Studiu de Caz SC Kenvelo SRL

Cuprins proiect Cum descarc?

CAPITOLUL I. PREZENTAREA GENERALA A FIRMEI.
1.1. Date de identificare 3
1.2. Scurt istoric 3
1.3. Structura organizatorica - Departamente 3
1.4. Analiza indicatorilor - cifra de afaceri 4
1.4.1. Analiza bilantului financiar 5
1.4.2. Analiza activelor si pasivelor pe termen lung 5
1.4.3. Analiza activelor si pasivelor pe termen scurt 6
1.5. Mediul concurential 7 
1.5.1. Analiza concurentilor 7
CAPITOLUL II. Strategii de aprovizionare 14
CAPITOLUL III. Masuri de perfectionare 15
CONCLUZII 16
BIBLIOGRAFIE 17


Extras din proiect Cum descarc?

CAPITOLUL I. PREZENTAREA GENERALA A FIRMEI.
1.1 DATE DE IDENTIFICARE :
1 NUMELE FIRMEI : SC KENVELO ROMANIA SRL
2. COD UNIC DE INREGISTRARE : 15103845
3. FORMA JURIDICA DE CONSTITUIRE : SRL
4. ACTIVITATEA PRINCIPALA A SOCIETATII SI CODUL CAEN AL ACTIVITATII PRINCIPALE : 
- 4642 Comert cu ridicata al imbracamintei si incaltamintei;
- 4751 Comert cu amanuntul al textilelor,in magazine specializate.
5. NATURA CAPITALULUI SOCIAL : 100 % PRIVAT
6. VALOAREA CAPITALULUI : NESPECIFICAT
1.2 SCURT ISTORIC
Kenvelo este o companie internationala, de origine ceha, cu o extindere rapida a tuturor brand-urilor sport-wear in Europa Centrala, avand ca manageri executivi pe Dahan si Giorgio Margutti. Istoria sa a inceput in 1989. Kenvelo opereaza cu 270 magazine din 19 tari ale lumii. Noua colectie Kenvelo se lanseaza de 2 ori pe an si reflecta ultimele tendinte in moda ale sezoanelor respective: colectia primavara / vara si toamna / iarna. Colectia de baza Kenvelo e permanent imbogatita de noi elemente, precum lenjerie intima, ceasuri sau parfumuri, bijuterii.Evolutia brand-ului are ca punct de pornire deschiderea in 1989 la Praga a unei organizatii care se intituleaza ,,Himi's jeans" al carei logo era "YES". In anul 1996, brand-ul se schimba in Kenvelo, in limba ceha "Kenvelo" insemnand "YES" (ken), "AND" (ve), "NO" (lo), iar logo-ul ramane neschimbat Abia in 2001 se introduce un alt logo, care este mentinut si astazi: "Kenvelo anywhere". Produsele colectiei pot fi recunoscute dupa urmatoarele sigle: Kenvelo, KVL, K, Lamalo, B'Kriz Wear si D&D. Din 2002, compania Kenvelo isi largeste aria de activitate, deschizand la Bratislava un "Kenvelo Fashion Cafe". In 2004, compania a fost principalul dressmaker pentru echipele Jocurilor Olimpice de la Atena.
In 2009 Kenvelo, lanseaza noi linii de colectii, respectiv SUXESS, SIA MIA si ELEMENTS care aduc pe piata un nou stil care se adreseaza tuturor genurilor de cumparatori.
1.3 STRUCTURA ORGANIZATORICA - DEPARTAMENTELE
Societatea este organizata pe urmatoarele departamente :
- DEPARTAMENT MARKETING.
- DEPARTAMENT RESURSE UMANE.
- DEPARTAMENT VANZARI.
- DEPARTAMENT FINANCIAR / CONTABIL.
- DEPARTAMENT IT.
- DEPARTAMENT LOGISTICA / DISTRIBUTIE.
1.4 ANALIZA INDICATORILOR - CIFRA DE AFACERI
Diagnosticul financiar consta intr-un ansamblu de instrumente si metode care permit aprecierea situatiei financiare si a performantelor unei intreprinderi.
Scopul diagnosticului financiar este de a aprecia situatia financiara a intreprinderii. Pe baza acestui diagnostic are loc elaborarea unei noi strategii de mentinere si dezvoltare in mediul specific economiei locale. In sens general, finalitatea diagnosticului financiar consta in oferirea de informatii financiare atat celor din interiorul intreprinderii, cat si celor interesati din afara acesteia.
Cand problema diagnosticului este pusa din interiorul intreprinderii (diagnostic financiar intern) utilizatorii pot fi conducatorii, actionarii actuali sau salariatii. Obiectivul urmarit in acest caz este de a detecta eventuale situatii de dezechilibru financiar si de a adopta noi decizii de gestionare a intreprinderii. Aceste decizii se bazeaza pe identificarea originii si cauzelor dezechilibrelor, pe de o parte, iar pe de alta parte, pe stabilirea masurilor de remediere a dezechilibrelor.
Cand problema este pusa din exteriorul intreprinderii (diagnostic financiar extern) utilizatorii pot fi analistii financiari, actionarii potentiali, organisme bancare si financiare sau chiar statul. Obiectivul urmarit este capacitatea financiara a intreprinderii de a genera profit, capacitatea intreprinderii de a-si onora obligatiile pe termen scurt sau lung (lichiditatea si solvabilitatea intreprinderii), precum si valoarea intreprinderii.
De cele mai multe ori utilizatorii externi au nevoie de un diagnostic financiar fie pentru acordarea de credite intreprinderilor (in special bancile), fie pentru luarea deciziilor de patrundere in capitalul unei intreprinderi (actionari potentiali sau alte intreprinderi).
Atat analiza pe plan intern cat si cea externa au ca obiectiv aprecierea performantelor intreprinderii si a riscurilor la care aceasta este pusa si urmaresc: analiza rentabilitatii; analiza riscului si analiza valorii intreprinderii.
De obicei, diagnosticul este efectuat numai in caz de grave dificultati sau cand cineva cere o astfel de lucrare. Independent de rezultatele inregistrate de intreprindere sau de desfasurarea evenimentelor, elaborarea unui diagnostic financiar trebuie sa aiba loc periodic. Diagnosticul financiar identifica factorii favorabili si nefavorabili care vor afecta activitatea viitoare a intreprinderii.
De cele mai multe ori informatiile diagnosticului financiar trebuie completate cu informatii referitoare la mediul extern al intreprinderii (starea economiei, a sectorului de activitate), informatii referitoare la potentialul tehnic si uman, potential comercial si juridic, managementul intreprinderii (informatii dependente de intreprinderi). Toate aceste elemente influenteaza performantele financiare ale intreprinderii determinand, in final, competitivitatea acesteia.


Fisiere in arhiva (1):

  • Studiu de Caz SC Kenvelo SRL.docx

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 5 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!