METODOLOGIE SUMAR EXECUTIV REZULTATE DETALIATE CONCLUZII
METODOLOGIE UNDE CE CUM CAND 24 respondenti din mediul urban, doar femei. Esantionul este reprezentativ urban la nivelul segmentelor de varsta (16-20 ani, 21-30 ani, 31-40 ani, 41-45 ani) Interviurile au fost realizate in municipiul Hunedoara Studiul a fost realizat pentru a determina gradul de utilizare a produselor Milupa, gradul de satisfactie a celor care le folosesc si totodata motive pentru a nu utiliza aceste produse. Interviuri telefonice 13-16 noiembrie 2012 3 METODOLOGIE 4 STRUCTURA ESANTIONULUI Gen: Femei 100% Varsta: 16-20 21-30 31-40 41-50 8,34% 62,5% 25% 4,16% Venit pe gospodarie: <1500 1501-3000 >3000 Refuz 8,34% 16,66% 20,83% 54,17% Educatie: Educatie obligatorie Liceu&Post-liceala Universitar Post-Universitar Compozitia gospodariei: 3 persoane >3 persoane 54,17% 45,83% SUMAR EXECUTIV Acest studiu a fost realizat pentru a determina gradul de utilizare a produselor Milupa, gradul de satisfactie a celor care le folosesc si totodata motive pentru a nu utiliza aceste produse. Analiza a fost realizata prin intermediul apelurilor telefonice, fiind intervievati 24 de consumatori. Din acest studiu a rezultat ca majoritatea intervievatilor folosesc produsele Milupa (91,63%), iar principalul motiv al celor care nu folosesc produse Milupa este acela ca au folosit inca din primele zile ale copilului alte produse, nestiind care sau daca exista vreo diferenta intre aceste produse, s-au bazat doar pe experienta pediatrului. In aceasta privinta se observa ca nici o mamica nu se uita la pret atunci cand vine vorba de alimentatia copilului sau.
Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.
Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.