Strategia de marketing a companiei AirMoldova

Extras din proiect Cum descarc?

Introducere 
Air Moldova reprezinta o echipa de profesionisti care isi unesc fortele pentru a se asigura ca, invingind distanta si timpul, ii aduc pe oameni impreuna, facandu-i liberi si mobili. Prin urmare, Air Moldova isi pastreaza statutul de lider national in industria aeriana din Republica Moldova. 
Born to Fly Te aducem acasa
1. Date generale despre companie
Compania aeriana Air Moldova este transportatorul national al Republicii Moldova Aceasta a fost creata prin decret prezidential la 12 ianuarie 1993. Are hub-ul pe Aeroportul International Chisinau si opereaza 27 destinatii cu 5 aeronave. Pe langa pasageri compania aeriena Air Moldova transporta cargo si posta. Air Moldova este membru IATA si ICAO. De la inceputul functionarii sale, compania a fost orientata spre o integrare pe piata internationala si obtinerea celor mai inalte standarde si cerinte in domeniu. In 1999 compania a aderat la programul perfectionarii resurselor de management.
2.Politica de produs a companiei 
In cazul companiei Air Moldova, produsul de baza este reprezentat de serviciul de 
transport pasageri, marfuri si posta, efectuand curse regulate internationale si charter.In functie de distanta parcursa, cursele se clasifica in: curse lung curier (cu distante mai mari de 4.000 km), mediu curier (distante cuprinse intre 2.000 si 4.000 km) si scurt curier (distante mai mici de 2.000 km). 
Calatoria cu avioanele Air Moldova poate fi efectuata la cele 2 clase: clasa Bussiness si Economic. Diferenta dintre cele 2 clase consta in confortul oferit si tariful perceput. Tariful unei calatorii la clasa Business este aproape dublu fata de cel de la clasa economic. 
3.Elementele fizice
Facilitatile fizice, reprezentate de ambianta si de echipamentele utilizate, au un rol determinanat in crearea si prestarea serviciilor, intrucat serviciile aeriene se bazeaza intr-o proportie mai mare pe echipamente. 
Ambianta din cadrul companiei este una placuta, profesionala, astfel incat sa inspire incredere si siguranta clientului. De asemenea, la bordul avionului, insotitorii de zbor au sarcina de a crea un climat favorabil zborului si de a se asigura de buna functionare a procedurilor. 
Echipamentele, cum am mai spus anterior, au fost modernizate, astfel compania Air Moldova detine cele mai performante aeronave care sa asigure calitatea ridicata a serviciilor. 
4.Personalul 
Personalul este reprezentat de persoanele din cadrul departamentului de Vanzari si Ticketing si de insotitori de zbor. Personalul de contact este atent selectionat si instruit deoarece actiunile sale poate influenta atat negativ cat si pozitiv parerea clientului privind calitatea serviciilor. Pentru siguranta optima, servicii profesionale si un sistem de operare eficient, este foarte important ca personalul sa fie calificat, bine pregatit si motivat. Agentii de vanzari au ca atributii asigurarea sprijinului necesar pasagerilor pentru calatorie, fie la sediile agentiilor Air Moldova, fie in cadrul Call Center-ului. 
Sarcinile lor includ efectuarea rezervarilor, schimbarea sau anularea acestora, alocarea locurilor, oferirea de raspunsuri la intrebari despre orarul de zbor, tarife si administrarea platilor.


Fisiere în arhivă (1):

  • Strategia de marketing a companiei AirMoldova.pptx

Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.


Descarcă acest proiect cu doar 5€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!