Studierea motivației de cumpărare a tabletelor în rândul tinerilor - cercetate cantitativă

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: docx
Pagini : 18 în total
Cuvinte : 3280
Mărime: 107.15KB (arhivat)
Publicat de: Cristi O.
Puncte necesare: 8

Cuprins

  1. 1. Definirea problemei decizionale.3
  2. 2. Definirea scopului cercetarii.3
  3. 3. Identificarea obiectivelor cercetarii.3
  4. 4. Elaborarea ipotezelor.3
  5. 5. Sursele de informare.4
  6. 6. Definirea variabilelor.4
  7. 7. Esantionarea .8
  8. 8. Analiza si interpretarea informatiilor.9
  9. 9. Redactarea raportului de cercetare.10
  10. 9.1. Rezumatul raportului de cercetare
  11. 9.2. Corpul raportului
  12. 9.2.1. Introducere
  13. 9.2.2. Metodologia cercetarii
  14. 9.2.3. Rezultatele cercetarii
  15. 10. Concluzii si recomandari.14
  16. 11. Bibliografie .14
  17. 12. ANEXE.15

Extras din proiect

Definirea problemei

Capacitatea piatei gadgeturilor din Romînia este într-o continua crestere, iar cel mai dorit si urmarit gadget de pe piata este tableta. La un pret din ce în ce mai rezonabil, tableta urca repede în topul preferintelor. Folosita pentru utilitatea ei, sau doar ca simplu moft, acesta este tot mai raspandita, in special în randul tinerilor.

Dorinta de diversificare si afirmare este tot mai acuta, astfel se doreste aflarea motivelor de cumpararea si a caracteristicilor urmarite in procesul decizional de achizitionare.

Scopul cercetarii

In ultima perioada cel mai dorit si urmarit gadget de pe piata este tableta. La un pret din ce in ce mai rezonabil, tableta urca repede in topul preferintelor cunsumatorilor de gadgeturi. Folosita pentru utilitatea ei, sau doar ca simplu moft, acesta este tot mai raspandita, in special in randul tinerilor.

Efectuarea cercetarii de piata are ca scop studierea motivatiei de cumparare a tabletelor, in deosebi in randul tinerilor, al studentilor. Acesta cercetare este una exploratorie, scopul fiind clarificarea si mai buna intelegere a motivatilor care conduc la achizitionarea unei tablete.

Obiectivele cercetarii

In urma acestei cercetari ne dorim sa aflam date despre:

- Determinarea influentei mijloacelor de informare(cunostinte, mass-media) asupra deciziei de cumparare

- Influenta mediului social in decizia de achizitionare

- Identificarea profilului cumparatorului de tablete( obtinerea informatiilor referitoare la sex, varsta, venit disponibil, statul social)

- Caracteristicile vizate de cumparator

Ipotezele cercetarii sunt:

• In achizitionarea tabletelor respondentii nu sunt influentati de reclame, ci de parerea apropiatilor sau de calificativele primite de marca sau produs.

• Majoritatea persoanelor au achizitionat sau doresc sa isi achizitioneze o tableta.

• Majoritatea respondentilor ar folosi o tableta pentru navigare pe internet si retele de socializare.

• Mai mult de 50% din respondenti nu considera tableta un gadget scump pentru utilitatea ei.

• Peste 30% din respondenti cunosc reclame ale tabletelor si considera promovarea acestora de buna calitate.

• Un procent foarte mic din respondenti nu considera tableta un gadget util.

• Cea mai urmatira caracteristica atunci cand se achizitioneaza un astfel de gadget este legata de performantele tehnice.

Sursele de informare

Pentru cercetarea in cauza, in functie de originea sursei, au fost folosite surse externe, reprezentate de consumatorii de gadgeturi din randul tinerilor, cu varsta pana in 30 ani, cu venituri mici si medii, din mediu urban cu un nivel de studiu peste mediu. In cercetare au fost folosite informatii secundare, date culese si interpretate ulterior. Dupa tipul de indentitate al sursei, cercetarea se baseaza pe informatiile priminte de la indivizi, surse care au oferit informatii gratuit pin intermediul chestionarului, competat in mediu online cu ajutorul retelei de socializare Facebook.

Preview document

Studierea motivației de cumpărare a tabletelor în rândul tinerilor - cercetate cantitativă - Pagina 1
Studierea motivației de cumpărare a tabletelor în rândul tinerilor - cercetate cantitativă - Pagina 2
Studierea motivației de cumpărare a tabletelor în rândul tinerilor - cercetate cantitativă - Pagina 3
Studierea motivației de cumpărare a tabletelor în rândul tinerilor - cercetate cantitativă - Pagina 4
Studierea motivației de cumpărare a tabletelor în rândul tinerilor - cercetate cantitativă - Pagina 5
Studierea motivației de cumpărare a tabletelor în rândul tinerilor - cercetate cantitativă - Pagina 6
Studierea motivației de cumpărare a tabletelor în rândul tinerilor - cercetate cantitativă - Pagina 7
Studierea motivației de cumpărare a tabletelor în rândul tinerilor - cercetate cantitativă - Pagina 8
Studierea motivației de cumpărare a tabletelor în rândul tinerilor - cercetate cantitativă - Pagina 9
Studierea motivației de cumpărare a tabletelor în rândul tinerilor - cercetate cantitativă - Pagina 10
Studierea motivației de cumpărare a tabletelor în rândul tinerilor - cercetate cantitativă - Pagina 11
Studierea motivației de cumpărare a tabletelor în rândul tinerilor - cercetate cantitativă - Pagina 12
Studierea motivației de cumpărare a tabletelor în rândul tinerilor - cercetate cantitativă - Pagina 13
Studierea motivației de cumpărare a tabletelor în rândul tinerilor - cercetate cantitativă - Pagina 14
Studierea motivației de cumpărare a tabletelor în rândul tinerilor - cercetate cantitativă - Pagina 15
Studierea motivației de cumpărare a tabletelor în rândul tinerilor - cercetate cantitativă - Pagina 16
Studierea motivației de cumpărare a tabletelor în rândul tinerilor - cercetate cantitativă - Pagina 17
Studierea motivației de cumpărare a tabletelor în rândul tinerilor - cercetate cantitativă - Pagina 18

Conținut arhivă zip

  • Studierea Motivatiei de Cumparare a Tabletelor in Randul Tinerilor - Cercetate Cantitativa.docx

Alții au mai descărcat și

Cercetarea comportamentului de cumpărare la produsele din gama autoturismelor

CAPITOLUL 1. STUDIEREA COMPORTAMENTULUI CONSUMATORULUI 1.1. Noţiunea şi dimensiunile comportamentului consumatorului Conceptul modern de...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Campanie de Promovare a Vopselurilor în Mediul Rural

CAMPANIE DE PROMOVARE A VOPSELURILOR ÎN MEDIUL RURAL Locatie: comuna Lita, judetul Teleorman, comuna aferenta municipiului Turnu Magurele...

Ai nevoie de altceva?