Strategia de promovare a Facultății EAM

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 12 în total
Cuvinte : 2464
Mărime: 80.78KB (arhivat)
Publicat de: Vasile Chiriță
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Raluca Ladaru
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE- FACULTATEA DE ECONOMIE AGROALIMENTARA SI A MEDIULUI

Extras din proiect

Nr de facultati de stiinte economice din programul de studiu

Scop si misiune Programul de studii de licență în „Economie Agroalimentară și a Mediului”, prin dimensiunea sa didactică și științifică, își propune să pregătească economiști de valoare în domeniul agroalimentar și protecția mediului, orientați temeinic spre activitatea practică precum și în activitatea din domeniul învățământului și al cercetării științifice.

Disciplinele studiate in acest program de studiu 1. Economie și politică agrară

2. Burse de mărfuri agroalimentare

3. Managementul întreprinderilor

agroalimentare

4. Amenajarea turistică a teritoriului

5. Managementul relațiilor cu clienții

6. Tehnologi agricole contemporane

7. Calitatea și procesarea produselor agricole 9. Dezvoltare regională și rurală

10. Integrare agroalimentară

11. Agromarketing

12. Ecomarketing

13. Analiză economico-financiară

14. Marketing

15. Managementul mediului

16. Asigurări în agricultură

Competentele programului de studiu Absolvenții acestei specializări sunt solicitați să lucreze într-o varietate largă de locuri de muncă:

• consultanță economică agroalimentară;

• economist în cadrul Direcțiilor Generale pentru Agricultură și Dezvoltare Rurală din România;

• economist și referent de specialitate în cadrul Oficiilor Județene de Consultanță Agricolă;

• economist în întreprinderi de industrie alimentară din România și țările din Uniunea Europeană;

• economist în cadrul firmelor care comercializează produse agricole și/sau alimentare;

• specialist în cadrul firmelor de asigurări în domeniul agricol;

• referent de specialitate pentru Garda de Mediu;

• responsabil de proiecte de dezvoltare rurală, proiecte agroalimentare și de mediu în cadrul Agențiilor Zonale și Regionale de Protecția Mediului din țară și U.E.;

cadru didactic în învățământul preuniversitar

Modalitati de admitere Dosar

Taxa de scolarizare 1500

Facultatea de economie agroalimentara

Denumirea universitatii Universitatea Alexandru Ioan Cuza

Statut De stat

Anul infintarii 1962

Nr de studenti 400

Nr de facultati 16

Nr de facultati de stiinte economice din programul de studiu 8

Scop si misiune • Formarea de specialisti cu o viziune larga si un profil amplu de cunostinte si cu o anumita specializare pentru a activa eficient in sectorul agroalimentar, precum si in domenii conexe.

• Formarea de economisti in specializarea Economie agroalimentara care vor putea ocupa posturi deosebite, in ramuri economice variate, intrucat pe perioada studiilor vor dobandi cunostinte fundamentale si cunostinte de specialitate care le vor conferi competenta necesara pentru a desfasura, cu succes, activitati competitive.

• Pregătirea de specialişti in domeniul economiei mediului, capabili sa dezvolte activitati specifice de cercetare si aplicare a cunostintelor dobandite.

OBIECTIVE

• Asigurarea calitatii maxime in predarea cursurilor si susţinerea seminariilor.

• Organizarea de cercetari stiintifice necesare in procesul amplu de formare si educare economica.

• Asigurarea unui climat modern de transmitere a informatiilor si cunostintelor catre studenţii.

• Atragerea spre colaborare a unor specialisti consacrati pentru prezentarea de prelegeri, experiente practice si studii de caz din domeniul de studiu.

• Focalizarea pe instruirea performanta in domenii ca: management, marketing, analiza economico-financiara, administrarea afacerilor, audit de mediu, proiecte de dezvoltare rurala.

Preview document

Strategia de promovare a Facultății EAM - Pagina 1
Strategia de promovare a Facultății EAM - Pagina 2
Strategia de promovare a Facultății EAM - Pagina 3
Strategia de promovare a Facultății EAM - Pagina 4
Strategia de promovare a Facultății EAM - Pagina 5
Strategia de promovare a Facultății EAM - Pagina 6
Strategia de promovare a Facultății EAM - Pagina 7
Strategia de promovare a Facultății EAM - Pagina 8
Strategia de promovare a Facultății EAM - Pagina 9
Strategia de promovare a Facultății EAM - Pagina 10
Strategia de promovare a Facultății EAM - Pagina 11
Strategia de promovare a Facultății EAM - Pagina 12

Conținut arhivă zip

  • Strategia de Promovare a Facultatii EAM.docx

Alții au mai descărcat și

Promovarea Facultății de Economie Agroalimentară și a Mediului

Capitolul I : Macromediul Oferta educaţională a Universităţilor : 1. Universitatea ’’Dunărea de Jos’’ Galați -Înfiinţată în anul : 1974....

Strategia de promovare a facultății de economie agroalimentară și a mediului

CAPITOLUL I - MACROMEDIUL Universitatile de stat, cu profil economic, din Romania sunt in numar destul de mare, insa, doar cateva dintre ele au...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Te-ar putea interesa și

Strategia de promovare a Facultății de Economie Agroalimentară și a Mediului

EAM=VIITOR Facultatea de Economie Agroalimentară și a Mediului din cadrul Academiei de Studii Economice din București se încadrează în domeniul...

Strategia de Marketing a Facultății de Economie Agroalimentară și a Mediului

Strategia de marketing a Facultății de Economie Agroalimentară și a Mediului (EAM) Facultatea de Economie Agroalimentară și a Mediului (EAM) este...

Strategia de promovare a facultății de economie agroalimentară și a mediului

CAPITOLUL I - MACROMEDIUL Universitatile de stat, cu profil economic, din Romania sunt in numar destul de mare, insa, doar cateva dintre ele au...

Ai nevoie de altceva?