Strategii de marketing în cadrdul firmei Kaufland România

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 32 în total
Cuvinte : 7754
Mărime: 242.79KB (arhivat)
Publicat de: Cristina T.
Puncte necesare: 9
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Natalia Manea

Cuprins

  1. 1. Aspecte teoretice privind mixul de marketing și strategia de marketing ...3
  2. 1.1. Mixul de marketing 4
  3. 1.2. Strategia de marketing 5
  4. 2. Strategii de marketing in cadrul firmei Kaufland 6
  5. 2.1. Prezentare companie ...7
  6. 2.2 Strategii de segmentare a pieței ...8
  7. 2.3. Strategii competitive ..9
  8. 2.4. Analiza de portofoliu 10
  9. 2.5. Strategii de poziționare .11
  10. 2.6. Politica si strategiile de produs .12
  11. 2.7. Politica si strategiile de pret ..13
  12. 2.8. Politica si strategiile distributie 14
  13. 2.9. Politica si strategiile promovare ...15
  14. 3. Analiza mediului de marketing - analiza SWOT ...16
  15. 3.1. Analiza mediului intern 18
  16. 3.2. Analiza mediului extern 21
  17. 3.2.1. Micromendiu .23
  18. 3.2.2. Macromediu ..25
  19. 3.3. Matricea SWOT ...29
  20. Concluzii 30
  21. Bibliografie 32

Extras din proiect

1. Aspecte teoretice privind mixul de marketing și strategia de marketing

Mixul de marketing se poate defini ca si setul de instrumente utilizate pentru a atinge obiectivele de marketing.

Strategia de produs reprezinta una din cele 4 componente de baza ale strategiei de marketing, alaturi de strategia de pret, strategia de promovare si cea de distributie.

Rolul ei este esential, deoarece de ea depind in buna masura cifra de afaceri, cota de piata si profitabilitatea firmei.

Cei implicați în marketing operațional, care este partea finală a procesului de dezvoltare a unei strategii de marketing, știu cât de dificil este de a optimiza toate resursele pentru a obține rezultate concrete, pentru a face cunoscuta marca sau pentru a vinde un anumit produs sau serviciu.

Exista insa si situatii in care celelalte componente ale mix-ului de marketing sunt predominante. Un astfel de exemplu este cel in care organizatia actioneaza conform unei strategii axate pe competitia bazata pe pret. In acest caz, toate celelalte componente ale mix-ului de marketing sunt proiectate astfel incat sa sustina aceasta strategie. In cazul in care firma nu concureaza pe baza de pret, politicile bazate pe produs, distributie si / sau promovare joaca rolul primordial.

1.1. Mixul de marketing

Pentru construirea unui mix de marketing adecvat și eficient, firmele trebuie să aibă în vedere următoarele aspecte:

Niciodată nu trebuie acționat asupra pieței și al mediului cu ajutorul unui singur mijloc sau instrument, ci cu o multitudine de mijloace și instrumente care, în fapt constituie componentele sau elementele mixului de marketing;

Gradul de integrare a mijloacelor, metodelor și instrumentelor folosite trebuie să fie ridicat. Utilizarea acestora într-un mod izolat, fără o relație de interdependență, reduce drastic eficiența mixului;

Alocarea de resurse și investițiile va ține seama de specificul, mărimea și puterea firmei și se va concentra pe distribuția corectă și judicioasă pe toate elementele mixului de marketing. Numai printr-o dozare judicioasă a resurselor (materiale, financiare și umane) pe fiecare element al mixului de marketing, firmele pot evita consumul excesiv de resurse.

O economie modernă, competitivă, capabilă să se adapteze cerințelor actuale ale globalizării nu este de conceput fără existența marketingului.

Marketingul modern este considerat astăzi factorul esențial al succesului unei organizații acesta fiind indispensabil în dezvoltarea organizației din punct de vedere economico-socială. Marketingul modern este un instrument de bază în atingerea marilor performanțe, dar și în evitarea riscului.

Concept esențial al teoriei moderne a marketingului, mixul de marketing reprezintă "ansamblul de instrumente tactice de marketing controlabile pe care firma le combină cu scopul de a produce pe piața țintă reacția dorită .

Bibliografie

1. https://smarters.ro/grow/politica-de-produs/

2. Baker, M.J., 1996. Marketing. București: Editura S.C. Știința și Tehnica S.A

3. https://cariere.kaufland.ro/profesionisti/introducere.html

4. https://www.forbes.ro/articles/brandvoice-kaufland-71749

5. Vasilache, A., 2012. Romcard: Valoarea tranzactiilor online a crescut cu 24% pana la circa 160 milioane euro in 2011. Hotnews. [online] 11 ianuarie. Disponibil la: [Accesat iunie 2012]

6. Kotler Ph. si Keller Kevin Lane - Managementul marketingului Editura Teora,Bucuresti 1997

7. https://antreprenoriat101.ro/segmentarea-pietei-definitie-tipuri-exemple/

8. https://businessjargons.com/competitive-strategy.html

9. https://www.economica.net/strategia-kaufland-romania-comertul-online-este-deosebit-de-important-pentru-noi_120101.html

