Serviciile oferite de banca ProCredit Bank

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 39 în total
Cuvinte : 6505
Mărime: 63.88KB (arhivat)
Publicat de: Aristide Mocanu
Puncte necesare: 7

Extras din proiect

INTRODUCERE

Evolutia domeniului financiar in ultimile decenii a provocat o avalansa mereu crescanda de servicii. In rezultat, piata serviciilor respective a devenit un domeniu foarte dificil de cunoscut, iar evenimentele ce au loc pe aceasta piata, practic, nu pot fi anticipate sau controlate.

Intensificarea concurentei pe piata financiara a condus la diminuarea nivelului rentabilitatii. In aceste conditii, pentru a “supravetui”, bancile s-au vazut nevoite sa-si diversifice gama de produse

ProCredit Bank este singura banca de microfinantare din Romania a carei misiune este sa devina un furnizor de calitate in ceea ce priveste finantarile si serviciile bancare generale pentru micro-intreprinzatori, intreprinderile mici si mijlocii si producatorii agricoli din Romania. Acest obiectiv este realizat prin furnizarea unor servicii exceptionale pentru clienti, prin produse personalizate si o retea nationala.

In activitatea de creditare, ProCredit Bank Romania se axeaza pe finantarea microintreprinzatorilor, intreprinderilor mici si mijlocii, fiind convinsa ca acest sector contribuie esential la dezvoltarea economiei.

ProCredit Bank sprijina afacerile clientilor sai in cel mai eficient mod, la standardele internationale ale bancii. Fiind o banca cu o gama larga de produse si servicii, ProCredit Bank Romania ofera clientilor sai – persoane fizice si juridice – mai multe optiuni de depozite si plasamente în conditii avantajoase.

Acestea reprezintă elemente de materializare a serviciului, mod de punere în practică şi realizarea prestaţiilor.

În capitolul I al lucrării se abordează prezentarea generală a bancii, care cuprinde: scurt istoric, caracteristicile de ansamblu ale bancii, structura organizaţională, baza materială, clienţii bancii precum si concurenţa.

În ceea ce priveşte capitolul II, am făcut o analiză a ofertei bancii, precum şi o analiză a principalelor rezultate economico- financiare respectiv veniturile, costurile şi profiturile pe anii 2004-2006.

Se poate constata că cerinţele crescânde şi tot mai diversificate ale clienţilor au dus la realizarea serviciilor de către un personal competent.

CAPITOLUL I

PREZENTAREA GENERALĂ A BANCII PROCREDIT BANK

1.1 SCURT ISTORIC

În Romania, ProCredit Bank a fost înfiintata în 2002 (mai intai sub numele Banca de Microfinantare MIRO S.A.) si reprezinta rezultatul unui parteneriat intre institutii financiare de renume international, cum ar fi: BERD, IFC - Membra a Grupului Bancii Mondiale, Commerzbank, DEG, ProCredit Holding (companie germana de investitii), si IPC. Aceasta structura unica de actionari asigura stabilitate si un management profesionist bancii, asigurand premisele pentru o evolutie dinamica a ProCredit Bank pe piata romaneasca.

ProCredit Bank este o banca orientata spre dezvoltare, care ofera o gama completa de servicii. Ofera servicii excelente clientilor si o gama larga de produse bancare. In operatiunile de creditare se concentreaza asupra intreprinderilor foarte mici si intreprinderilor mici si mijlocii, deoarece e convinsa ca aceste afaceri creeaza cel mai mare numar de locuri de munca si au o contributie vitala in cadrul economiilor in care opereaza.

Spre deosebire de alte banci, banca nu promoveaza creditele de consum. In schimb se angajajeaza sa puna la dispozitia clientilor nostri produse si servicii bancare in mod responsabil si sa formeze o cultura a economisirii si parteneriate de durata cu acestia.

Actionarii asteapta o rambursare sustinuta a investitiilor, dar nu sunt interesati in principal de maximizarea profitului pe termen scurt. Investeste masiv in instruirea personalului , pentru a crea si a mentine o atmosfera de lucru placuta si eficienta si pentru a furniza servicii prietenoase si competente clientilor bancii.

1.2. STATUTUL SOCIAL

Cresterea competitivitatii dintre banci si dorinta de majorare a cotei de piata conduce la un mediu propice de promovare a produselor si serviciilor intr-un mod care poate induce in eroare deoarece pune accent in primul rand pe beneficii, in timp ce detaliile de baza sunt mai putin explicate. Asemenea comportamente pot pune in pericol reputatia sistemului bancar romanesc si nu in ultimul rand pot avea ca rezultat aparitia unei discrepante intre banci si clientii acestora. ProCredit Bank se implica in sustinerea dezvoltarii sistemului bancar din Romania si in sprijinirea clientilor bancilor in a intelege mai bine care sunt optiunile lor financiare atunci cand se confrunta cu furnizarea unor informatii incomplete.

