Social Media Marketing

Cuprins proiect Cum descarc?

Imaginea de ansamblu a restaurantului Vatra: 3
1.Analiza mediului de marketing 3
1.1.Mediul intern 3
1.1.1.Terenul 3
1.1.2.Dotarile 4
1.1.3.Cladirea 4
1.1.4.Personalul 4
1.1.5.Tehnologiile 4
1.1.6.Disponibilitati banesti 4
1.2.Mediul extern 5
1.2.1.Micromediul 5
1.2.2.Macromediul 6
2. Analiza SWOT 7
3. Strategia de social media 8
3.1. Obiectiv/e (principal si secundare, SMART) 8
3.2. Campanie/i (notorietate, consideratie, conversie, loializare) 9
3.3. Plan de continut 10
4. Rezultate estimate 11
BIBLIOGRAFIE 12


Extras din proiect Cum descarc?

IMAGINEA DE ANSAMBLU A RESTAURANTULUI VATRA:
Restaurantul Vatra intampina si incanta clientii inca din anul 2001 cu bucataria traditionala romaneasca care este completata placut de un autentic decor transilvanean.
Acesta este situat in inima Bucurestiului, in proximitatea parcului Cismigiu. Restaurantul Vatra le pune clientilor la dispozitie un spatiu potrivit pentru o petrecere, o masa de afaceri sau o cina in doi.
Pe langa produsele oferite de bucataria traditional romaneasca - cu un gust desavarsit, pregatite cu multa daruire - decorul autentic ardelenesc, amabilitatea si buna dispozitie cu care sunt intampinati, acestora le mai sunt puse la dispozitie urmatoarele facilitati: terasa de vara, cina la vatra, crama, si nu in ultimul rand, sala pentru evenimente ce poate gazdui pana la 200 de persoane.
1. ANALIZA MEDIULUI DE MARKETING
1.1. Mediul intern
1.1.1. Terenul
Terenul pe care restaurantul Vatra isi desfasoara activitatea este localizat pe strada Ion Brezoianu, nr. 19, Sector 1 in apropierea parcului Cismigiu. Consider ca este un punct tare deoarece este situat in zona centrala a orasului, acest fapt crescandu-i sansele de a fi observat si vizitat.
1.1.2. Dotarile
De la intrarea in restaurant se pot observa accentele ardelenesti cu mileuri, prosoape traditionale si farfurii pe pereti, tavanele si unii pereti sunt pavate cu caramizi, iar mobilierul este in totalitate din lemn.
1.1.3. Cladirea
Cladirea mentine imaginea bucatariei traditionale romanesti avand si numereoase elemente de design ardelenesc. Inainte de a intra in restaurant avem terasa, dupa intrarea in retaurant vom observa vatra, ce ofera o atmosfera incantatoare, si crama, aceasta fiind destinata numai oaspetilor nefumatori.
1.1.4. Personalul
Oaspetii sunt intampinati in majoritatea timpului de seful de sala, iar in lipsa acestuia, de chelnerul care este in proximitate, acesta urandu-le bun venit.
Chelnerii sunt imbracati in costume de culoare neagra, pantaloni la barbati si fusta la femei.
Personalul restaurantului dau dovada de un simt dezvoltat al ordinii si curateniei, disciplinati, punctuali si mai ales amabili.
In anul 2019 acestia au avut un numar de 40 de angajati, detasat mai mare fata de anul anterior (31).
1.1.5. Tehnologiile
In cazul restaurantului se identifica urmatoarea succesiune de activitati prin care se servesc serviciile catre client:
Intampinarea si invitarea clientului catre masa;
Prezentarea minului si oferirea atentiei exprimata catre acesta;
Primirea comenzii si transmiterea acesteia spre procesare la bucatarie;
Debarasarea;
Intocamirea notei de plata;


Fisiere în arhivă (1):

  • Social Media Marketing.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Bibliografie

1. Guide.ro [online] Restaurant Vatra -  evenimente. Disponibil la adresa <https://restaurante.bucharest-guide.ro/restaurant-vatra-evenimente/> [Accesat pe 7 ianuarie 2021]
2. Vatra.ro [online] Restaurant Vatra -  Despre noi. Disponibil la adresa < https://vatra.ro/despre-noi/> [Accesat pe 6 ianuarie 2021]


Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.


Descarcă acest proiect cu doar 5€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!