Strategia de Fidelizare a Firmei SC RCS & RDS SRL

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 37 în total
Cuvinte : 9184
Mărime: 61.44KB (arhivat)
Publicat de: Antonela Marian
Puncte necesare: 10

Cuprins

  1. CAPITOLUL I Analiza diagnostic a activitatii desfasurate de S.C. RCS&RDS
  2. I.1 Prezentarea organizatiei
  3. I.2 Analiza diagnostic
  4. I.3 Analiza SWOT
  5. CAPITOLUL II Fundamentarea, elaborarea si implementarea strategiei de fidelizare in cadrul S.C. RCS&RDS S.R.L.
  6. II.1 Domeniul de referinta al fidelizarii
  7. II.2 Grupurile tinta ale fidelizarii
  8. II.3 Modalitatile de fidelizare ale clientilor
  9. II.4 Stabilirea instrumentelor pentru fidelizarea clientilor
  10. II.5 Intensitatea si programarea in timp a fidelizarii
  11. II.6 Rezultate preconizate

Extras din proiect

CAPITOLUL I

Analiza diagnostic a activitatii desfasurate de S.C. RCS&RDS

I.1 Prezentarea generala a societatii RCS&RDS S.A.

I.1.1. Obiectul de activitate

RCS & RDS este o companie modernă, cu o experienţă de 15 ani în furnizarea soluţiilor de telecomunicaţii. Operatorul de telecomunicaţii are 6500 angajaţi şi dispune de un număr de peste 200 puncte de prezenţă la nivelul întregii ţări. RCS & RDS este totodată unul din cei mai importanţi operatori din regiune, furnizând servicii de telecomunicaţii şi în Spania, Italia, Ungaria, Cehia, Slovacia, Croaţia şi Serbia.

RCS & RDS şi-a dezvoltat propria infrastructură de telecomunicaţii pe suport de fibră optică şi acoperă cu servicii de cablu TV, internet, telefonie fixă şi mobilă peste 200 oraşe din ţară. RCS & RDS este lider pe piaţa din România în furnizarea serviciilor de internet şi de televiziune prin cablu şi satelit şi este cel mai mare furnizor alternativ de servicii de telefonie fixă. De asemenea RCS & RDS este singura companie de telecomunicaţii din România care oferă pachete complete, cu 4 servicii: televiziune prin cablu sau satelit Digi TV, internet de mare viteză Digi Net, telefonie fixă Digi Tel şi telefonie mobilă Digi Mobil. Pentru toate pachetele de servicii, compania practică cele mai accesibile tarife de pe piaţă.

România Cable Systems (RCS) a fost înfiintata în 1992, mai târziu este construita o retea de cablu în Chisinau (Moldova), care ulterior va fi vânduta, iar fondurile obtinute au fost folosite pentru achizitii de retele în România. În 1996 se realizeaza consolidarea Grupului RCS si a început extinderea prin noi achizitii. Conform strategiei companiei, de a realiza o extindere regionala. În noiembrie 1998 este initiata achizitia si reconstructia primelor retele de cablu din Budapesta, în prezent S.C. RCS&RDS S.A. fiind al treilea operator CATV.

În perioada decembrie 1999 - ianuarie 2000 sunt achzitionate primele retele de cablu în Slovacia, unde Slovakia Cable Sytems (SCS), detinuta în proportie de 95% de catre S.C. RCS&RDS S.A., este al doilea operator din aceasta tara.

Anul 1998 este un an reprezentativ pentru Grupul RCS, în luna aprilie a fost înfiintata România Data Systems (RDS), compania Grupului specializata în transmisii de date, internet si mai târziu în telefonie fixa, de la 1 ianuarie 2003, momentul liberalizarii pietei telecomunicatiilor din România.

A fost initiat un proiect de construire a unei retele nationale de FO (fibra optica) în lungime de 4200 km care asigura interconectarea oraselor: Bucuresti, Ploiesti, Brasov, Târgu-Mures, Cluj Napoca, Oradea, Arad, Timisoara, Craiova, Sibiu si Alba Iulia si retele stelar metropolitane în câteva zeci de orase.

