Strategii de Marketing pe Piața Produselor de Panificație

Proiect
8/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: doc
Pagini : 30 în total
Cuvinte : 7502
Mărime: 46.32KB (arhivat)
Publicat de: Paula Alma Milea
Puncte necesare: 7
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Neacsu Andreea
Universitatea Transilvania din Braşov Facultatea de Ştiinţe Economice şi Administrarea Afacerilor Politici şi Strategii de marketing

Extras din proiect

Cap 1. Prezentarea firmelor S.C. Vel Pitar S.A. și S.C. Boromir Prod

1.1. Prezentarea firmei S.C. Vel Pitar S.A.

Grupul Vel Pitar este liderul pieţei româneşti de produse de panificaţie şi un producător important în domeniul producţiei şi distribuţiei de biscuiţi, napolitane, specialităţi de cofetărie şi patiserie.

Povestea grupului începe în anii 1999-2001, în momentul în care fondul de investiții Broadhurst Investments Limited, administrat în România de către New Century Holdings (NCH), achiziționează două mari companii de morărit și panificație, Mopariv Râmnicu Vâlcea și Berceni București. În 2000 Mopariv Vâlcea cumpără Panegrano Cluj.

În decembrie 2001 se formează S.C. Vel Pitar S.A., prin fuziunea celor patru fabrici din industria de morărit şi panificaţie cumpărate de Broadhurst. Sediul noii companii este stabilit la Râmnicu Vâlcea.

În anii 2002-2006, Vel Pitar S.A. se măreşte prin achiziţia unor noi companii: Spicul Argeş Piteşti (2002), Pangran Iaşi şi Gorjpan Târgu Jiu (2003), iar în 2004 Vel Pitar cumpără o unitate de producţie în oraşul Balş, arondată punctului de lucru din Râmnicu Vâlcea. Anul 2005 a marcat mărirea grupului, prin fuziunea cu societăţile Postăvarul Braşov şi Panem Giurgiu.

În anul 2007 grupul s-a divizat în trei societăţi autonome care au ca obiect de activitate panificaţia - Vel Pitar, morăritul - Şapte Spice şi retail-ul - VP Magassin. Fondul de investiţii Broadhurst Investments Ltd., administrat în România de compania New Century Holdings (NCH), deţine aproximativ 80% din toate cele trei firme rezultate în urma divizării.

În prezent Grupul Vel Pitar deține centre de producție în București (două) și în 10 județe din România (Vâlcea, Argeș, Brașov, Cluj, Galați, Iași, Giurgiu, Gorj, Olt si Dâmbovița), unități de morărit și o rețea de magazine în marile orașe din România.

Compania Vel Pitar deține o gama largă de produse de panificație, cofetărie și patiserie.

• Panificație ambalată

French Toast, French Toast Clasic, French Toast Secara, French Toast Semințe; pâini speciale: Panissimo; specialități; japonezele; cofetarie și patiserie: cozonac Vel Pitar cu nucă, chec cu stafide și cacao, cozonac de casă, cozonac cu nucă și cacao, pandișpan, chec cu cacao; sărățele, saleuri, semipreparate, blat de tort, blat de pizza, foi de placintă și pesmet.

• Panificație proaspătă

Principalele produse din faină albă, livrate zilnic, sunt: franzelă, pâine albă, pâine albă cu tărâțe, pâine neagră cu tărâțe, pâine neagră cu cartofi, pâine fără sare, specialități: batoane covrigi cu mac; susan; vanilați; cu aromă de brânză și pizza, chifle pufoase cu susan, chifle pufoase cu griș, patiserie și cofetarie: arici cu ciocolată; rulouri cu brânză, nucă sau mere.

• Produse de morărit

Făină 480, 550, 650, 800, 1250, 1350, griș, mălai extra ambalat, mălai superior, tărâțe, paste făinoase: spaghete Thalia; tăiței Thalia; macaroane Thailia, biscuiți și napolitane: biscuiți Clopoțel; biscuiți 5 minute; biscuiți Tabinet graham; supernapo cu cacao; supernapo cu vanilie.

