Studierea Imaginii unei Intreprinderi Turistice in Randul Clientelei

Cuprins proiect Cum descarc?

Nota Introductiva 5
Capitolul I - Imaginea sociala a organizatiilor. Imaginea de marca.
Imaginea dezirabila 6
1. Imaginea sociala a organizatiilor 6
1.1 Influenta imaginii sociale a organizatiilor asupra performantelor acestora 7
1.2 Consecinte disfunctionale ale erodarii imaginii sociale a organizatiilor 8
1.3 Conceptul de imagine sociala 10 
1.4 Imaginea sociala din perspectiva procesual-organica 11
1.5 Operationalizarea conceptului de imagine 16
2. Imaginea de marca a organizatiilor 17 
2.1 Imaginea de sine (autoimaginea) a organizatiilor 21 
3. Tipologia imaginii sociale 22
3.1 Tipologia imaginii in functie de sursa 22 
3.2 Tipologia imaginii in functie de pozitia in actul comunicational 23 
4. Imaginea dezirabila 24 
Capitolul II - Sistemul indicatorilor de imagine 26
1. Sistemul indicatorilor de imagine 26 
1.1 Subindicatorii de imagine 28
2. Construirea sistemului indicatorilor de imagine 29 
3. Avantajele utilizarii sistemului indicatorilor de imagine 31 
Capitolul III - Analiza de imagine 32 
1. Tipologia analizelor de imagine 32 
1.1 Analize diferentiate in functie de gradul de complexitate 33 
1.2 Analize diferentiate in functie de caracterul imaginii analizate 34
1.3 Analize diferentiate in functie de tipul imaginii analizate 34 
1.4 Analize diferentiate in functie de obiectul analizei 35
1.5 Analize diferentiate in functie de intervalul de timp 35 
1.6 Analize diferentiate in functie de canalul de comunicare 37
2. Analiza de imagine standard 37 
2.1 Informatii necesare pentru realizarea analizei de imagine standard 38
2.2 Continutul analizei de imagine standard 38 
2.3 Analiza mediatizarii unui eveniment 40 
Capitolul IV - Gestionarea imaginii 42 
1. Coerenta imaginii 42 
2. Strategia de imagine 43 
2.1 Perioada, scop si obiective 43 
2.2 Etapele elaborarii strategiei de imagine 44 
2.3 Continutul strategiei de imagine 45 
2.4 Continutul prognozei imagologice 46 
3. Planul actiunilor imagologice 49
3.1 Caracteristicile planului actiunilor imagologice 49 
3.2 Continutul planului actiunilor imagologice 50 
Capitolul V - Studiu de caz 51
1. Studiul imaginii Hotelului Ferdinand in randul clientelei 51
2. Studiu de caz referitor la Hotelul Ferdinand Constanta 52
3. Consideratii privind elaborarea chestionarului52
4. Distributia turistilor pe varste 54
5. Distributia turistilor pe ocupatii 55
6. Distributia turistilor dupa efectuarea rezervarilor 57
7. Situatia rezervarilor 58
8. Situatia aprecierilor acordate serviciilor in unitatile de cazare 59
9. Situatia aprecierilor acordate serviciilor in restaurantul hotelului 60
10. Costurile cu cazarea 62
11. Intentia de revenire a turistilor la hotelul Ferdinand 62
12. Concluziile analizei 64 
Bibliografie 67


Extras din proiect Cum descarc?

NOTA INTRODUCTIVA
Orice intreprindere, indiferent de profil, dimensiune si de spatiul socio -economic in care activeaza, trebuie sa isi probeze in permanenta viabilitatea, capacitatea de concurenta si adaptare, permanenta economico - financiara, aceasta cu atat mai mult cu cat mecanismele clasice ale economiei de piata se formeaza si urmeaza sa functioneze cu toate rigorile ce le presupun.
Ratiunea de a fi a oricarui agent economic este aceea de a obtine profit, de a avea o imagine pozitiva si o cota de piata cat mai mare.
Astfel, orice organizatie se poate situa pe o pozitie favorabila pe piata concurentiala, dar pentru a putea afla care este pozitia unei intreprinderi pe piata si pentru a afla cum este aceasta vazuta si perceputa este necesar un studiu al imaginii acesteia in functie de criteriile specifice.
Am considerat ca una din cele mai relevante metode de analizare a imaginii unei intreprinderi turistice este metoda sondajului de opinie.
Analiza pe care am realizat-o are ca obiectiv Hotelul Ferdinand din Constanta si se bazeaza pe raspunsurile celor 20 de subiecti intervievati cu ajutorul chestionarului elaborat in acest scop. 
Prin analiza efectuata am urmarit sa stabilim care sunt factorii ce contribuie la crearea imaginii atat pozitive cat si negative a hotelului respectiv in randul clientelei.
Lucrarea are in structura sa cinci capitole, dintre care ultimul este chiar studiul de caz realizat pe baza raspunsurilor la chestionar.
CAPITOLUL I
Imaginea sociala a organizatiilor. Imaginea de marca.
Imaginea dezirabila 
1. Imaginea sociala a organizatiilor
Implicarea imaginilor in orientarea manifestarilor oamenilor (manifestari atitudinale, comportamentale si actionale) este aceea care impune ca problematica sa prezinte un interes deosebit Ea este studiata nu doar de analisti ai comunicarii; investigarea imaginii o realizeaza numeroase stiinte: psihologia, psihologia sociala, psihanaliza, antropologia, sociologia culturii, sociologia mass media etc.
Imaginile despre organizatii apar in procesul comunicarii, drept rezultat al acestui proces - care se desfasoara in interiorul organizatiei si in exteriorul aces!teia , si, pe masura ce se contureaza, impun caracterul dominant al unui anumit tip de comunicare.
Imaginile implicate in comunicare nu constituie numai complexe de repre!zentari asupra indivizilor si organizatiilor care comunica, ci si asupra lumii in general, asupra institutiilor, posibilitatilor de cunoastere, fluxurilor sociale infor!mationale, orizonturilor de interpretare, asupra actului de comunicare insusi. Ima!ginile care se creeaza in toate domeniile vietii sociale simplifica sau amplifica, faciliteaza sau complica procesul comunicarii prin faptul ca in jurul lor se cristalizeaza opinii, atitudini, convingeri, credinte, teorii, ideologii, doctrine si, in ultima instanta, actiuni ale oamenilor.
Astfel, imaginea joaca rolul de mediator intre oameni si organizatii, intre oameni si institutii, intre organizatii si institutii. Forta imaginilor rezida in faptul ca ele se impun in procesul comunicarii, orientand opiniile, atitudinile, convin!gerile, credintele, comportamentul si actiunile oamenilor in mediul social si neso!cial. Acest lucru este evident daca sesizam faptul ca, prin opinii, oamenii exprima reprezentari si imagini, prin atitudini oamenii accepta sau resping o anume repre!zentare sau imagine, prin convingeri ei sustin sau se impotrivesc unor reprezentari si imagini care sugereaza o anume interpretare ce ramane deschisa dialogului, prin credinte ei sustin sau combat reprezentari si imagini care sugereaza interpre!tari in modalitati dogmatice, rigide.
Daca acceptam punctele de vedere enuntate mai sus, imaginile or


Fisiere in arhiva (3):

  • Studierea Imaginii unei Intreprinderi Turistice in Randul Clientelei.doc
  • Studierea Imaginii unei Intreprinderi Turistice in Randul Clientelei
    • chestionar.doc
    • Studierea Imaginii unei Intreprinderi Turistice in Randul Clientelei.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 6 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!