Combinând infrastructura de FO (fibra optica) de la nivelul oraselor cu reteaua nationala de FO si cu echipamente performante, reteaua RCS&RDS ofera permisele pentru dezvoltarea de servicii si aplicatii pentru era informatiei, investind în realizarea retelei nationale proprii de comunicatii, primele segmente, peste 100 km, fiind operationale înca din anul 2000. La finele anului 2002 reteaua instalata si functionala masura 2000 km, urmând pâna la finele anului 2003 definitivarea proiectului de cei 4200 km, cu o arhitectura inelara cu o redundanta completa.

I.1.2 Conexiunea la internet

Este asigurata printr-o legatura terestra, prin intermediul retelelor de telecomunicatii UUNET, LEVEL(3) si GLOBAL CROSSING. În acest fel este asigurat o conectare la doua dintre cele mai importante backbon-uri mondiale, care repreyinta o garantie a calitatii. Latimea de banda de care se dispune prin aceasta legatura este de 3x155 Mbps.

S.C. RCS&RDS S.A este membra a celor mai importante noduri de interconectare europene: DE-CIX (Frankfurt 727e49h ), AMS-IX (Amsterdam), LINX (Londra), SFINX (Paris), MIX (Milano) si BIX (Budapesta) - unde se face legatura cu peste 200 de retele. Astfel, S.C. RCS&RDS S.A. are legaturi cu unii dintre cei mai mari operatori mondiali si organizatii internationale: Above.net; Tiscali; Colt; British Telecom; RIPE; BBC; Lycos; Belgatom.

Acoperirea nationala se face prin segmentele din reteaua de fibra optica, în prezent sunt filiale în toate cele 41 de judete din România. Comunicatia între aceste orase se realizeaza în prezent atât prin segmente din reteaua proprie de fibra optica, ce leaga Bucuresti de Ploiesti, Brasov, Târgu Mures, Cluj-Napoca, Oradea, Arad, Timisoara, Craiova, Sibiu si Alba Iulia, cât si prin fluxuri închiriate, toate serviciile de telecomunicatii la nivel national vor fi oferite pe aceasta infrastructura independenta.

Servicii de comunicatie oferite

Reteaua nationala de transmisii de date a RCS&RDS permite clientilor realizarea de solutii de comunicatie complexe si complete.

Viteza de comunicatie în reteaua nationala si în retelele metropolitane, inclusiv accesul clientilor în retea, este semnificativ mai mare decât cea a liniilor telefonice. Canalele de comuniatie între orase oferita de RCS&RDS sunt minim garantate (CIR¬comitted information rate). Astfel, utilizatorul are o lungime de banda dedicata exclusiv nevoilor sale de comunicatie.

În plus, largimea de banda disponibila pentru fiecare client este întotdeauna mai mare decât cea prevazuta în contract, permitând satisfacerea unor nevoi suplimentare de banda generate de aplicatiile folosite.Acest lucru este posibil datorita alocarii dinamice a canalelor clientilor, alocare care le permite depasirea benzii minime garantate.

Calitatea conexiunilor nationale oferite permite clientilor sa dezvolte aplicatii client-server, acces on-line pe serverele din sediul central si alte aplicatii care presupun accesul în timp real la informare.

Prin reteaua metropolitana din Bucuresti si, mai departe, prin reteaua nationala asigura accesul la o serie o serie de furnizori de informatie printre care se numara agentii de presa mari cum sunt Reuters sau Mediafax, Bursa de Valori Bucuresti, o serie de dealeri care publica pe Internet informatii utile clientilor lor. S-a reusit ca si în marile orase in care RCS&RDS este prezent sa fie conectati în reteaua nationala de furnizori locali de informare. Reteaua ofera un bun suport nu numai pentru transmisii de date si acces Internet, ci si pentru o serie de aplicatii Internet, Intranet si de continut (web hosting si co-location, portal-uri, videoconferinte, web casting, fax, prin Internet, e-¬leaming).

