Sisteme Informationale Manageriale

Extras din proiect Cum descarc?

I. Identificarea beneficiarului proiectului
1.1. Misiunea obiectivele si strategia informationala a firmei
Misiunea sistemului informational are in vedere asigurarea de informatii pertinente tuturor celor care le solicita in vederea optimizarii procesului decizional si intaririi relatiilor cu furnizorii, clientii si celelalte organisme publice si private, ce intra in contact cu firma. Pentru a putea lua o decizie cat mai justa, este necesar sa se procure un volum de informatii care sa satisfaca situatia decizionala. Volumul informatiilor necesar este determinat atat de natura si importanta deciziei, cat si de continuitatea procesului decizional.
Obiectivele sistemului informational
Firma "Kenvelo" a avut si va avea intotdeauna grija ca articolele sale de imbracaminte si incaltaminte sa ofere clientului satisfactie astfel incat acesta sa fie atras de serviciile oferite de magazin si sa fie motivat pentru a dori sa revina.
Obiectivele sistemului informational sunt urmatoarele:
- Informarea managerilor cu privire la activitatile si procesele economice din intreprindere, precum si la interactinea acesteia cu mediul extern;
- Accesul oportun la informatii (multe din informatiile furnizate de MIS pot fi obtinute si prin metode traditionale care necesita eforturi mari de resurse si timp pentru a corespunde cerintelor utilizatorilor, iar uneori sunt furnizate cu intarziere, dar aceste limite sunt inlaturate de MIS);
- Asigurarea informatiilor necesare in cel mai scurt timp posibil de la solicitarea lor;
- Sistemul informational sa fie suficient de flexibil astfel incat sa se adapteze schimbarii cerintelor provocate de conjunctura economica si totodata sa prezinte o securitate maxima;
- Cerintele adresate sistemului informational sa fie indeplinite la un nivel calitativ care sa permita surprinderea oportunitatilor si inlaturarea amenintarilor aduse firmei;
- Functionarea si intretinerea sistemului cu costuri cat mai mici si asigurarea unor beneficii cat mai mari;
- Inlesnirea accesului clientilor la informatiile despre firma, produsele oferite, calitatea si pretul acestora, serviciile prestate si alte informatii care sa creeze o imagine corecta asupra firmei noastre;
- Introducerea noilor tehnologii informationale pentru obtinerea avantajelor competitive.
Strategia informationala a firmei 
Strategia firmei "Kenvelo" este o continua schimbare si de aceea in fiecare zi in magazinele Kenvelo apare cate o idee noua. Hainele si accesoriile Kenvelo raman la un nivel constant al pretului pe care si-l poate permite orice persoana.
Se iau decizii pe termen scurt, mediu si lung privind obiectivele si strategiile magazinului. Aceste decizii sunt nestructurate si se refera la nivelele de referinta ale activitatii intreprinderii: previziunea vanzarilor, a bugetelor, planulului productiei si al resurselor umane. La nivelul conducerii superioare sunt stabilite obiectivele strategice cum ar fi imbunatatirea si promovarea produselor, penetrarea pe noi piete, cat si cele de ordin inferior care fac referire la atingerea unui target lunar, cresterea profitului, cresterea calitatii produselor, atragerea a cator mai multi clienti si sunt analizate modalitatile de rezolvare si de aplicare a strategiilor. In aceste conditii, sistemul informational ofera urmatoarele categorii de informatii:
o informatii despre starea financiara curenta, prognozarea evolutiei viitoare, in vederea angajarii unitatii in investitii de valori mari si pe perioade lungi de timp;
o rentabilitatea desfacerii la intern fata de export;
o informatii despre vanzarile de produse pe zone geografice.
La acest nivel, s-ar dori ca sistemul informational sa puna la dispozitie si alte categorii de informatii:
o informatii despre produsele pe care concurenta le are in fabricatie sau intentioneaza sa le introduca in fabricatie;
o informatii privind noi surse interne sau externe de aprovizionare;
o informatii legate de legislatia privind activitatea de desfacere si masuri de stimulare si sustinere a acesteia (subventii, imprumuturi);
1.2. Scurta descriere a organizarii firmei (structura organizatorica, metoda de conducere folosita, profilul, modul de organizare si desfasurare a activitatii etc.). Descrierea activitatii in cadrul compartimentului supus studiului
KENVELO este o companie internationala cu cea mai mare intindere fata de toate firmele de imbracaminte sport din Europa Centrala.
Istoria ei a inceput in 1989. Unii dintre fondatorii firmei a venit la Praga in anul 1989 si a infiintat o companie numita "Himi's jeans".
Kenvelo era atunci o firma de blugi ce apartinea acestei companii. Linia Kenvelo s-a dezvoltat si a inceput sa includa mai multe genuri de imbracaminte sport ca tricouri, maieuri, etc. 
In anul 1996 firma Himi's jeans si-a schimbat numele in "Kenvelo", iar astazi se numeste "Kenvelo Anywhere".
Kenvelo detine 270 de magazine in 19 tari ale lumii. Noua colectie Kenvelo este lansata de doua ori pe an si reflecta ultimele tendinte in moda a sezonului respectiv: colectia de primavara - vara si colectia de toamna - iarna. Colectia de baza a magazinelor Kenvelo este constant imbogatita de noi elemente. In prezent puteti gasi orice articol de imbracaminte sport accesibil atat tinerilor cat si celor mai in varsta.
In viitor planuiesc sa deschida cat mai multe magazine pentru copii sub denumirea de "Kenvelo Kids" in care se poate gasi o gama variata de accesorii cum ar fi: genti, ceasuri, curele, bijuterii, etc. si de asemenea articole de imbracaminte si incaltaminte pe gustul celor mai rasfatati copii.
Structura organizatorica a firmei este de tip functiune - proces, fiind compusa din patru compartimente: comercial (ce cuprinde marketing si vanzari), casierie, financiar-contabil si magazie.
Fiecare din acest departament este in subordinea unui Director dupa cum urmeaza:
1. Director comercial
Postul: sef departament
a) Relatii: 
- subordonat Directorului General
-are in subordine personalul departamentului comercial
b) Atributii: 
- prezinta oferte pentru desfacerea produselor;
- intocmeste contracte economice de livrare si contracte de comision;
- raspunde de executarea contractelor economice, de livrarea la termen catre beneficiarul extern, cantitativ si calitativ, asigura respectarea disciplinei contractuale;
- tine evidenta obligatiilor contractuale, organizeaza evidenta portofoliului de comenzi;
- propune actiuni de cooperare si forme de comercializare externa;
- urmareste introducerea in fabricatie a comenzilor primite de la firme;
- asigura pregatirea loturilor pentru desfacere, ambalaje, marcari, obtinerea mijloacelor de transport si expediere;
- participa la analize de eficienta a vanzarii, in colaborare cu compartimentul de finante - preturi;
- participa la targuri, expozitii, demonstratii practice, cu produse din fabricatie proprie;
- informeaza conducerea privind desfasurarea activitatii de desfacere;
- coordoneaza, indruma si controleaza modul de desfasurare a actiunii de perfectionare a sistemului informational din cadrul serviciului, asigurand conditiile necesare indeplinirii masurilor stabilite de conducerea societatii;
c) Responsabilitati
Raspunde administrativ, material si penal de respectarea intocmai a atributiilor de serviciu si a prevederilor legale privind desfacerea marfurilor.


Fisiere in arhiva (1):

  • Sisteme Informationale Manageriale.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!