Strategii de marketing în cadrdul firmei Kaufland România

Cuprins proiect Cum descarc?

1. Aspecte teoretice privind mixul de marketing si strategia de marketing ...3
1.1. Mixul de marketing 4
1.2. Strategia de marketing 5
2. Strategii de marketing in cadrul firmei Kaufland 6
2.1. Prezentare companie ...7
2.2 Strategii de segmentare a pietei ...8
2.3. Strategii competitive ..9
2.4. Analiza de portofoliu 10
2.5. Strategii de pozitionare .11
2.6. Politica si strategiile de produs .12
2.7. Politica si strategiile de pret ..13
2.8. Politica si strategiile distributie 14
2.9. Politica si strategiile promovare ...15
3. Analiza mediului de marketing -  analiza SWOT ...16
3.1. Analiza mediului intern 18
3.2. Analiza mediului extern 21
3.2.1. Micromendiu .23
3.2.2. Macromediu ..25
3.3. Matricea SWOT ...29
Concluzii 30
Bibliografie 32


Extras din proiect Cum descarc?

1. Aspecte teoretice privind mixul de marketing si strategia de marketing
Mixul de marketing se poate defini ca si setul de instrumente utilizate pentru a atinge obiectivele de marketing.
Strategia de produs reprezinta una din cele 4 componente de baza ale strategiei de marketing, alaturi de strategia de pret, strategia de promovare si cea de distributie.
Rolul ei este esential, deoarece de ea depind in buna masura cifra de afaceri, cota de piata si profitabilitatea firmei.
Cei implicati in marketing operational, care este partea finala a procesului de dezvoltare a unei strategii de marketing, stiu cat de dificil este de a optimiza toate resursele pentru a obtine rezultate concrete, pentru a face cunoscuta marca sau pentru a vinde un anumit produs sau serviciu.
Exista insa si situatii in care celelalte componente ale mix-ului de marketing sunt predominante. Un astfel de exemplu este cel in care organizatia actioneaza conform unei strategii axate pe competitia bazata pe pret. In acest caz, toate celelalte componente ale mix-ului de marketing sunt proiectate astfel incat sa sustina aceasta strategie. In cazul in care firma nu concureaza pe baza de pret, politicile bazate pe produs, distributie si / sau promovare joaca rolul primordial.
1.1. Mixul de marketing
Pentru construirea unui mix de marketing adecvat si eficient, firmele trebuie sa aiba in vedere urmatoarele aspecte:
Niciodata nu trebuie actionat asupra pietei si al mediului cu ajutorul unui singur mijloc sau instrument, ci cu o multitudine de mijloace si instrumente care, in fapt constituie componentele sau elementele mixului de marketing;
Gradul de integrare a mijloacelor, metodelor si instrumentelor folosite trebuie sa fie ridicat. Utilizarea acestora intr-un mod izolat, fara o relatie de interdependenta, reduce drastic eficienta mixului;
Alocarea de resurse si investitiile va tine seama de specificul, marimea si puterea firmei si se va concentra pe distributia corecta si judicioasa pe toate elementele mixului de marketing. Numai printr-o dozare judicioasa a resurselor (materiale, financiare si umane) pe fiecare element al mixului de marketing, firmele pot evita consumul excesiv de resurse.
O economie moderna, competitiva, capabila sa se adapteze cerintelor actuale ale globalizarii nu este de conceput fara existenta marketingului.
Marketingul modern este considerat astazi factorul esential al succesului unei organizatii acesta fiind indispensabil in dezvoltarea organizatiei din punct de vedere economico-sociala. Marketingul modern este un instrument de baza in atingerea marilor performante, dar si in evitarea riscului.
Concept esential al teoriei moderne a marketingului, mixul de marketing reprezinta "ansamblul de instrumente tactice de marketing controlabile pe care firma le combina cu scopul de a produce pe piata tinta reactia dorita .


Fisiere în arhivă (1):

  • Strategii de marketing in cardul firmei Kaufland Romania.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Bibliografie

1. https://smarters.ro/grow/politica-de-produs/
2. Baker, M.J., 1996. Marketing. Bucuresti: Editura S.C. Stiinta si Tehnica S.A
3. https://cariere.kaufland.ro/profesionisti/introducere.html
4. https://www.forbes.ro/articles/brandvoice-kaufland-71749
5. Vasilache, A., 2012. Romcard: Valoarea tranzactiilor online a crescut cu 24% pana la circa 160 milioane euro in 2011. Hotnews. [online] 11 ianuarie. Disponibil la: [Accesat iunie 2012]
6. Kotler Ph. si Keller Kevin Lane - Managementul marketingului Editura Teora,Bucuresti 1997
7. https://antreprenoriat101.ro/segmentarea-pietei-definitie-tipuri-exemple/
8. https://businessjargons.com/competitive-strategy.html
9. https://www.economica.net/strategia-kaufland-romania-comertul-online-este-deosebit-de-important-pentru-noi_120101.html
10. Belu, M., 2004. Strategii de distributie in spatiul european. Bucuresti: Editura ASE
11. https://www.stiucum.com/marketing/marketing-general/Politica-de-pret22338.php
12. Vasilache, A., 2012. Romcard: Valoarea tranzactiilor online a crescut cu 24% pana la circa 160 milioane euro in 2011. Hotnews. [online] 11 ianuarie. Disponibil la: [Accesat iunie 2012]
13. https://www.mbaskool.com/brandguide/lifestyle-and-retail/4643-kaufland.html


Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.


Descarcă acest proiect cu doar 5€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!