10. Belu, M., 2004. Strategii de distribuție în spațiul european. București: Editura ASE

11. https://www.stiucum.com/marketing/marketing-general/Politica-de-pret22338.php

12. Vasilache, A., 2012. Romcard: Valoarea tranzactiilor online a crescut cu 24% pana la circa 160 milioane euro in 2011. Hotnews. [online] 11 ianuarie. Disponibil la: [Accesat iunie 2012]

13. https://www.mbaskool.com/brandguide/lifestyle-and-retail/4643-kaufland.html

Preview document

Strategii de marketing în cadrdul firmei Kaufland România - Pagina 1
Strategii de marketing în cadrdul firmei Kaufland România - Pagina 2
Strategii de marketing în cadrdul firmei Kaufland România - Pagina 3
Strategii de marketing în cadrdul firmei Kaufland România - Pagina 4
Strategii de marketing în cadrdul firmei Kaufland România - Pagina 5
Strategii de marketing în cadrdul firmei Kaufland România - Pagina 6
Strategii de marketing în cadrdul firmei Kaufland România - Pagina 7
Strategii de marketing în cadrdul firmei Kaufland România - Pagina 8
Strategii de marketing în cadrdul firmei Kaufland România - Pagina 9
Strategii de marketing în cadrdul firmei Kaufland România - Pagina 10
Strategii de marketing în cadrdul firmei Kaufland România - Pagina 11
Strategii de marketing în cadrdul firmei Kaufland România - Pagina 12
Strategii de marketing în cadrdul firmei Kaufland România - Pagina 13
Strategii de marketing în cadrdul firmei Kaufland România - Pagina 14
Strategii de marketing în cadrdul firmei Kaufland România - Pagina 15
Strategii de marketing în cadrdul firmei Kaufland România - Pagina 16
Strategii de marketing în cadrdul firmei Kaufland România - Pagina 17
Strategii de marketing în cadrdul firmei Kaufland România - Pagina 18
Strategii de marketing în cadrdul firmei Kaufland România - Pagina 19
Strategii de marketing în cadrdul firmei Kaufland România - Pagina 20
Strategii de marketing în cadrdul firmei Kaufland România - Pagina 21
Strategii de marketing în cadrdul firmei Kaufland România - Pagina 22
Strategii de marketing în cadrdul firmei Kaufland România - Pagina 23
Strategii de marketing în cadrdul firmei Kaufland România - Pagina 24
Strategii de marketing în cadrdul firmei Kaufland România - Pagina 25
Strategii de marketing în cadrdul firmei Kaufland România - Pagina 26
Strategii de marketing în cadrdul firmei Kaufland România - Pagina 27
Strategii de marketing în cadrdul firmei Kaufland România - Pagina 28
Strategii de marketing în cadrdul firmei Kaufland România - Pagina 29
Strategii de marketing în cadrdul firmei Kaufland România - Pagina 30
Strategii de marketing în cadrdul firmei Kaufland România - Pagina 31
Strategii de marketing în cadrdul firmei Kaufland România - Pagina 32

Conținut arhivă zip

  • Strategii de marketing in cardul firmei Kaufland Romania.docx

Alții au mai descărcat și

Analiza Activității de Marketing a Unei Firme

Introducere Marketingul semnifică o nouă imagine a orientării, organizării și desfășurării unei activități economice. Orice activitate economică...

Proiect de practică - Kaufland

CAP I. PREZENTAREA ORGANIZATIEI Concernul Kaufland este una dintre firmele de retail de succes din Germania. Kaufland este reprezentat de 600 de...

Strategii ale mixului de marketing în cadrul firmei Milka

1.1. Aspecte teoretice privind mixul de marketing În accepțiunea generala, marketingul reprezinta "stiinta si arta de a convinge clientii sa...

Studiu privind influența tehnicilor promoționale asupra vânzărilor Hipermarketului Kaufland

INTRODUCERE În această lucrare mi-am propus să evidenţiez importanţa pe care o au tehnicile promoţionale asupra comportamentului de cumpărare al...

Analiza comparativă dintre Mega Image și Kaufland

Prezentarea Firmelor Scurt istoric. 1.Mega Image Fondata in 1995, Mega Image este una dintre primele retele de supermarketuri aparute pe piata...

Distribuția prin Supermarket

Cuvânt înainte Prezentarea lucrarii se adreseaza atat studentilor,cu precadere celor de la „Facultatea de marketing”,cat si masteranzilor...

Plan de marketing Metro Cash Carry Suceava

INTRODUCERE Despre METRO CASH & CARRY Compania METRO a fost fondata in anul 1964 in Muhlreim Ruhr Germania de catre Otto Beisheim acesta...

Analiza Mixului de Marketing la Kaufland

Cap. 1 Prezentarea generală a magazinului 1.1. Scurt istoric 1930 Josef Schwarz debutează ca asociat al firmei Südfrüchte Großhandlung Lidl &...

Ai nevoie de altceva?