Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători - CFR Călători SA București

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 28 în total
Cuvinte : 5728
Mărime: 228.89KB (arhivat)
Publicat de: Raul Ivan
Puncte necesare: 8

Extras din proiect

Rezumat introductiv

Societatea Naţională de Transport Feroviar de Călători “C.F.R. Călători”-S.A., denumită în continuare C.F.R. Călători, cu sediul în municipiul Bucureşti, Bulevardul Dinicu Golescu, nr.38, sectorul 1, înfiinţată prin Hotărârea Guvernului nr. 584/1998, modificată şi completată în mod corespunzător conform reglementărilor prevăzute în H.G. nr.274/22.02.2001 şi H.G. nr.1199/2002 este persoană juridică română, iniţial cu capital integral de stat, având forma juridică de societate comercială pe acţiuni, care îşi desfăşoară activitatea în conformitate cu legislaţia în vigoare şi cu statutul Societăţii Naţionale de Transport Feroviar de Călători.

Societatea Naţională de Transport Feroviar de Călători are în principal, ca obiect de activitate:

- efectuarea transportului feroviar public de călători de lung parcurs în trafic intern şi internaţional;

- efectuarea transportului feroviar în trafic regional şi interregional;

- efectuarea transportului în vagoane specializate de tip militare, penitenciare şi altele asemenea;

- activitate de metrologie şi de transport rutier;

- alte activităţi conexe sau adiacente transportului feroviar public de călători, cum ar fi: producţie industrială, consultanţă, turism intern şi internaţional, prestări de servicii, transport bazat pe alte tehnologii decât cea feroviară, publicitate, reclamă, editare, tipărire şi difuzare, închirieri de mijloace de transport, exploatare comercială a patrimoniului propriu, comerţ, operaţiuni în valută, declararea, depozitarea şi vămuirea expediţiilor de bagaje şi mesagerii, în calitate de comisionar în vamă, orice alte servicii executate pe bază de contracte sau convenţii în numele terţilor, legate direct sau indirect de activitatea C.F.R. Călători.

Urmare prevederilor H.G. nr.1199/2002 obiectul de activitate al C.F.R. Călători se completează cu asigurarea serviciilor financiar-contabile, de control de gestiune, juridice, de organizare a licitaţiilor, a managementului proiectelor finanţate din credite interne sau externe, contractarea şi gestionarea acestor credite pentru societate precum şi pentru alte persoane juridice române sau străine, în condiţiile legii. C.F.R. Călători, potrivit obiectului său de activitate, împreună cu Compania Naţională de Căi Ferate “C.F.R”-S.A. asigură desfăşurarea traficului feroviar de călători în condiţii de siguranţă a circulaţiei, exercitând atribuţiile care-i revin potrivit legii.

CFR Călători este condusă de adunarea generală a acţionarilor, care decide asupra politicii economice a acesteia şi asupra activităţii ei, în conformitate cu mandatul primit de la acţionari.

CFR Călători este administrată de consiliul de administraţie, format din 11 membri aleşi de adunarea generală a acţionarilor pe o perioadă de 4 ani.

Conducerea executivă a CFR Călători este asigurată de directorul general care este şi preşedintele consiliului de administraţie.

Gestiunea CFR Călători este controlată conform reglementărilor legale în vigoare.

Capitolul 1.

Analiza pieţei

1.1 Identificarea pieţei

In fiecare zi, aproximativ 120.000 de oameni calatoresc cu trenul peste tot in tară. Zilnic, in jur de 200.000 de tone de marfuri sunt livrate agentilor economici pe calea ferata. Aceste realitati fac din Caile Ferate Romane a IV-a retea feroviara din Europa din punct de vedere al volumului de trafic.

1.2 Caracterizarea pieţei

Pentru operatorii feroviari romani, siguranta calatorilor si a integritatii marfii reprezinta cea mai importanta preocupare, uneori primand in faţa promptitudinii livrarilor sau a altor parametri de evaluare a calitatii serviciilor de transport. in comparaţie cu mijloacele de transport auto, transportul pe calea ferata s-a dovedit a fi cu mult mai sigur.

Spre exemplu, in perioada 1990-1994, pe calea ferata s-a inregistrat un volum de transport cu 19% mai mare dacat cu mijloacele de transport auto, fara nici un accident mortal. in aceeasi perioada de timp, dar la un volum de transport mai mic, in cazul serviciilor de transport auto s-au inregistrat 344 evenimente rutiere. Pe langa aceasta, datorita sistemelor si modalitatilor de ambalare, manipulare, transport si depozitare, se poate garanta integritatea cantitativa si calitativa a marfurilor pe parcursul intregului circuit de transport. Din aceste motive, unul din principalele obiective ale companiei consta in mentinerea acestui grad ridicat de siguranta a serviciilor de transport. Transportul pe calea ferata este mai ieftin Acest lucru se datorează faptului ca transportul feroviar implica un consum scazut de resurse deficitare cum ar fi energia electrica sau suprafeţele de teren utilizate.

