Servicii Funerare - Heaven - Cercetare de Marketing

Proiect
9/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 3 fișiere: doc, ppt
Pagini : 35 în total
Cuvinte : 6209
Mărime: 934.02KB (arhivat)
Publicat de: Melinda Soare
Puncte necesare: 9
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Cristian Nistor

Extras din proiect

1.Studiu de piaţă cu privire la cerinţele consumatorilor

Cercetarea este definită ca “o acţiune de analiză sau investigare atentă şi sistematică a unui subiect, pentru a descoperi ceva nou sau pentru a revizui fapte, teorii sau aplicaţii”. Presupune un ansamblu de acţiuni prin care se obţin informaţiile necesare desfăşurării activităţii de marketing, mai ales pentru funcţionarea sistemului informaţional de marketing şi procesul decizional de marketing; informaţiile vizează domenii precum mediul intern şi extern al întreprinderii, piaţa, cererea şi oferta, nevoile şi comportamentul consumatorilor. Titlul cercetarii noastre de marketing este “Aflarea atitudinii consumatorilor de servicii funerare in vederea deschiderii unui cimitir privat in localitatea Iasi”.

2. Definirea problemei decizionale

Firma S.C. Heaven S.R.L., fiind nouă pe piata de servicii funerare doreşte sa lanseze un nou serviciu. Pentru a reuşi în domeniu, o firmă trebuie să fie în permanent preocupată de modul în care îşi satisface clienţii şi de imaginea pe care şi-o face în rândul acestora. Avand in vedere ca in ultima perioada pe piata Iaşului numarul de locuri libere in cimitirele publice a inregistrat o scadere, ne-am gandit la suplimentarea acestor locuri prin deschiderea unui cimitir privat in aceasta localitate. Acest proiect are ca scop cunoasterea atitudinii consumatorilor de servicii funerare in vederea deschiderii unui cimitir privat in Iasi, dar deasemenea si cunoaşterea firmelor axate pe acest domeniu din aceasta localitate.

3. Obiectivele cercetarii

Orientarea unei firme către cerinţele pieţei este o condiţie obligatorie pentru existenţa acesteia cu atât mai mult în actuala conjunctură economică în care dorinţa omenirii spre o viaţă mai bună s-a transformat într-un obiectiv conturat de necesitatea de a soluţiona problemele lumii contemporane.

Principalele obiective urmărite pentru a afla cerinţele consumatorilor sunt:

o Să descoperim consumatorii si viitorii consumatori ai serviciului.

o Să descoperim principalii concurenţi

o Să aflam necesitatea deschiderii unui cimitir privat in Iasi.

o Să descoperim avantajele căutate de consumatori;

o Să descoperim locurile potrivite pentru consumatori pentru promovare;

o Să aflăm preţul optim pentru serviciul nostru;

o Să identificăm piaţa ţintă.

4. Metoda cercetarii

Cercetarea de marketing reprezinta un proces sistematic si obiectiv, generator de informaţii necesare adoptarii deciziilor de marketing. El presupune culegerea, investigarea şi analiza informaţiilor legate de marketingul bunurilor, serviciilor, organizaţiilor, oamenilor, locurilor si ideilor. Astfel rolul cercetarii de marketing este şi de a evalua oportunitaţile de marketing, de a analiza si alege pieţele-obiectiv, de a fundamenta planificarea si realizarea mix-ului de marketing.

Aceasta cercetare isi propune să studieze “atitudinea consumatorilor de servicii funerare in vederea deschiderii unui cimitir privat in Iaşi.”

Aceasta cercetare urmareşte să obţina informaţii despre serviciile funerare, cum ar fi: care este procentajul persoanelor chestionate ce considera că serviciile funerare sunt necesare pentru ele, de unde au obţinut informaţii despre aceste servicii, ce firme sunt cunoscute, etc.

Procesul obţinerii datelor primare are un caracter complex şi se desfasoara in timp. Cea mai utilizata metoda de obţinere a datelor primare este ancheta. Anchetele urmaresc să descrie comportamentul, să cunoască motivele care stau la baza unor acţiuni de marketing, să afle opiniile si preferinţele consumatorilor. Anchetele presupun existenta unui chestionar şi a unui eşantion reprezentativ pentru populatia avută in vedere in cadrul cercetarii.

