Seturi pentru Animale de Companie

Cuprins proiect Cum descarc?

1.Studiu de piata pentru investigarea cerintelor consumatorilor 3pg
2.Problema decizionala 3pg
3.Obiectivele cercetarii 4pg
4.Metoda cercetarii 5pg
4.1.Chestionarul 6pg
4.2.Explicarea intrebarilor 10pg
5.Operationalizarea 10pg
6.Rezultatul cercetarii 11pg
7.Bugetul 14pg


Extras din proiect Cum descarc?

1. Studiu de piata pentru investigarea cerintelor consumatorilor
" Cercetarea de marketing reprezinta culegerea, procesarea si analiza informatiilor asupra unor teme relevante pentru marketing. Ea incepe cu definirea problemei si se incheie cu un raport si recomandari de actiune."
Lehman, Gupta si Stecke
2. Problema decizionala
Problema decizionala existenta in cadrul companiei S.C.THE PUPPYS FUTURE S.A este legata de introducerea pe piata a unui nou produs.
Firma isi propune lansarea unui nou produs cu caracteristici bine definite, principalul scop ar fi cresterea notorietatii companiei si a profitului.
Pentru ca noul produs sa reprezinte un succes comercial, pe langa asigurarea unor performante calitative corespunzatoare, firma producatoare trebuie sa aiba in vedere si aspectele specifice activitatii de marketing. Pentru aceasta este necesara studierea atenta a informatiilor deja existente in legatura cu piata produsului (studiu documentar), precum si efectuarea unor cercetari de marketing prin utilizarea unei metode ca ancheta, folosind instrument al cercetarii chestionarul.
In zilele noastre exista numeroase firme ce se ocupa cu producerea de haine pentru animale de companie. Pe langa diverse magazine care detin obiecte destinate iubitorilor de animale, printre concurenti putem enumera firme precise S.C. PUPPY ANGEL.S.R.L. Novel Design, The Dog Island, etc.
S.C. THE PUPPYS FUTURE S.A isi propune sa aduca pe piata un nou produs ce va incuraja si va trezi curiozitatea iubitorilor de animale de pretutindeni, si anume "SETURI DE IMBRACAMINTE PENTRU CATEI GESTANTI".
Spre deosebire de alte produse realizate pentru anumite colectii de pe piata romaneasca, firma isi propune ca produsul sa fie unic prin design, calitatea si originalitatea seturilor.
Pentru inceput, produsul nostru vizeaza regiunea Bucuresti, propunandu-si cucerirea pietei de pe intreg teritoriul tarii, pentru ca, ulterior sa se extinda si in afara granitelor. Un prim obiectiv al firmei este acela de a oferi clientilor siguranta si credibilitatea ca produsul nostru este unic prin oferirea unui certificat de autenticitate, care pentru unii detinatori de animale constituie o garantie indispensabila.
Principalii nostri cumparatori vor fi in special iubitorii si detinatorii de animale, care au ca scop achizitionarea de produse rare, unicate chiar, fara a fi interesati de pretul acestora, dar si persoane obisnuite care vor cumpara acest produs fiindu-le necesar, fie pentru a le oferi cadou celor dragi.
3. Obiectivele cercetarii
Obiectivele cercetarii deriva din problema de cercetat:
- Cercetarea pietei tinta (potentiali clienti);
- Identificarea perceptiilor cumparatorilor asupra locului de unde prefera sa achizitioneze produsele;
- Identificarea pretului minimum, mediu si maximum acordat de clienti produsului;
- Scopul pentru care achizitioneaza o persoana un astfel de produs;
4. Metoda cercetarii
Metoda de cercetare cuprinde cercetarea exploratorie si cercetarea descriptiva. Din cercetarea exploratorie face parte analiza documentara si analiza calitativa, iar din cercetarea descriptiva: studiul documentar, focus grupul, interviul in profunzime, observarea, ancheta de piata si experimentul.
Ancheta reprezinta o analiza sau investigare a unei populatii date, in vederea obtinerii de raspunsuri precise referitoare la un produs, piata, un fenomen. De regula anchetele nu sunt exhaustive, ci pe baza de sondaj, si utilizeaza drept instrument chestionarul. Anchetele, se pot realiza: telefonic, prin posta, stradal, la domiciliu sau la locul de consum si chiar prin internet/e-mail.
Pentru realizarea proiectului ne-am focalizat asupra anchetei de piata, mai exact asupra chestionarului.
Chestionarul reprezinta instrumentul de culegere a datelor de care depinde reusita cercetarii. La realizarea lui s-a tinut cont de scopul cercetarii de principalele obiective, s-au folosit intrebari deschise, inchise si mixte cat si intrebari de opinie.


Fisiere in arhiva (1):

  • Seturi pentru Animale de Companie.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 6 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!