Extras din proiect
Capitolul I. Contextualizarea studiului
Motivaţia alegerii temei de cercetare :
În acest referat am ales sa studiem gradul de satisfacţie al consumatorilor de vin pe piaţa oraşului Târgovişte.
Utilitatea temei :
Acest studiu s-a realizat în scopul cercetarii şi aflării opiniei consumatorilor de vin, de pe piaţa oraşului Târgovişte. Studiul a mai fost realizat şi în scopul de a ajuta la dezvoltarea şi îmbunătăţirea creşterii vânzărilor produselor din categoria pieţei vinurilor din acest oraş, şi totodata de a afla criteriile după care cei intervievaţi se ghidează în alegerea lor când vine vorba de a consuma această băutura.
obiectivele acestui chestionar sunt:
Determinarea criteriilor care stau la baza alegerii şi cumpărării unuia sau altuia din soiurile de vin existente pe piaţă;
Determinarea notorietăţii soiurilor şi mărcilor de vin.
Aflarea părerii consumatorilor despre calitatea diferitelor mărci de vinuri.
Capitolul IV. Pregătirea chestionarului.
Redactarea chestionarului:
Chestionarul cuprinde 10 întrebări dintre care 7 legate de preferinţele consumatorilor şi o întrebare personală. S-au folosit : două întrebări închise şi 8 mixte.
Baza de date a rezultatelor chestionarului a fost creată în programul Microsoft Office Excel.
Pretestare :
A fost făcută o pretestare pe un număr de 10 persoane, în urma cărora au fost corectate greşelile.
Definitivare :
Chestionarul după pretestare a rămas la 14 întrebări, urmând a fi aplicat celor 30 de persoane.
Capitolul V.Culegerea datelor.
Aplicarea chestionarului :
Studiul chestionarului a fost de durata a o săptămână, şi a fost aplicat în data de 07.05.2012 – 13.05.2012.
Momentele de aplicare ale chestionarului pe persoanele în cauză au fost la ore diferite ale zilei, apoi s-a lucrat în Microsoft Office Excel unde au fost introduce informaţiile culese.
Conținut arhivă zip
- Studiu Privind Consumul de Vin pe Piata Orasului Targoviste.ppt