Studiu de piață - cosmetice

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: ppt
Pagini : 11 în total
Mărime: 170.84KB (arhivat)
Publicat de: Naomi Drăgan
Puncte necesare: 0
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Brandabur Lidia
Analiza de piata a Cosmeticelor. Proiect realizat de 2 studente anul II CIG.

Extras din proiect

Arheologii au gasit dovezi ale existentei produselor cosmetice in Egipt datand cu mult mai

inainte de anul 4000 I.C. Au fost gasit obiecte vechi cu farduri de ochi si dovezi ale folosirii

unguentelor frumos mirositoare.

Cosmeticele grecilor erau pastrate in cutii complicate. Rujul inrosea obrajii si erau folosite

pudre albe pentru indreptarea ridurilor.

In China si Japonia foloseau crema din praf de orez cu care isi pictau in alb fata si parul,

isi smulgeau sprancenele iar dintii erau colorati in negru sau auriu.

Romanii foloseau excremente de crocodil pentru noroiul din bai, faina de orz si unt pentru

cosuri, grasime de oaie si sange pentru lustruirea unghiilor.

In Italia si mai ales in Roma, folosirea alifiilor si a fardurilor a fost foarte raspandita.

In numeroase pravalii de specialitate se vindeau diferite produse de parfumerie. Ovidiu,

in "Ars amandi" ("Arta iubirii"), a descris folosirea unor preparate cosmetice.

In Evul Mediu au aparut parfumurile cu alcool vandute in Europa de cruciati. Reginele din

Italia foloseau ruj de buze roz. Pe timpul reginei Elisabeta a Angliei colorarea parului in rosu

era o adevarata moda.

Parfumul este vechi de sute de ani. Cuvantul “parfum” vine din cuvintele latine “per fume”

prin fum.

In zilele noastre datorita marilor descoperiri ale chimiei moderne, industria parfumurilor si

apoi cea a produselor cosmetice au fost revolutionate

Piata cosmeticelor a avut parte, in ultimii zece ani, de curbe ascendente si descendente,

aflate in strinsa corelatie cu starea economiei romanesti si manifestate, in principal, prin

puterea de cumparare a populatiei.

Factorii principali de influenta:

nivelul de trai si de educatie al consumatorilor,

calitatea produselor,

pretul acestora,

natura nevoilor pe care le satisfac,

ambalajul,

tara de provenienta,

notorietatea marcii si a casei producatoare

mesajul de lansare.

In Romania, consumatorul este deschis mesajului publicitar mai mult decit in tarile vecine.

Aproximativ 4% din venitul lunar impozabil al unei familii este cheltuit pe produse nealimentare.

In materie de cosmetice, aceasta realitate se manifesta prin achizitionarea produselor de stricta

necesitate si prin faptul ca pretul primeaza asupra calitatii.

Conținut arhivă zip

  • Studiu de Piata - Cosmetice.ppt

Alții au mai descărcat și

Studiu de piață a zahărului marca Zahăr Cinci Inimioare în Republica Moldova

1.1. Analiza documentelor În procesul cercetării o importanță deosebită îi revine documentării cât mai complete în informațiile deja existente pe...

Studiu pe piața berii - analiza pieței bunului sau serviciului

Berea este produsul alimentar obtinut din fermentarea partiala a mustului de malt si are o bogata valoare trofica data de glucidele, proteinele si...

Analiza componentelor principale

Analiza clusterelor a fost folosita în marketing pentru a servi unei varietati mari de scopuri, incluzând urmatoarele: • Segmentarea pietei. De...

Proiect marketing - analiza pieței jeans-ilor

1. CARACTERISTICI GENERALE ALE PIEȚEI a. Scurt istoric Denim, blugi, jeans, sau blue-jeans, indiferent cum lumea i-ar numi, reprezintă materialul...

Studiu Privind Consumul de Băuturi Răcoritoare pe Piața Bucureștiului

INTRODUCERE Piaţa băuturilor răcoritoare a cunoscut o dezvoltare majoră în ultimii ani , în special după anul 1990 când pe piaţa românească au...

Studiu de piață - Avon Cosmetics

Piata romaneasca a produselor cosmetice atinge anual in jur de 200 de milioane de euro, inregistrand cresteri de pana la 15% in fiecare din ultimii...

Studiu de piață - cadou de dragobete

Care sunt elementele specifice ale mediului de marketing? Macromediul întreprinderii, reprezintă ansamblul factorilor necontrolaţi de către firmă...

Studiu de caz - piața mezelurilor

În cifre, piaţa mezelurilor înseamnă 1.000.000 de euro sau 300.000 de tone O piaţă cu un grad ridicat de volatilitate în privinţa numărului...

Te-ar putea interesa și

Proiect Publicitate și Promovare Avon

A. SOCIETATEA 1. Fisa de identitate a) Constituirea societatii În 1880 David McConnell, comis-voiajor, a început sa vânda carti prin metoda...

Publicitate și Promovare - Anew Clinical

B. PRODUSUL 1. Fizionomie În urma cu 11 ani, Avon a revolutionat industria cosmeticelor prin lansarea unei noi game de îngrijire a pielii,...

Analiza comparativă a 2 mărci - Avon vs Oriflame

Partea I -Elemente definitorii ale pietei parfumurilor în România 1. Caracterizare generală Piata parfumurilor din România cunoaste o continuă...

Studiu de piață - piața produselor cosmetice

a.1) Aria pietei Datele prezentate in cele ce urmeaza referitoare la piata produselor cosmetice fac referire la teritoriul Romaniei. a.2)...

Diagnostic Global Strategic - Studiu de Caz - Avon Cosmetics România

1. Istoric si domeniul de activitate Povestea Avon Cosmetics incepe in anul 1886, in urma cu peste 120 de ani, fondatorul sau David McConnell, un...

SC AVON SRL

Capitolul I: Afacerea 1.1 Firma • Istoria AVON-o experienta de mai mult de 100 de ani In 1880 DAVID McCONNEL,comis-voiajor , a inceput sa vanda...

Studiu de piață - cosmetice

1. Istoria cosmeticelor de-a lungul timpului Arheologii au gasit evidente ale existentei produselor cosmetice in Egipt datand mult mai inainte de...

Studiu pe piața cosmeticelor

ARGUMENT In cadrul acestei lucrari, am incercat sa realizam un studiu pe piata produselor cosmetice, iar in acest scop am utilizat diferite...

Ai nevoie de altceva?