Studiu Privind Importanta Activitatii de Marketing la SC Radu Casa SRL

Cuprins proiect Cum descarc?

Cuvant inainte 1
CAPITOLUL - I
Definitia marketingului 2
1.1 Contextul aparitiei si promovarii marketingului 4
1.2 Conceptul de marketing 6 
1.3 Atitudinea de marketing 10
1.4 Obiectivele si principiile marketingului 12
CAPITOLUL - II
Comunicarea eficienta cu consumatorii pentru satisfacerea 
nevoilor acestora 15
2.1 Consumatorul - element central de referinta al marketingului 16
2.2 Elementele procesului de comunicare 17
2.3 Nivelurile comunicarii 18
2.4 Obiectivele si Functiile comunicarii 19
2.5 Tipuri de comunicare 21
2.5.1 Comunicarea verbala 21
2.5.2 Comunicarea scrisa 23
2.5.3 Comunicarea nonverbala 25
CAPITOLUL - III
Functiile marketingului si domeniile sale de aplicare 29
3.1 Functiile marketingului 29
3.2 Specializarea marketingului in activitati economice 30
3.3 Marketingul in domenii noneconomice 31
3.4 Conceptul de cercetare de marketing 32
CAPITOLUL - IV
Studiu de caz - Studiu privind importanta activitatii de marketing la
SC ,,RADU CASA" SRL 34
Concluzii 68
Bibliografie 70


Extras din proiect Cum descarc?

CUVANT INAINTE
Am ales aceasta tema ,,Studiu privind importanta activitatii de marketing la "SC Radu Casa Srl" deoarece , marketingul este o conditie esentiala in reusita unei afaceri dand nastere concurentei si totodata invioreaza lupta concurentiala.
Succesul pe piata il are agentul economic, care a atras atentia consumatorilor in modul cel mai reusit.
Aplicarea si functionarea marketingului in procesul de tranzactie sunt marcate de o serie de particularitati ale cadrului in care actioneaza intreprinzatorii mediului actual, deosebit de tulbure, ce genereaza un grad ridicat de risc.
Desi in privinta momentului aparitiei marketingului au existat si inca mai exista o serie de controverse, majoritatea specialistilor considera in prezent ca acesta este un produs al secolului nostru.
In realitate, aparitia si promovarea marketingului au fost rezultatul actiunii unor factori favorizanti, mult mai apropiati in timp. Mai concret, ei au inceput sa actioneze intr-o perioada premergatoare secolului nostru si cu deosebire la inceputul si in cursul acestuia. Astfel ca marketingul are o istorie relativ scurta, el fiind o consecinta fireasca, necesara manifestarilor spectaculoase ale cadrului de desfasurare a relatiilor de schimb.
CAPITOLUL - I
Definitia Marketingului
Motto:,,Marketingul este,cumulativ o filozofie de afaceri a organizatiei si un ansamblu coerent de activitati practice,in centrul carora se afla consumatorul" 
Marketingul este o filozofie de afaceri care are in centru clientul cu nevoile si dorintele sale. Scopul ideal al marketingului este de a realiza o cunoastere si intelegere a cumparatorului astfel incat, produsul sau serviciul care este destinat sa se vanda fara mari eforturi, va corespunde exact preferintelor consumatorului. Nu trebuie sa confundam marketingul cu vanzarea, vanzarea veche" de cand lumea" e doar un instrument al marketingului in timp ce marketingul modern, aparut de cativa zeci de ani este o filozofie de afaceri.
Tranzactia spre economia de piata, proces aflat in plina derulare in Romania contemporana a generat si continua sa genereze schimbari substantiale ale cadrului de desfasurare a activitatii intreprinderilor. In conditiile promovarii ferme a liberei initiative si a pluralismului formelor de proprietate - in cadrul carora proprietatea privata ocupa o pozitie predominanta in tot mai multe sectoare s-a produs o crestere constanta atat a numarului si gradului de eterogenitate a intreprinderilor cat si autonomia acestora.
Dezvoltarea societatii contemporane este caracterizata printr-o evolutie extrem de dinamica, ritmurile fara precedent ale productiei industriale, revolutia in domeniul tehnologiei, progresul mijloacelor de comunicare si al mijloacelor de recoltare si prelucrare a informatiilor constituind principalele sale atribute. Schimbarile de importanta deosebita ce au avut loc in ultimele decenii in domeniul stiintei si tehnicii au afectat literalmente toate ramurile vietii economice, formele si metodele conducerii acesteia si, in multe privinte, viata sociala si cea cotidiana a oamenilor.


Fisiere in arhiva (1):

  • Studiu Privind Importanta Activitatii de Marketing la SC Radu Casa SRL.doc

Imagini din acest proiect Cum descarc?

Banii inapoi garantat!

Plateste in siguranta cu cardul bancar si beneficiezi de garantia 200% din partea Proiecte.ro.


Descarca aceast proiect cu doar 6 €

Simplu si rapid in doar 2 pasi: completezi adresa de email si platesti.

1. Numele, Prenumele si adresa de email:

Pe adresa de email specificata vei primi link-ul de descarcare, nr. comenzii si factura (la plata cu cardul). Daca nu gasesti email-ul, verifica si directoarele spam, junk sau toate mesajele.

2. Alege modalitatea de plata preferata:



* La pretul afisat se adauga 19% TVA.


Hopa sus!