe ori vînzarea produselor se face prin strategii de segmentare a pieței, adică prin crearea unor argumente publicitare separate pentru segmente separate ale pieței.

Laurel Cutler de la Chrysler Corporation spunea că “nu există viitor pentru produsele care plac un pic la toată lumea, ci numai pentru produsele care plac foarte mult la cineva anume”.

Problematica abordată în cadrul proiectului ține de particularitățile segmentării produselor cosmetice.

Scopul investigației este de a studia criteriile de segmentare a pieței produselor cosmetice și elaborarea unei cercetări de marketing privind segmentarea pieței în cadrul unei companii cosmetice autohtone.

Scopul respectiv este concretizat în următoarele sarcini pe parcursul cercetării:

- Studiul espectelor conceptuale ce țin de segmentarea pieței în general

- Analiza criteriilor de segmentare a pieței produselor cosmetice

- Prezentarea unei companii autohtone de produse cosmetice

- Studiul segmentării pieței companiei respective în Republica Moldova

- Efectuarea unei cercetări de marketing privind segmentarea pieței în cadrul companiei analizate

- Analiza rezultatelor obținute în urma efectuării acestei cercetări

Structura și conținutul proiectului. Proiectul a fost structurat în trei capitole, incluzînd în mod obligatoriu, și alte elemente structurale ca: introducerea, concluziile și recomandările, bibliografia.

În capitolul I- Prezentarea generală a pieței produselor cosmetice- este reliefată necesitatea segmentării pieței pentru o companie; este prezentată industria cosmeticilor și sunt analizate criteriile care stau la baza segmentării pieței produselor cosmetice.

În capitolul II- Prezentarea companiei Oriflame în Moldova- este prezentată compania Oriflame, prin evidențierea istoricului său atît pe plan mondial cît și în Moldova, perspectivele de dezvoltare, gama sortimentală și principiile de activitate.

În capitolul III al proiectului- Segmentarea pieței Oriflame în Moldova- este efectuată o cercetare de marketing privind segmentarea pieței companiei analizate în Moldova. În acest scop, sunt parcurse următoarele etape: identificarea problemei cercetării; stabilirea obiectivelor și ipotezelor cercetării; definirea colectivității cercetate, a unităților de cercetare și a unității de sondaj; stabilirea metodei de colectare a informației; stabilirea coordonatelor spațiale, temporale și modale ale cercetării; stabilirea mărimii eșantionului și a metodei de eșantionare; prezentarea chestionarului; analiza datelor colectate.

Tematica investigației științifice atribuie tezei originalitate și actualitate.

Preview document

Segmentarea pieții produselor cosmetice din Chișinău - Pagina 1
Segmentarea pieții produselor cosmetice din Chișinău - Pagina 2
Segmentarea pieții produselor cosmetice din Chișinău - Pagina 3
Segmentarea pieții produselor cosmetice din Chișinău - Pagina 4
Segmentarea pieții produselor cosmetice din Chișinău - Pagina 5
Segmentarea pieții produselor cosmetice din Chișinău - Pagina 6
Segmentarea pieții produselor cosmetice din Chișinău - Pagina 7
Segmentarea pieții produselor cosmetice din Chișinău - Pagina 8
Segmentarea pieții produselor cosmetice din Chișinău - Pagina 9
Segmentarea pieții produselor cosmetice din Chișinău - Pagina 10
Segmentarea pieții produselor cosmetice din Chișinău - Pagina 11
Segmentarea pieții produselor cosmetice din Chișinău - Pagina 12
Segmentarea pieții produselor cosmetice din Chișinău - Pagina 13
Segmentarea pieții produselor cosmetice din Chișinău - Pagina 14
Segmentarea pieții produselor cosmetice din Chișinău - Pagina 15
Segmentarea pieții produselor cosmetice din Chișinău - Pagina 16
Segmentarea pieții produselor cosmetice din Chișinău - Pagina 17
Segmentarea pieții produselor cosmetice din Chișinău - Pagina 18
Segmentarea pieții produselor cosmetice din Chișinău - Pagina 19
Segmentarea pieții produselor cosmetice din Chișinău - Pagina 20
Segmentarea pieții produselor cosmetice din Chișinău - Pagina 21
Segmentarea pieții produselor cosmetice din Chișinău - Pagina 22
Segmentarea pieții produselor cosmetice din Chișinău - Pagina 23
Segmentarea pieții produselor cosmetice din Chișinău - Pagina 24
Segmentarea pieții produselor cosmetice din Chișinău - Pagina 25
Segmentarea pieții produselor cosmetice din Chișinău - Pagina 26
Segmentarea pieții produselor cosmetice din Chișinău - Pagina 27
Segmentarea pieții produselor cosmetice din Chișinău - Pagina 28
Segmentarea pieții produselor cosmetice din Chișinău - Pagina 29
Segmentarea pieții produselor cosmetice din Chișinău - Pagina 30
Segmentarea pieții produselor cosmetice din Chișinău - Pagina 31
Segmentarea pieții produselor cosmetice din Chișinău - Pagina 32
Segmentarea pieții produselor cosmetice din Chișinău - Pagina 33
Segmentarea pieții produselor cosmetice din Chișinău - Pagina 34
Segmentarea pieții produselor cosmetice din Chișinău - Pagina 35
Segmentarea pieții produselor cosmetice din Chișinău - Pagina 36
Segmentarea pieții produselor cosmetice din Chișinău - Pagina 37
Segmentarea pieții produselor cosmetice din Chișinău - Pagina 38

Conținut arhivă zip

  • Segmentarea Pietii Produselor Cosmetice din Chisinau.doc

Alții au mai descărcat și

Tehnici de vânzare în compania Mediplus

I.INTRODUCERE Sănătatea rămâne pentru toţi cea mai importantă problemă şi în acest domeniu, atâta timp cât se vor înregistra progrese în...

Cercetare Creme Antirid

Prezentul proiect îsi propune sa evalueze capacitatea si potentialul pietei Iasiului pentru produsul crema antirid pentru femei. Datele utilizate...

Adaptarea ofertei la cerere în cadrul companiei Oriflame

INTRODUCERE Frumusețea reprezintă combinația echilibrată, armonioasă și concordantă între formă, culoare, conținut și textură. Există un model al...

Studiu de piață - piața produselor cosmetice

a.1) Aria pietei Datele prezentate in cele ce urmeaza referitoare la piata produselor cosmetice fac referire la teritoriul Romaniei. a.2)...

Studiu de piață pe firma Avon

CAPITOLUL I DESCRIEREA FIRMEI SCURT ISTORIC Avon,compania care a infrumusetat viata a milioane de femei. Cine nu a auzit de Avon?Dar cine ii...

Cremă pentru îngrijirea pielii cu Miere de Manuka

Capitolul 1. Motivația alegerii produsului Am ales să venim pe piață cu un produs nou, un produs care nu se găsește atât de ușor pe piața din...

Studierea Procesului de Segmentare a Pietii

Introducere Firmele din ziua de astazi îsi dau seama ca nu pot sa-i atraga pe toti cumparatorii de pe piata  sau, în orice caz, nu pe toti...

Studiu de caz - Compania Zorile

Introducere Compania „Zorile” este cel mai mare producător de încălțăminte din piele din Moldova și pretinde la titlul de primul brand național...

Ai nevoie de altceva?