Cuprins
- METODOLOGIE
- SUMAR EXECUTIV
- REZULTATE DETALIATE
- CONCLUZII
Extras din proiect
METODOLOGIE
UNDE
CE
CUM
CAND
24 respondenți din mediul urban, doar femei.
Esantionul este reprezentativ urban la nivelul segmentelor de varsta (16-20 ani, 21-30 ani, 31-40
ani, 41-45 ani)
Interviurile au fost realizate în municipiul Hunedoara
Studiul a fost realizat pentru a determina gradul de utilizare a produselor Milupa, gradul de satisfacție
a celor care le folosesc și totodată motive pentru a nu utiliza aceste produse.
Interviuri telefonice
13-16 noiembrie 2012
3
METODOLOGIE
4
STRUCTURA ESANTIONULUI
Gen: Femei 100%
Vârsta:
16-20
21-30
31-40
41-50
8,34%
62,5%
25%
4,16%
Venit pe gospodărie: <1500
1501-3000
>3000
Refuz
8,34%
16,66%
20,83%
54,17%
Educație:
Educație obligatorie
Liceu&Post-liceală
Universitar
Post-Universitar
Compoziția gospodăriei: 3 persoane
>3 persoane
54,17%
45,83%
SUMAR EXECUTIV
Acest studiu a fost realizat pentru a determina gradul de utilizare a produselor Milupa, gradul de satisfacție a celor
care le folosesc și totodată motive pentru a nu utiliza aceste produse. Analiza a fost realizată prin intermediul
apelurilor telefonice, fiind intervievați 24 de consumatori.
Din acest studiu a rezultat că majoritatea intervievaților folosesc produsele Milupa (91,63%), iar principalul motiv al
celor care nu folosesc produse Milupa este acela că au folosit încă din primele zile ale copilului alte produse, neștiind
care sau dacă există vreo diferență între aceste produse, s-au bazat doar pe experiența pediatrului. În această
privință se observă că nici o mămică nu se uită la preț atunci când vine vorba de alimentația copilului său.
Preview document
Conținut arhivă zip
- Sondaj Milupa - comportamentul micilor consumatori.pdf