Pe calea ferata consumul de energie este de 6 ori mai mic decat in cazul transporturilor auto si de 3 ori mai mic decat in cazul avioanelor comerciale. In ceea ce priveste utilizarea suprafetelor de teren, din cercetarile efectuate a rezultat faptul ca suprafata de teren ocupată de 500 de km de linie de mare viteza (TGV) este egala cu suprafata totala a unui aeroport, iar o linie de cale ferata dubla ocupa 60% din terenul necesar unui drum rutier cu doua benzi.

Preview document

Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători - CFR Călători SA București - Pagina 1
Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători - CFR Călători SA București - Pagina 2
Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători - CFR Călători SA București - Pagina 3
Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători - CFR Călători SA București - Pagina 4
Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători - CFR Călători SA București - Pagina 5
Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători - CFR Călători SA București - Pagina 6
Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători - CFR Călători SA București - Pagina 7
Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători - CFR Călători SA București - Pagina 8
Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători - CFR Călători SA București - Pagina 9
Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători - CFR Călători SA București - Pagina 10
Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători - CFR Călători SA București - Pagina 11
Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători - CFR Călători SA București - Pagina 12
Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători - CFR Călători SA București - Pagina 13
Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători - CFR Călători SA București - Pagina 14
Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători - CFR Călători SA București - Pagina 15
Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători - CFR Călători SA București - Pagina 16
Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători - CFR Călători SA București - Pagina 17
Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători - CFR Călători SA București - Pagina 18
Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători - CFR Călători SA București - Pagina 19
Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători - CFR Călători SA București - Pagina 20
Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători - CFR Călători SA București - Pagina 21
Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători - CFR Călători SA București - Pagina 22
Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători - CFR Călători SA București - Pagina 23
Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători - CFR Călători SA București - Pagina 24
Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători - CFR Călători SA București - Pagina 25
Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători - CFR Călători SA București - Pagina 26
Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători - CFR Călători SA București - Pagina 27
Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători - CFR Călători SA București - Pagina 28

Conținut arhivă zip

  • Societatea Nationala de Transport Feroviar de Calatori - CFR Calatori SA Bucuresti.doc

Alții au mai descărcat și

Logistica mărfurilor, transportul mărfurilor

I. Transport şi logistică: o viziune de ansamblu Transportul produselor reprezinta una dintre activitatiile esentiale ale distrbutiei fizice,...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Te-ar putea interesa și

Concepte și teorii de evaluare în afaceri - raport de evaluare a SNTFC CFR Călători SA

RAPORT DE EVALUARE S.N.T.F.C. CFR CĂLĂTORI S.A. 1.Client (Beneficiar) S.N.T.F.C. CĂLĂTORI S.A. 2.Executant S.C. DELTA CONSULTING S.R.L.,...

Organizarea și exercitarea auditului legal la Societatea Națională de Transport Feroviar de Călători CFR Călători SA

INTRODUCERE EVOLUŢIA AUDITULUI Practicienii de azi, respectiv auditorii sunt moştenitorii unei profesii cu vechi tradiţii. Începutul profesiei...

Restructurarea și Dezvoltarea Transportului Feroviar

CAPITOLUL I RESTRUCTURAREA SI DEZVOLTAREA TRANSPORTULUI FEROVIAR 1.1 Prezentarea generala a subsistemului de transport feroviar Procesul...

Sistemul de Calitate în Transporturile Feroviare

Implementarea unui sistem al calitatii care sa asigure cadrul european de actiune si integrarea României in sistemul de transport feroviar al...

Studiu asupra Calității Serviciului de Transport Pulic cu Metroul în București

1. Introducere O influenţă puternică şi atotcuprinzătoare în societatea modernă o are transportul. Fie cuprins în activitatea de comerţ fie...

Managementul Sistemului Informațional în Activitatea Contabilă cu Aplicații la Regionala de Transport Feroviar CFR Călători SA București

INTRODUCERE În fiecare zi, aproximativ 120.000 de oameni călătoresc cu trenul peste tot în ţară. Zilnic, în jur de 200.000 de tone de mărfuri sunt...

Diagnostic Economico-Financiar

CAPITOLUL I PREZENTAREA SI POZITIONAREA FIRMEI IN RAMURA DE ACTIVITATE TRANSPORTURILE FEROVIARE Rolul transporturilor în economia naţională...

Comparație între transportul feroviar din România, Franța și Japonia

CAPITOLUL 1. TRANSPORTURI FEROVIARE, PREZENT ŞI TRECUT În secolul XIX, ca urmare a dezvoltării producţiei industriale, nevoile de materii prime şi...

Ai nevoie de altceva?