Studiu de Caz - SC Kandia-Excelent SA

Cuprins proiect Cum descarc?

CUPRINS
I.Introducere 4
II. Macromediul de marketing al firmei 5
III. Micromediul de marketing al firmei 7
III.1. Identificarea Societatii 7
III.2.Mediul intern si extern 8
III.3. Segmentarea pietei 9
IV. Strategii de marketing 11
IV.1. Strategii de produs 11
IV.2. Strategii de pret 11
IV.3. Srategii de distributie 11
IV.4. Strategii de promovare 12
V. Anexe 13


Extras din proiect Cum descarc?

In paginile ce urmeaza am facut un studiu de caz pe o firma reala si anume S.C. KANDIA-EXCELENT S.A. .
Scopul acestui proiect este de a analiza macromediul si micromediul intern si extern al firmei S.C. KANDIA-EXCELENT S.A., de a arata ce strategii foloseste pentru a promova produsele sale, pentru a se lansa pe piata cu noile game de produse, pentru a fi mereu in topul celor mai bine vandute ciocolati pe piata.
Am vrut sa aduc la cunostinta faptul ca aceasta firma in vederea alegerii pietei tinta, a promovarii produselor, a distribuirii acestora, a stabilirii pretului de vanzare a ciocolatei, se foloseste de conceptul de marketing.
I.Introducere
,,De cate ori pana acum nu ti-ai spus: am NEVOIE de o ciocolata?
Fie ca ai vointa sa te opresti la o bucatica inofensiva, fie ca te lasi in voia simturilor si mananci o tableta intreaga. Ciocolata are, de fiecare data, acelasi efect asupra ta: esti mai vesela, iti recapeti optimismul, lucrurile nu ti se mai par atat de complicate...
Femeile au avut dintotdeauna o relatie speciala cu ciocolata, au stiut sa traiasca experienta gustului cu cea mai mare intensitate!!!"
Kandia este un nume cu rezonanta pentru toti romanii, ducandu-ne cu gandul la o ciocolata de calitate. Si asta pentru ca "a fost odata ca niciodata" o fabrica de dulciuri la Timisoara a carei poveste a ramas vie, chiar daca timpurile si generatiile s-au schimbat.
Istoria fabricii de ciocolata din vestul tarii incepe in anul 1890, cand exista doar ca mic atelier manufacturier de dulciuri, apartinand lui Bidl. In urma unui incendiu, este preluata de fratii Latter, care o inregistreaza sub numele de ,,Fabrica de bomboane Latter Mor". Incepand cu anul 1917, fabrica este denumita Kandia: Candia este numele pe care Creta l-a luat in timpul ocupatiei venetiene din secolul XIII. Presedintele concernului Szana (recent proprietar al fabricii de dulciuri) este asociat cu aceasta decizie; el este cel care, in calatoriile frecvente, aprecia enorm dulciurile localnicilor de pe insula Creta si considera talentul lor un dar divin.
In capitala, o alta fabrica de dulciuri devine din ce in ce mai puternica. Astfel, in anul 1991 fosta Fabrica de Produse Zaharoase Bucuresti isi schimba numele in Excelent, devenind unul dintre cei mai putrenici producatori de dulciuri din Romania.
Astazi vorbim deja despre un ,,gigant de ciocolata" si asta pentru ca cei mai cunoscuti producatori de dulciuri din Romania -Kandia si Excelent- au hotarat sa se uneasca.[3]
II.Macromediul de marketing al firmei
Macromediul de Marketing reprezinta ansamblul factorilor (variabilelor) incorporabili ce constituie climatul general in care acesta isi desfasoara activitatea.
Exista patru categorii de astfel de factori care influenteaza modul in care firmele isi abordeaza activitatile de marketing. Ei sunt cunoscuti sub denumirea de factorii STEP:
- Factorii socio-culturali, care se refera la modelele de comportament ale consumatorilor pe o anumita piata
- Factorii tehnologici, care vizeaza amplificarea potentialului economic al societatii
- Factorii economici, care se concretizeaza intr-un sistem de fenomene (variabile) economice si modalitati de alocare a resurselor in societate


Fisiere in arhiva (1):

  • Studiu de Caz - SC Kandia Excelent SA.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* Pretul este fara TVA.


Hopa sus!