Strategia de marketing a companiei AirMoldova

Proiect
7/10 (1 vot)
Ă
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: pptx
Pagini : 15 în total
Mărime: 4.35MB (arhivat)
Publicat de: Ivan M.
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Burbulea Rodica

Extras din proiect

Introducere

Air Moldova reprezintă o echipă de profesioniști care își unesc forțele pentru a se asigura că, învingînd distanța și timpul, îi aduc pe oameni împreună, făcându-i liberi și mobili. Prin urmare, Air Moldova își păstrează statutul de lider național în industria aeriană din Republica Moldova.

Born to Fly Te aducem acasă

1. Date generale despre companie

Compania aeriană Air Moldova este transportatorul național al Republicii Moldova Aceasta a fost creată prin decret prezidențial la 12 ianuarie 1993. Are hub-ul pe Aeroportul International Chisinau și operează 27 destinații cu 5 aeronave. Pe lângă pasageri compania aerienă Air Moldova transportă cargo și poștă. Air Moldova este membru IATA și ICAO. De la începutul funcționării sale, compania a fost orientată spre o integrare pe piața internațională și obținerea celor mai înalte standarde și cerințe în domeniu. În 1999 compania a aderat la programul perfecționării resurselor de management.

2.Politica de produs a companiei

In cazul companiei Air Moldova, produsul de baza este reprezentat de serviciul de

transport pasageri, marfuri si posta, efectuand curse regulate internationale si charter.In functie de distanta parcursa, cursele se clasifica in: curse lung curier (cu distante mai mari de 4.000 km), mediu curier (distante cuprinse intre 2.000 si 4.000 km) si scurt curier (distante mai mici de 2.000 km).

Calatoria cu avioanele Air Moldova poate fi efectuata la cele 2 clase: clasa Bussiness si Economic. Diferenta dintre cele 2 clase consta in confortul oferit si tariful perceput. Tariful unei calatorii la clasa Business este aproape dublu fata de cel de la clasa economic.

3.Elementele fizice

Facilitatile fizice, reprezentate de ambianta si de echipamentele utilizate, au un rol determinanat in crearea si prestarea serviciilor, intrucat serviciile aeriene se bazeaza intr-o proportie mai mare pe echipamente.

Ambianta din cadrul companiei este una placuta, profesionala, astfel incat sa inspire incredere si siguranta clientului. De asemenea, la bordul avionului, insotitorii de zbor au sarcina de a crea un climat favorabil zborului si de a se asigura de buna functionare a procedurilor.

Echipamentele, cum am mai spus anterior, au fost modernizate, astfel compania Air Moldova detine cele mai performante aeronave care sa asigure calitatea ridicata a serviciilor.

4.Personalul

Personalul este reprezentat de persoanele din cadrul departamentului de Vanzari si Ticketing si de insotitori de zbor. Personalul de contact este atent selectionat si instruit deoarece actiunile sale poate influenta atat negativ cat si pozitiv parerea clientului privind calitatea serviciilor. Pentru siguranta optima, servicii profesionale si un sistem de operare eficient, este foarte important ca personalul sa fie calificat, bine pregatit si motivat. Agentii de vanzari au ca atributii asigurarea sprijinului necesar pasagerilor pentru calatorie, fie la sediile agentiilor Air Moldova, fie in cadrul Call Center-ului.

Sarcinile lor includ efectuarea rezervarilor, schimbarea sau anularea acestora, alocarea locurilor, oferirea de raspunsuri la intrebari despre orarul de zbor, tarife si administrarea platilor.

Conținut arhivă zip

  • Strategia de marketing a companiei AirMoldova.pptx

Alții au mai descărcat și

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Ai nevoie de altceva?