Strategia de viitor a Bancii ProCredit bank are drept obiectiv atingerea unei cote de piata de 10% (dupa marimea obiectivelor) Printre caile posibile de atingere a acestui obiectiv se numara:achizitia de retele bancare viabile, dezvoltarea retelei proprii, introducerea serviciilor de internet banking si e-commerce pe suportul softului nou aflat in prezent in teste, atragerea de finantare si proiecte de la BERD (pentru finantarea leasingului, credit ipotecar, etc), banci europene, fonduri de investitii si fonduri de pensii. Un element interesant il constituie analiza oportunitatii cotarii actiunilor TLV pe o piata bursiera internationala.

Preview document

Serviciile oferite de banca ProCredit Bank - Pagina 1
Serviciile oferite de banca ProCredit Bank - Pagina 2
Serviciile oferite de banca ProCredit Bank - Pagina 3
Serviciile oferite de banca ProCredit Bank - Pagina 4
Serviciile oferite de banca ProCredit Bank - Pagina 5
Serviciile oferite de banca ProCredit Bank - Pagina 6
Serviciile oferite de banca ProCredit Bank - Pagina 7
Serviciile oferite de banca ProCredit Bank - Pagina 8
Serviciile oferite de banca ProCredit Bank - Pagina 9
Serviciile oferite de banca ProCredit Bank - Pagina 10
Serviciile oferite de banca ProCredit Bank - Pagina 11
Serviciile oferite de banca ProCredit Bank - Pagina 12
Serviciile oferite de banca ProCredit Bank - Pagina 13
Serviciile oferite de banca ProCredit Bank - Pagina 14
Serviciile oferite de banca ProCredit Bank - Pagina 15
Serviciile oferite de banca ProCredit Bank - Pagina 16
Serviciile oferite de banca ProCredit Bank - Pagina 17
Serviciile oferite de banca ProCredit Bank - Pagina 18
Serviciile oferite de banca ProCredit Bank - Pagina 19
Serviciile oferite de banca ProCredit Bank - Pagina 20
Serviciile oferite de banca ProCredit Bank - Pagina 21
Serviciile oferite de banca ProCredit Bank - Pagina 22
Serviciile oferite de banca ProCredit Bank - Pagina 23
Serviciile oferite de banca ProCredit Bank - Pagina 24
Serviciile oferite de banca ProCredit Bank - Pagina 25
Serviciile oferite de banca ProCredit Bank - Pagina 26
Serviciile oferite de banca ProCredit Bank - Pagina 27
Serviciile oferite de banca ProCredit Bank - Pagina 28
Serviciile oferite de banca ProCredit Bank - Pagina 29
Serviciile oferite de banca ProCredit Bank - Pagina 30
Serviciile oferite de banca ProCredit Bank - Pagina 31
Serviciile oferite de banca ProCredit Bank - Pagina 32
Serviciile oferite de banca ProCredit Bank - Pagina 33
Serviciile oferite de banca ProCredit Bank - Pagina 34
Serviciile oferite de banca ProCredit Bank - Pagina 35
Serviciile oferite de banca ProCredit Bank - Pagina 36
Serviciile oferite de banca ProCredit Bank - Pagina 37
Serviciile oferite de banca ProCredit Bank - Pagina 38
Serviciile oferite de banca ProCredit Bank - Pagina 39

Conținut arhivă zip

  • Serviciile Oferite de Banca ProCredit Bank.doc

Alții au mai descărcat și

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Te-ar putea interesa și

Marketingul Serviciilor Financiar-Bancare

INTRODUCERE Această lucrare are la bază analiza marketingul serviciilor bancare Marketingul serviciilor, ca domeniu distinct al marketingului...

Sistemul de Plăți

Cap 1 Aspecte generale privind sistemele de plăți Evoluția monedei a determinat apariția și perfecționarea sistemului de plăți ca un cadru...

Inovația financiară

Capitolul 1.Introducere In ziua de astazi, clientii au devenit mult mai informati despre ce trebuie sa le ofere piata. Necesitatea calitatii...

Prezentarea băncilor Unicredit și Procredit

1. Prezentarea companiilor bancare Unicredit Tiriac Elemente de identitate Nume, statut UniCredit Tiriac Bank este membra a Grupului...

Analiza unui produs bancar - Cardul Maestro și Visa Electron al BRD-GSG

BRD a fost înfiinţată prin hotarârea guvernului în decembrie 1990 şi înmatriculată în februarie 1991 ca societate pe acţiuni, cu capital social...

ProCredit Bank

Capitolul I – Banca ProCredit Bank - generalitãţi 1.1 Scurt istoric În România, ProCredit Bank a fost înfiinţată în Mai 2002 (mai întai sub...

Analiza Comparativă a unui Produs Bancar Oferit Persoanelor Fizice Generat de Operațiunile Pasive ale Băncilor din Sistem

1.Prezentarea bancilor din sistem 1.1Banca Comerciala Romana isi inscrie numele pe lista bancilor comerciale nou create si reorganizate dupa 1989....

Analiza comportamentului etic a angajaților BC Procredit Bank

INTRODUCERE “Un sistem etic nu rezolvă toate problemele practice ale unui om, dar cineva nu poate opta şi acţiona conştient fără un sistem etic...

Ai nevoie de altceva?