Studiu privind consumul de vin pe piața orașului Târgoviște

Proiect
7/10 (1 vot)
Domeniu: Marketing
Conține 1 fișier: ppt
Pagini : 16 în total
Mărime: 817.65KB (arhivat)
Publicat de: Emanuel-Mihai P.
Puncte necesare: 6
Profesor îndrumător / Prezentat Profesorului: Lect. Dr. Denisa Trandafiroiu

Extras din proiect

Capitolul I. Contextualizarea studiului

Motivaţia alegerii temei de cercetare :

În acest referat am ales sa studiem gradul de satisfacţie al consumatorilor de vin pe piaţa oraşului Târgovişte.

Utilitatea temei :

Acest studiu s-a realizat în scopul cercetarii şi aflării opiniei consumatorilor de vin, de pe piaţa oraşului Târgovişte. Studiul a mai fost realizat şi în scopul de a ajuta la dezvoltarea şi îmbunătăţirea creşterii vânzărilor produselor din categoria pieţei vinurilor din acest oraş, şi totodata de a afla criteriile după care cei intervievaţi se ghidează în alegerea lor când vine vorba de a consuma această băutura.

obiectivele acestui chestionar sunt:

Determinarea criteriilor care stau la baza alegerii şi cumpărării unuia sau altuia din soiurile de vin existente pe piaţă;

Determinarea notorietăţii soiurilor şi mărcilor de vin.

Aflarea părerii consumatorilor despre calitatea diferitelor mărci de vinuri.

Capitolul IV. Pregătirea chestionarului.

Redactarea chestionarului:

Chestionarul cuprinde 10 întrebări dintre care 7 legate de preferinţele consumatorilor şi o întrebare personală. S-au folosit : două întrebări închise şi 8 mixte.

Baza de date a rezultatelor chestionarului a fost creată în programul Microsoft Office Excel.

Pretestare :

A fost făcută o pretestare pe un număr de 10 persoane, în urma cărora au fost corectate greşelile.

Definitivare :

Chestionarul după pretestare a rămas la 14 întrebări, urmând a fi aplicat celor 30 de persoane.

Capitolul V.Culegerea datelor.

Aplicarea chestionarului :

Studiul chestionarului a fost de durata a o săptămână, şi a fost aplicat în data de 07.05.2012 – 13.05.2012.

Momentele de aplicare ale chestionarului pe persoanele în cauză au fost la ore diferite ale zilei, apoi s-a lucrat în Microsoft Office Excel unde au fost introduce informaţiile culese.

Conținut arhivă zip

  • Studiu Privind Consumul de Vin pe Piata Orasului Targoviste.ppt

Ai nevoie de altceva?