Studiu Privind Bonurile de Casă Acumulate în Decursul Lunii Noiembrie 2010

Extras din proiect Cum descarc?

În cadrul acestui proiect am întreprins un studiu cu privire la cumpărăturile realizate de noi pe parcursul lunii noiembrie a anului 2010. Pe baza bonurilor păstrate şi centralizate într-un document am reuşit să răspundem la o serie de întrebări care să reliefeze tipul de cumpărături întreprinse, caracteristicile acestora, mărcile produselor cumpărate, tipurile de magazine din care obişnuim să ne efectuăm cumpărăturile, amplasamentul produselor la raft, precum şi structura cumpărăturilor.
I. Tipul cumpărăturilor întreprinse
Ţinând cont de faptul că suntem studenţi în anul 2 şi nu dispunem de o sursă de venit constantă (situaţie determinată de absenţa unui loc de muncă stabil) putem afirma ca depindem în continuare de sursa de venit a părinţilor. Tocmai de aceea, cumpărăturile noastre sunt limitate şi nuanţează strictul necesar al fiecăruia dintre noi. De asemenea, cumpărăturile întreprinse nuanţează stilul de viaţă al fiecăruia. Prin urmare, persoanele vicioase au achiziţionat produse precum tigarete si băuturi ce au în compoziţie cofeină; persoanele care deţin animale de companie au cumpărat cele necesare întreţinerii acestora iar studenţii care nu au reşedinţa în Iaşi acordă o mai mare atenţie cumpărăturilor de natură alimentară. 
Cumpărăturile ce au fost efectuate în luna noiembrie sunt predominant planificate, deoarece ne cunoaştem nevoile şi anticipăm modul în care ni le vom satisface. Datorită faptului că ne aflăm în sezonul rece, o parte dintre achizţiile noastre reprezintă articole vestimentare şi încalţăminte specifice anotimpului. Am constatat în comportamentul fiecăruia dintre noi obiceiul de a întocmi liste de cumpărături înainte de efectuarea acestora din hipermarketuri. De asemenea constatăm în comportamentul fiecăruia tendinţa de a efectua şi o serie de cumpărături impulsive. Dintre acestea enumerăm: cumpărături impulsive pure (ce exculd reflexia şi raţionalitatea), impulsive de apel (când rememorăm nevoiea procurării unui anumit produs în momentul vizualizării acestuia) şi cumpărături impulsive planificate (cumpărături anticipate dar declanşate de tehnicile promoţionale). 
Datorită faptului că nu dispunem de venituri foarte mari avem tendinţa de a efectua cumpărături chibzuite, studiind în prealabil ofertele disponile. 
II. Caracteristicile cumpărăturilor
Pe baza tabelului am observant că am efectuat cumpărături pe toată perioada lunii noiembrie, cu predominanţă în zilele în care beneficiem de timp liber. De aceea, cele mai multe achiziţii au fost realizate în zilele de marţi, joi, vineri, sâmbătă şi duminică. De asemenea cumpărăturile noastre au fost efectuate cu precădere seara, pentru a evita aglomeraţia din magazine şi din trafic


Fisiere în arhivă (1):

  • Studiu Privind Bonurile de Casa Acumulate in Decursul Lunii Noiembrie 2010.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii înapoi garantat!

Plătește în siguranță cu cardul și beneficiezi de garanția 200% din partea Proiecte.ro.


Descarcă acest proiect cu doar 5€

Simplu și rapid în doar 2 pași: completezi datele tale și plătești.

1. Numele și adresa de email:

ex. Andrei, Oana
ex. Popescu, Ionescu

* Pe adresa de email specificată vei primi link-ul de descărcare. Asigură-te că adresa este corectă și că poate primi email-uri.

2. Alege modalitatea de plată preferată:



* La pretul afișat se adaugă 19% TVA.


Hopa sus!