Preview document

Strategii de Marketing pe Piața Produselor de Panificație - Pagina 1
Strategii de Marketing pe Piața Produselor de Panificație - Pagina 2
Strategii de Marketing pe Piața Produselor de Panificație - Pagina 3
Strategii de Marketing pe Piața Produselor de Panificație - Pagina 4
Strategii de Marketing pe Piața Produselor de Panificație - Pagina 5
Strategii de Marketing pe Piața Produselor de Panificație - Pagina 6
Strategii de Marketing pe Piața Produselor de Panificație - Pagina 7
Strategii de Marketing pe Piața Produselor de Panificație - Pagina 8
Strategii de Marketing pe Piața Produselor de Panificație - Pagina 9
Strategii de Marketing pe Piața Produselor de Panificație - Pagina 10
Strategii de Marketing pe Piața Produselor de Panificație - Pagina 11
Strategii de Marketing pe Piața Produselor de Panificație - Pagina 12
Strategii de Marketing pe Piața Produselor de Panificație - Pagina 13
Strategii de Marketing pe Piața Produselor de Panificație - Pagina 14
Strategii de Marketing pe Piața Produselor de Panificație - Pagina 15
Strategii de Marketing pe Piața Produselor de Panificație - Pagina 16
Strategii de Marketing pe Piața Produselor de Panificație - Pagina 17
Strategii de Marketing pe Piața Produselor de Panificație - Pagina 18
Strategii de Marketing pe Piața Produselor de Panificație - Pagina 19
Strategii de Marketing pe Piața Produselor de Panificație - Pagina 20
Strategii de Marketing pe Piața Produselor de Panificație - Pagina 21
Strategii de Marketing pe Piața Produselor de Panificație - Pagina 22
Strategii de Marketing pe Piața Produselor de Panificație - Pagina 23
Strategii de Marketing pe Piața Produselor de Panificație - Pagina 24
Strategii de Marketing pe Piața Produselor de Panificație - Pagina 25
Strategii de Marketing pe Piața Produselor de Panificație - Pagina 26
Strategii de Marketing pe Piața Produselor de Panificație - Pagina 27
Strategii de Marketing pe Piața Produselor de Panificație - Pagina 28
Strategii de Marketing pe Piața Produselor de Panificație - Pagina 29
Strategii de Marketing pe Piața Produselor de Panificație - Pagina 30

Conținut arhivă zip

  • Strategii de Marketing pe Piata Produselor de Panificatie.doc

Alții au mai descărcat și

Marketingul pâinii și a principalelor produse de panificație din cadrul firmei SC Comcereal SA - Fabrica de pâine, Vaslui

DATE MONOGRAFICE PRIVIND S.C. COMCEREAL S.A. FABRICA DE PÂINE VASLUI 1.1. Aspecte generale Societatea este denumită S.C. COMCEREAL S.A. şi...

Cercercetare de Marketing cu Privire la Produsele Vel Pitar

Introducere Tema aleasă pentru această cercetare este:” Atitudini, opinii și comportamente ale populației din Brașov cu privire la produsele Vel...

Analiza Mediului de Marketing la SC Vel Pitar SA

1. Scurtă prezentare a societății: Denumirea societății pe care noi am ales-o se numește S.C. Vel Pitar S.A. Grupul Vel Pitar este liderul pieței...

Grupul de Firme Boromir

Introducere Am ales această temă deorece în cadrul bunurilor de consum din ţara noastră industria panificaţiei ocupă un loc însemnat, pâinea...

SC Boromir SA Buzău

1. Prezentarea firmei În 1994 ia fiinţă societatea comercială S.C. BOROMIR IND Rm. Vâlcea. Obiectul principal de activitate îl constituie...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Te-ar putea interesa și

Prezentarea politicii de promovare a unei societăți

INTRODUCERE Lucrarea prezintă, în partea teoretică, conceptul general de marketing, marketingul ca o componentă de bază a mediului economic, ce...

Plan de marketing internațional Vel Pitar

La sfarsit de secol XIV este atestat documentar dregatorul Vel Pitar, care era "pus peste pitari si ingrijea sa se gaseasca faina si sa se coaca in...

Prezentarea activității firmei SC Vel Pitar SA

CAP 1:Prezentarea si descrierea activitatii S.C VEL PITAR S.A 1.1 Nume si localizare Grupul Vel Pitar este liderul pieţei româneşti a produselor...

Particularitățile activității de marketing

Introducere Înainte de a-si satisface nevoile de siguranta, educatie, cultura, omul cauta sa-si satisfaca nevoile primordiale, fiziologice, puse...

Analiza Micromediului, Macromediului, Politicilor Mixului de Marketing la SC Vel Pitar SA

Cap.1 Introducere În prezenta lucrare voi încerca să analizez micromediul, macromediul de marketing precum şi politicile mixului de marketing la...

Activitatea de Marketing Specifică unei Societăți

1.1 Necesitatea activitaţii de marketing la nivelul intreprinderi Firmele sunt tot mai mult obligate să-şi restructureze radical obiectivele şi...

Proiectarea și promovarea cozonacului cu ciocolată albă și migdale

I. DEFINIREA IDEII DE PRODUS NOU 1.1.Scurt istoric al firmei. Grupul Vel Pitar este liderul pietei romanesti a produselor de panificatie si...

Plan de Afaceri IMM - Europan

1. SINTEZA PLANULUI DE AFACERI S.C. EUROPAN S.R.L. este o societate cu răspundere limitată, înregistrată la Registrul Comerţului sub nr....

Ai nevoie de altceva?