Pentru elaborarea acestei lucrari s-a folosit, ca şi instrument de cercetare, chestionarul. Chestionarul se compune dintr-un ansamblu de intrebari dar poate conţine si grafice, fotografii, desene, planuri. Este instrumentul cel mai utilizat în cercetarile de marketing, fiind deosebit de flexibil, putând încorpora o mare varietate de întrebări.

Redactarea chestionarului este faza cea mai delicată şi cea mai importantă în realizarea unei anchete prin sondaj, deoarece calitatea chestionarului determină rezultatele cercetării.

Preview document

Servicii Funerare - Heaven - Cercetare de Marketing - Pagina 1
Servicii Funerare - Heaven - Cercetare de Marketing - Pagina 2
Servicii Funerare - Heaven - Cercetare de Marketing - Pagina 3
Servicii Funerare - Heaven - Cercetare de Marketing - Pagina 4
Servicii Funerare - Heaven - Cercetare de Marketing - Pagina 5
Servicii Funerare - Heaven - Cercetare de Marketing - Pagina 6
Servicii Funerare - Heaven - Cercetare de Marketing - Pagina 7
Servicii Funerare - Heaven - Cercetare de Marketing - Pagina 8
Servicii Funerare - Heaven - Cercetare de Marketing - Pagina 9
Servicii Funerare - Heaven - Cercetare de Marketing - Pagina 10
Servicii Funerare - Heaven - Cercetare de Marketing - Pagina 11
Servicii Funerare - Heaven - Cercetare de Marketing - Pagina 12
Servicii Funerare - Heaven - Cercetare de Marketing - Pagina 13
Servicii Funerare - Heaven - Cercetare de Marketing - Pagina 14
Servicii Funerare - Heaven - Cercetare de Marketing - Pagina 15
Servicii Funerare - Heaven - Cercetare de Marketing - Pagina 16
Servicii Funerare - Heaven - Cercetare de Marketing - Pagina 17
Servicii Funerare - Heaven - Cercetare de Marketing - Pagina 18
Servicii Funerare - Heaven - Cercetare de Marketing - Pagina 19
Servicii Funerare - Heaven - Cercetare de Marketing - Pagina 20
Servicii Funerare - Heaven - Cercetare de Marketing - Pagina 21
Servicii Funerare - Heaven - Cercetare de Marketing - Pagina 22
Servicii Funerare - Heaven - Cercetare de Marketing - Pagina 23
Servicii Funerare - Heaven - Cercetare de Marketing - Pagina 24
Servicii Funerare - Heaven - Cercetare de Marketing - Pagina 25
Servicii Funerare - Heaven - Cercetare de Marketing - Pagina 26
Servicii Funerare - Heaven - Cercetare de Marketing - Pagina 27

Conținut arhivă zip

  • Servicii Funerare - Heaven - Cercetare de Marketing
    • cercetare servicii funerare3.doc
    • heaven.ppt
    • mixul de mkt.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza pieței - pompe funebre

Rezumat introductiv Piata serviciilor de pompe funebre este o piata cu potential, putem fi siguri ca întotdeauna va fi nevoie de acest serviciu,...

Plan de afaceri - firmă de servicii funerare Black Tulip

Misiunea firmei: Firma noastra isi propune sa ofere servicii funerare de cea mai buna calitate,la preturi accesibile prin care vom incerca sa...

Proiect Marketing - Pompe Funebre

1. PIAŢA 1.1. IDENTIFICARE S.C. ANUBIS S.R.L. este o firmă înfiinţată în 2006 care oferă servicii funerare profesionale, personalizate şi...

Plan firmă pompe funebre

Situaţiile dificile care inevitabil apar si care le întampină familiile îndurerate au fost imboldul care ne-a determinat să preluam necesitaţile...

Piața - servicii funerare

Introducere Vă prezentăm firma noastră “DANIEL ŞI ANCA”, având în vedere capacitatea noastră de a satisface nevoile fiecărei familii prin...

SC Caritabil SRL

Imaginea firmei – scurt istoric Fişa de identificare: S.C.”CARITABIL”S.R.L. Str.Şt.cel Mare,nr.67, Nr. înregistrare în Registrul...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Ai nevoie de altceva?