Preview document

Strategia de Fidelizare a Firmei SC RCS & RDS SRL - Pagina 1
Strategia de Fidelizare a Firmei SC RCS & RDS SRL - Pagina 2
Strategia de Fidelizare a Firmei SC RCS & RDS SRL - Pagina 3
Strategia de Fidelizare a Firmei SC RCS & RDS SRL - Pagina 4
Strategia de Fidelizare a Firmei SC RCS & RDS SRL - Pagina 5
Strategia de Fidelizare a Firmei SC RCS & RDS SRL - Pagina 6
Strategia de Fidelizare a Firmei SC RCS & RDS SRL - Pagina 7
Strategia de Fidelizare a Firmei SC RCS & RDS SRL - Pagina 8
Strategia de Fidelizare a Firmei SC RCS & RDS SRL - Pagina 9
Strategia de Fidelizare a Firmei SC RCS & RDS SRL - Pagina 10
Strategia de Fidelizare a Firmei SC RCS & RDS SRL - Pagina 11
Strategia de Fidelizare a Firmei SC RCS & RDS SRL - Pagina 12
Strategia de Fidelizare a Firmei SC RCS & RDS SRL - Pagina 13
Strategia de Fidelizare a Firmei SC RCS & RDS SRL - Pagina 14
Strategia de Fidelizare a Firmei SC RCS & RDS SRL - Pagina 15
Strategia de Fidelizare a Firmei SC RCS & RDS SRL - Pagina 16
Strategia de Fidelizare a Firmei SC RCS & RDS SRL - Pagina 17
Strategia de Fidelizare a Firmei SC RCS & RDS SRL - Pagina 18
Strategia de Fidelizare a Firmei SC RCS & RDS SRL - Pagina 19
Strategia de Fidelizare a Firmei SC RCS & RDS SRL - Pagina 20
Strategia de Fidelizare a Firmei SC RCS & RDS SRL - Pagina 21
Strategia de Fidelizare a Firmei SC RCS & RDS SRL - Pagina 22
Strategia de Fidelizare a Firmei SC RCS & RDS SRL - Pagina 23
Strategia de Fidelizare a Firmei SC RCS & RDS SRL - Pagina 24
Strategia de Fidelizare a Firmei SC RCS & RDS SRL - Pagina 25
Strategia de Fidelizare a Firmei SC RCS & RDS SRL - Pagina 26
Strategia de Fidelizare a Firmei SC RCS & RDS SRL - Pagina 27
Strategia de Fidelizare a Firmei SC RCS & RDS SRL - Pagina 28
Strategia de Fidelizare a Firmei SC RCS & RDS SRL - Pagina 29
Strategia de Fidelizare a Firmei SC RCS & RDS SRL - Pagina 30
Strategia de Fidelizare a Firmei SC RCS & RDS SRL - Pagina 31
Strategia de Fidelizare a Firmei SC RCS & RDS SRL - Pagina 32
Strategia de Fidelizare a Firmei SC RCS & RDS SRL - Pagina 33
Strategia de Fidelizare a Firmei SC RCS & RDS SRL - Pagina 34
Strategia de Fidelizare a Firmei SC RCS & RDS SRL - Pagina 35
Strategia de Fidelizare a Firmei SC RCS & RDS SRL - Pagina 36
Strategia de Fidelizare a Firmei SC RCS & RDS SRL - Pagina 37

Conținut arhivă zip

  • Strategia de Fidelizare a Firmei SC RCS & RDS SRL.doc

Alții au mai descărcat și

Strategii de fidelizare a clienților - studiu de caz Carrefour

I. Abordarea teoretică a temei 1. Conceptul de fidelizare a clienţilor 1.1. Orientarea spre client – premiza fidelizării clienţilor Marketingul...

Un Client Fidelizat - Un Client Câștigat

ARGUMENT Un client fidelizat – un client câştigat - La prima vedere o afirmaţie axiomatică, dar în realitate o problemă reală şi actuală a...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Ai nevoie de altceva?